Przetargi.pl
Przeprowadzenie usługi kreowania wizerunku profesjonalnego pracownika dla uczestników projektu „Aktywni Górą!” realizowanego w CKiW OHP w Gołdapi

Komenda Główna Ochotniczych Hufców Pracy ogłasza przetarg

  • Adres: 00-349 Warszawa, Tamka 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-07-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Główna Ochotniczych Hufców Pracy
    Tamka 1
    00-349 Warszawa, woj. mazowieckie
    REGON: 007001280
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie usługi kreowania wizerunku profesjonalnego pracownika dla uczestników projektu „Aktywni Górą!” realizowanego w CKiW OHP w Gołdapi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie usługi kreowania wizerunku profesjonalnego pracownika dla maksymalnie 10 osób w wieku 17 – 20 lat, polegającej na przeprowadzeniu warsztatów kreowania wizerunku, w tym: zakupie ubioru i metamorfozie uczestników projektu „Aktywni Górą!” wdrażanego ze środków Inicjatywy na rzecz zatrudnienia ludzi młodych w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy etapy:Etap I – Warsztaty z zakresu kreowania wizerunku. Zajęcia powinny uświadomić młodzieży, że w dzisiejszych czasach to w co się ubieramy i jak kreujemy nasz wizerunek wpływa na ocenę naszych kompetencji. Znając najważniejsze zasady dress codu oraz sposoby stylistów każdy może stać się pewniejszy siebie w różnych sytuacjach życiowych, jak np. rozmowa o pracę, rozmowa z przełożonym, wystąpienia publiczne i wiele innych. Warsztaty mają na celu zwiększenie samooceny uczestników projektu, nauczenie ich sposobów autoprezentacji, zasad dress codu oraz dbania o siebie, etykiety, stylizacji, podstawy wizażu, zastosowanie kolorów w wizerunku oraz sposobów na zdrowy styl życia. Etap II – Zakup strojów. Zakup odpowiedniego stroju wizytowego dla każdego z uczestników w sklepie stacjonarnym. Przed zakupem stroju należy dokonać analizy typu kolorystycznego, analizy sylwetki (omówienie typów sylwetek, proporcji, dysproporcji, typ sylwetki a kolory, materiały, dodatki). Stylista powinien stanowić pomoc w nabyciu umiejętności wyboru i zakupu stroju przez uczestnika, w którym uczestnik będzie mógł zaprezentować się potencjalnemu pracodawcy. Koszty zakupu strojów Wykonawca musi uwzględnić w swojej ofercie i musi je zapewnić jako integralną część całej usługi kreowania wizerunku. Zamawiający zrefunduje Wykonawcy poniesione wydatki na zakup strojów po dostarczeniu faktury wraz z poprawnie wypełnionym protokołem odbioru stroju. Zamawiający w celu zapewnienia odpowiedniej jakości zindywidualizowanych zakupionych ubrań wymaga, żeby cena zakupionego zestawu ubraniowego dla jednej osoby mieściła się w przedziale 650,00 – 700,00 zł brutto. W ramach ww. zakupów należy pomóc uczestnikowi projektu kupić niżej wymieniony przykładowy zestaw wizytowy:• Kobietom: spódnica / spodnie, bluzka koszulowa, buty, garnitur / kardigan lub garsonka / sukienka;• Mężczyznom: spodnie, koszula, krawat / muszka, buty, garnitur / marynarka.Zaproponowane rodzaje elementów ubioru nie są katalogiem zamkniętym i to uczestnik z pomocą stylisty decyduje ostatecznie co złoży się na elementy zakupionego ubioru wizytowego.Etap III – Przeprowadzenie metamorfozy. Warsztaty powinny zakończyć się dla każdego z uczestników widoczną metamorfozą, którą poprzedzać będzie:• indywidualna usługa fryzjera zawierająca wykonanie stylizacji – strzyżenia lub czesania włosów poprzez dobór fryzury do budowy twarzy w oparciu o propozycje fryzur podkreślających naturalną urodę, indywidualnie dobraną do kształtu twarzy i sylwetki uczestników kursu (usługa dotyczy kobiet i mężczyzn).• usługa makijażysty obejmująca zaproponowanie i zrealizowanie odpowiedniego makijażu, opis sylwetki oraz kolorystyki odpowiedniej do danego typu urody (usługa dotyczy kobiet), • usługa kosmetyczna obejmująca zabieg pielęgnacyjno - regeneracyjny dłoni (kobiety i mężczyźni),• usługa barbera (mężczyźni). Wykonawca musi zapewnić usługę kosmetyczną, makijaż oraz usługę fryzjerską tylko i wyłącznie w wyspecjalizowanym salonie – nie ma możliwości wykonania usług fryzjerskich i kosmetycznych w salach (pomieszczeniach) Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagania Zamawiającego zostały zapisane w załączniku nr 2 do SWZ.Zamówienie jest związane z realizacją projektu pt. „Aktywni górą!” z Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 (Działanie 1.3) współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego i jest częścią większego zamówienia gdzie Zamawiającym jest Komenda Główna Ochotniczych Hufców Pracy.Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia:1) zajęcia warsztatowe (etap I) będą odbywały się w salach udostępnionych przez CKiW OHP w Gołdapi w siedzibie Prowadzącego postępowanie,2) zakup strojów (etap II) powinien odbywać się w sklepie stacjonarnym z przymierzalnią, aby stylista mógł pomóc uczestnikowi/uczestniczce. Zamawiający nie zastrzega miejscowości w której zakupione zostaną stroje. Odległość od siedziby CKIW OHP w Gołdapi nie powinna być większa niż 70 km. Koszt przejazdu do sklepu i z powrotem ponosi wykonawca. 3) przeprowadzenie metamorfozy (etap III). Wykonawca musi zapewnić usługę kosmetyczną, makijaż oraz usługę fryzjerską tylko i wyłącznie w wyspecjalizowanym salonie. Zamawiający nie zastrzega miejscowości w której przeprowadzona zostanie metamorfoza. Odległość od siedziby CKIW OHP w Gołdapi nie powinna być większa niż 70 km. Koszt przejazdu do miejsca metamorfozy i z powrotem ponosi wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80570000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach