Przetargi.pl
Przeprowadzenie usług szkoleniowych w formie konwersatoriów i warsztatów dla studentów Uniwersytetu Wrocławskiego, którzy wezmą udział w projekcie Akademia Rozwoju - kluczem wzmocnienia kadr polskiej gospodarki. Zadanie 1, 2, 3, 4, 5, 6

Uniwersytet Wrocławski ogłasza przetarg

  • Adres: 50-137 Wrocław, pl. Uniwersytecki 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3752234 , fax. 071 3752472
  • Data zamieszczenia: 2015-02-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Wrocławski
    pl. Uniwersytecki 1 1
    50-137 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3752234, fax. 071 3752472
    REGON: 00000130100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uni.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie usług szkoleniowych w formie konwersatoriów i warsztatów dla studentów Uniwersytetu Wrocławskiego, którzy wezmą udział w projekcie Akademia Rozwoju - kluczem wzmocnienia kadr polskiej gospodarki. Zadanie 1, 2, 3, 4, 5, 6
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie usług szkoleniowych w formie konwersatoriów i warsztatów dla studentów Uniwersytetu Wrocławskiego, którzy wezmą udział w projekcie Akademia Rozwoju - kluczem wzmocnienia kadr polskiej gospodarki. Zadanie 1, 2, 3, 4, 5, 6. 1.1. Przedmiotem zamówienia w Zadaniu 1 jest usługa szkoleniowa polegająca na poprowadzeniu konwersatoriów dla studentów Wydziału Filologicznego, kształcących się w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego w obszarach związanych z tzw. branżami kreatywnymi. Tytuły konwersatoriów: 1) Kreatywność a prawo, 2) Freelancer na rynku kreatywnym, 3) Agencja PR/brandingowa/reklamowa/interaktywna - tworzenie i zarządzanie, 4) Kreowanie konkurencyjnej marki na rynku branż kreatywnych, 5) Perspektywa branż kreatywnych we Wrocławiu, na Dolnym Śląsku i w Polsce. Konwersatoriami zostanie objętych łącznie 100 osób podzielonych na 5 tematycznych grup 20-osobowych. Każde konwersatorium obejmuje jedno spotkanie o czasie trwania - 3 godziny lekcyjne (1 godzina lekcyjna wynosi 45 minut) 1.2. Przedmiotem zamówienia w Zadaniu 2 jest usługa polegająca na przeprowadzeniu szkolenia grupowego pt.: Warsztaty z typografii. Szkoleniem zostanie objęta 1 grupa licząca 15 osób. Czas trwania szkolenia wynosi 40 godzin lekcyjnych (jedna godzina lekcyjna wynosi 45 minut), przy czym wymiar zajęć praktycznych powinien wynosić min. 32 godziny lekcyjne. 1.3. Przedmiotem zamówienia w Zadaniu 3 jest usługa polegająca na przeprowadzeniu szkolenia grupowego pt.: Warsztaty z produkcji i postprodukcji. Szkoleniem zostanie objęta 1 grupa licząca 15 osób. Czas trwania szkolenia wynosi 40 godzin lekcyjnych (jedna godzina lekcyjna wynosi 45 minut), przy czym wymiar zajęć praktycznych powinien wynosić min. 32 godziny lekcyjne. 1.4. Przedmiotem zamówienia w Zadaniu 4 jest usługa polegająca na przeprowadzeniu szkolenia grupowego pt.: Warsztaty z niestandardowych metod badań empirycznych (eyetracking/semiotyka/big data). Szkoleniem zostanie objęta 1 grupa licząca 15 osób. Czas trwania szkolenia wynosi 40 godzin lekcyjnych (jedna godzina lekcyjna wynosi 45 minut), przy czym wymiar zajęć praktycznych powinien wynosić min. 32 godziny lekcyjne. 1.5. Przedmiotem zamówienia w Zadaniu 5 jest usługa polegająca na przeprowadzeniu szkolenia grupowego pt.: Warsztaty z projektowania aplikacji mobilnych. Szkoleniem zostanie objęta 1 grupa licząca 15 osób. Czas trwania szkolenia wynosi 40 godzin lekcyjnych (jedna godzina lekcyjna wynosi 45 minut), przy czym wymiar zajęć praktycznych powinien wynosić min. 32 godziny lekcyjne. 1.6. Przedmiotem zamówienia w Zadaniu 6 jest usługa polegająca na przeprowadzeniu 6 szkoleń grupowych w formie warsztatów o następujących tytułach: 1) Design Leadership, 2) Jak zaangażować użytkownika, czyli projektowanie na potrzeby sieci, 3) Nowe narzędzia i metody badawcze w projektowaniu, 4) Zarządzanie wizerunkiem marki w Internecie, 5) Techniki i metody badań w sieci, 6) Projektowanie użytkowe. W ramach każdego tytułu przeszkolona zostanie 1 grupa 15-osobowa (łącznie 90 osób podzielonych na 6 grup 15-osobowych). Czas trwania pojedynczego szkolenia wynosi 40 godzin lekcyjnych (jedna godzina lekcyjna wynosi 45 minut), przy czym wymiar zajęć praktycznych powinien wynosić min. 32 godziny lekcyjne. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Załączniki nr 7a, 7b, 7c, 7d, 7e, 7f do SIWZ: Opis przedmiotu zamówienia. 3. Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy na przedmiot zamówienia określają wzory umów stanowiące Załączniki nr 8a, 8b, 8c do SIWZ: Wzór umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805220009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie zawodowe osoby szkolącej
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uni.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach