Przetargi.pl
Przeprowadzenie w ramach projektów współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego dodatkowych zajęć edukacyjnych w szkołach gminnych

Urząd Gminy Prażmów ogłasza przetarg

  • Adres: 05-505 Prażmów, ul. Piotra Czołchańskiego 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7270177 , fax. 022 7270522
  • Data zamieszczenia: 2011-09-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Prażmów
    ul. Piotra Czołchańskiego 1 1
    05-505 Prażmów, woj. mazowieckie
    tel. 022 7270177, fax. 022 7270522
    REGON: 00054443890901
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.prazmow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie w ramach projektów współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego dodatkowych zajęć edukacyjnych w szkołach gminnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest organizacja i realizacja szkoleń w ramach zadania nr 2 w ramach trzech projektów współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu IX PO KL Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.5 Oddolne inicjatywy edukacyjne na obszarach wiejskich w trzech szkołach na terenie Gminy Prażmów. Część I zamówienia 1.W Szkole Podstawowej w Prażmowie, przy ul. Ryxa 72,05-505 Prażmów, projekt Mam cel i do niego dążę w ramach którego Wykonawca ma za zadanie przeprowadzenie dodatkowych zajęć edukacyjnych w zakresie: Zajęć z j.angielskiego - w ilości 180h w 3 grupach po 10 osób (60h na grupę + e-learning 10h osobę) w systemie blended learning. Przygotowania dokumentacji Beneficjenta Ostatecznego: regulaminu naboru, ankiet rekrutacyjnych, deklaracji udziału w projekcie, ankiet samooceny (na początku i na końcu projektu), ankiet ewaluacji szkoleń Przeprowadzenia na wstępie testu kompetencyjnego oraz na zakończenie testu zaliczeniowego w systemie e-learningowym. 2. W Szkole Podstawowej w Uwielinach, ul. Szkolna 2, 05-540 Zalesie Górne, projekt Nie odkładaj niczego do jutra w ramach którego Wykonawca ma za zadanie przeprowadzenie dodatkowych zajęć edukacyjnych w zakresie : Zajęć z j.angielskiego - w ilości 180h. w 3 grupach po 10 osób (60h na grupę + e-learning 10h osobę) w systemie blended learning. Przygotowania dokumentacji Beneficjenta Ostatecznego: regulaminu naboru, ankiet rekrutacyjnych, deklaracji udziału w projekcie, ankiet samooceny (na początku i na końcu projektu), ankiet ewaluacji szkoleń Przeprowadzenia na wstępie testu kompetencyjnego oraz na zakończenie testu zaliczeniowego w systemie e-learningowym. 3. W Publicznym Gimnazjum w Uwielinach ul. Szkolna 2, 05-540 Zalesie Górne Dzisiejsze decyzje dają efekty jutro. Program wsparcia uczniów gimnazjum w Uwielinach w ramach którego Wykonawca ma za zadanie przeprowadzenie dodatkowych zajęć edukacyjnych w zakresie : Zajęć z j.angielskiego - w ilości 180h. w 3 grupach po 10 osób (60h na grupę + e-learning 10h osobę) w systemie blended learning. Przygotowania dokumentacji Beneficjenta Ostatecznego: regulaminu naboru, ankiet rekrutacyjnych, deklaracji udziału w projekcie, ankiet samooceny (na początku i na końcu projektu), ankiet ewaluacji szkoleń 4.Przeprowadzenia na wstępie testu kompetencyjnego oraz na zakończenie testu zaliczeniowego w systemie e-learningowym. Łącznie do przeprowadzenia 540 godzin zegarowych (po 60 min.) zajęc z języka angielskiego. Część II zamówienia 1. W Szkole Podstawowej w Prażmowie, przy ul. Ryxa 72,05-505 Prażmów, projekt Mam cel i do niego dążę w ramach którego Wykonawca ma za zadanie przeprowadzenie dodatkowych zajęć edukacyjnych w zakresie: Zajęć komputerowych - 120h w 2 grupach po 10 osób (60h na grupę + e-learning 10h osobę) w systemie blended learning. Przygotowania dokumentacji Beneficjenta Ostatecznego: regulaminu naboru, ankiet rekrutacyjnych, deklaracji udziału w projekcie, ankiet samooceny (na początku i na końcu projektu), ankiet ewaluacji szkoleń Przeprowadzenia na wstępie testu kompetencyjnego oraz na zakończenie testu zaliczeniowego w systemie e-learningowym. 2. W Szkole Podstawowej w Uwielinach, ul. Szkolna 2, 05-540 Zalesie Górne, projekt Nie odkładaj niczego do jutra w ramach którego Wykonawca ma za zadanie przeprowadzenie dodatkowych zajęć edukacyjnych w zakresie : Zajęć komputerowych - 120h w 2 grupach po 10 osób (60h na grupę + e-learning 10h osobę) w systemie blended learning. Przygotowania dokumentacji Beneficjenta Ostatecznego: regulaminu naboru, ankiet rekrutacyjnych, deklaracji udziału w projekcie, ankiet samooceny (na początku i na końcu projektu), ankiet ewaluacji szkoleń Przeprowadzenia na wstępie testu kompetencyjnego oraz na zakończenie testu zaliczeniowego w systemie e-learningowym. 3. W Publicznym Gimnazjum w Uwielinach ul. Szkolna 2, 05-540 Zalesie Górne Dzisiejsze decyzje dają efekty jutro. Program wsparcia uczniów gimnazjum w Uwielinach w ramach którego Wykonawca ma za zadanie przeprowadzenie dodatkowych zajęć edukacyjnych w zakresie : Zajęć komputerowych - 120h w 2 grupach po 10 osób (60h na grupę + e-learning 10h osobę) w systemie blended learning. Przygotowania dokumentacji Beneficjenta Ostatecznego: regulaminu naboru, ankiet rekrutacyjnych, deklaracji udziału w projekcie, ankiet samooceny (na początku i na końcu projektu), ankiet ewaluacji szkoleń Przeprowadzenia na wstępie testu kompetencyjnego oraz na zakończenie testu zaliczeniowego w systemie e-learningowym. Łącznie do przeprowadzenia 360 godzin zegarowych (po 60 min.) zajęć komputerowych 2 Szczegółowy opis przedmiot zamówienia: 2.1.W ramach organizacji i realizacji szkolenia wykonawca ma obowiązek zapewnić Wykładowców posiadających odpowiednie kwalifikacje do przeprowadzenia szkoleń, tj. osoby, które posiadają kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie umożliwiające realizację szkolenia stanowiącego przedmiot zamówienia 2.2 W ramach organizacji i realizacji szkolenia wykonawca ma obowiązek zapewnić indywidualne materiały szkoleniowe dla uczestników szkoleń (jeden komplet dla każdego uczestnika) odpowiadające zakresowi merytorycznemu szkolenia, w postaci: skryptu lub podręcznika do samodzielnej nauki metodą blended learning, które na pierwszych zajęciach przekaże każdemu z uczestników na własność; Wykonawca zobowiązany będzie także zapewnić wszystkim uczestnikom szkoleń na czas realizacji umowy dostęp do platformy e-learningowej zawierającej treści tożsame z zakresem szkolenia i treścią materiałów szkoleniowych wykorzystywanych w trakcie prowadzonych zajęć. 2.3 Wykonawca w porozumieniu z Zamawiającym będzie realizował odpowiednie działania informacyjne i promocyjne zgodne z Wytycznymi dotyczącymi realizacji projektów współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, polegające na m.in.: oznaczeniu budynku i pomieszczeń, w których realizowane będą szkolenia, plakatami z informacją o realizacji projektu w ramach Działania 9.1.2 POKL oraz współfinansowaniu projektu z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (wraz z logo POKL, UE i EFS); umieszczaniu logo i nazwy projektu, logo POKL, UE i EFS oraz informacji o współfinansowaniu projektu z EFS na dokumentach takich jak: korespondencja dotycząca projektu, materiały szkoleniowe, listy obecności, protokoły egzaminacyjne, ankiety ewaluacyjne itp. 2.4.Wykonawca wyda wszystkim uczestnikom szkoleń, którzy wzięli udział w co najmniej 80% czasu zajęć, zaświadczenia o ukończeniu szkolenia potwierdzające ukończenie szkolenia oraz udział w projekcie. Na zaświadczeniach powinny zostać umieszczone właściwe oznaczenia graficzne: logo i nazwy projektu, logo POKL, UE, EFS i wraz z tekstami opisującymi zaangażowanie środków UE w projekt. Zamawiający zastrzega sobie prawo zapoznania się przed rozpoczęciem szkoleń (a w trakcie ich realizacji kontroli) z warunkami oferowanymi przez Wykonawcę. W przypadku, gdy oferowane warunki będą odbiegać od wymogów Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest usunąć uchybienia w ciągu 3 dni roboczych pod sankcją wypowiedzenia umowy na realizację zamówienia. Opisany w pkt 2 zakres prac do wykonania odnosi się do każdej z części zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 803100000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.prazmow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach