Przetargi.pl
Przeprowadzenie trzech kursów przyuczających do pracy w zwodzie: murarz-tynkarz, glazurnik, malarz-tapeciarz wraz z aktywizacją zawodową, dla skazanych odbywających karę pozbawienia wolności w Areszcie Śledczym w Warszawie Białołęce, finansowanych ze środków EFS w ramach Poddziałania 1.3.4 POKL.

Areszt Śledczy w Warszawie Białołęce ogłasza przetarg

  • Adres: 03-016 Warszawa, ul. Ciupagi 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 3217650 , fax. 022 8111537, 8110052
  • Data zamieszczenia: 2010-03-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Areszt Śledczy w Warszawie Białołęce
    ul. Ciupagi 1 1
    03-016 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 3217650, fax. 022 8111537, 8110052
    REGON: 00032049500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadajaca osobowości prawnej-wymiar sprawiedliwości

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie trzech kursów przyuczających do pracy w zwodzie: murarz-tynkarz, glazurnik, malarz-tapeciarz wraz z aktywizacją zawodową, dla skazanych odbywających karę pozbawienia wolności w Areszcie Śledczym w Warszawie Białołęce, finansowanych ze środków EFS w ramach Poddziałania 1.3.4 POKL.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przeprowadzenie trzech kursów przyuczających do pracy w zwodzie: murarz-tynkarz, glazurnik, malarz-tapeciarz wraz z aktywizacją zawodową, dla skazanych odbywających karę pozbawienia wolności w Areszcie Śledczym w Warszawie Białołęce, finansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 1.3.4 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013, w związku z realizacją projektu Cykl szkoleniowo - aktywizacyjny służący podniesieniu kwalifikacji zawodowych osób pozbawionych wolności oraz przygotowaniu ich do powrotu na rynek pracy po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności. Każdy z kursów powinien obejmować 12 skazanych i trwać 104 godziny (15 dni roboczych), zakres wiadomości teoretycznych w ilości 14 godz. i umiejętności praktycznych w ilości 70 godz. oraz zajęcia z aktywizacji zawodowej w ilości 20 godzin. Dzienna liczba godzin szkolenia nie może przekroczyć 7 godzin lekcyjnych. Zajęcia odbywać się będą w dni powszednie w godz. 9.00 do 15.00 z wyłączeniem sobót i dni ustawowo wolnych od pracy. Kurs musi zakończyć się wydaniem dokumentu potwierdzającego nabycie umiejętności. 2. Cele kursów: a) kurs murarz-tynkarz wraz z aktywizacją zawodową- nabycie umiejętności wykonywania prac murarskich i tynkarskich, wykonywania tynków metodą ręczną i mechaniczną. Przygotowanie uczestników do prawidłowego i sprawnego poruszania się na rynku pracy w tym min. umiejętność prowadzenia rozmów z pracodawcami, przygotowywanie CV i listów motywacyjnych itd. b) kurs glazurnik wraz z aktywizacją zawodową-nabycie umiejętności wykonywania prac glazurniczych, wykonywania robót przygotowawczych- przygotowanie podłoża do układania glazury. Przygotowanie uczestników do prawidłowego i sprawnego poruszania się na rynku pracy w tym min. umiejętność prowadzenia rozmów z pracodawcami, przygotowywanie CV i listów motywacyjnych itd. c) kurs malarz-tapeciarz wraz z aktywizacją zawodową- nabycie umiejętności prawidłowego posługiwania się technikami malarskimi. Przygotowanie uczestników do prawidłowego i sprawnego poruszania się na rynku pracy w tym min. umiejętność prowadzenia rozmów z pracodawcami, przygotowywanie CV i listów motywacyjnych itd. 3. Jako zamawiający zapewniamy: -salę szkoleniową do zajęć teoretycznych (wyposażoną w sprzęt audiowizualny, ekran projekcyjny, telewizor, odtwarzacz DVD), - pomieszczenie przeznaczone do zajęć praktycznych, - mieszarkę do zapraw glazurniczych i murarskich. 4. Wykonawca szkolenia musi posiadać: - wpis instytucji szkoleniowej, do rejestru Wojewódzkiego Urzędu Pracy, - zdolność do przeprowadzenia kursów, na podstawie § 1 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych,( D.U. 06. Nr. 31, poz. 218 ) 5. Od Wykonawcy kursu będziemy wymagali: - prowadzenia dokumentacji szkoleniowej, na podstawie na podstawie § 32 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 marca 2007r w sprawie szczegółowych warunków prowadzenia przez publiczne służby zatrudnienia usług rynku pracy ( DZ.U. 07. nr 47. poz. 315 ), którą stanowić będą: - program nauczania (zawierający w szczególności nazwę i zakres kursu, czas trwania i sposób organizacji, wymagania wstępne dla uczestników, cele kształcenia, plan nauczania określający nazwę zajęć edukacyjnych z uwzględnieniem części teoretycznej i praktycznej, treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych, wykaz literatury oraz niezbędnych środków oraz materiałów dydaktycznych, określenie sposobu sprawdzania efektów szkolenia), - dziennik zajęć edukacyjnych zawierający: imienną listę obecności podpisywaną przez kursantów długopisem koloru niebieskiego lub zielonego; wymiar godzin zajęć edukacyjnych, tematy zajęć edukacyjnych; - protokół z egzaminu końcowego, - rejestr wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie kursu, - harmonogramu szkolenia, - zaświadczeń potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji na podstawie Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216) oraz dodatkowy certyfikat opatrzony właściwymi logotypami Unii Europejskiej i Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, - oznaczania dokumentacji i materiałów kursów znakami zgodnymi z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. - zapewnienia w ramach realizacji kursu dwóch instruktorów do praktycznej nauki zawodu, - zakupu na własny koszt materiałów dydaktycznych (podręczniki, broszury, zeszyty, długopisy) do teoretycznej nauki zawodu i aktywizacji zawodowej, które uczestnicy szkolenia otrzymają na własność. Na w/w materiałach instytucja szkoleniowa zawrze informację o źródłach finansowania oraz opatrzy obowiązującymi logotypami Kapitał Ludzki i Unia Europejska. - zakupu na własny koszt materiałów i narzędzi niezbędnych do nauki praktycznej zawodu, w wysokości 35% ogólnego kosztu usługi przeprowadzenia kursu, według asortymentu wskazanego przez Zamawiającego w uzgodnieniu z Wykonawcą. Materiały do zajęć praktycznych dostarczy Wykonawca. Koszty transportu obciążają Wykonawcę, a wliczone są do ogólnej kwoty usługi szkoleniowej. Narzędzia i materiały zużywalne zakupione ze środków przeznaczonych na realizację kursu stają się własnością Zamawiającego po zakończeniu szkolenia. - zakupu odzieży ochronnej i obuwia roboczego ( w ramach zajęć praktycznych ) dostosowanych do pory roku oraz warunków atmosferycznych, a także środków ochrony indywidualnej, - przeprowadzenia badań lekarskich dopuszczających do udziału w szkoleniu i dostarczenie odpowiednich zaświadczeń. Badania lekarskie odbywać się będą na terenie jednostki. - ubezpieczenia uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków na czas trwania kursu, - przeprowadzenia pisemnej ankiety oceny szkolenia wśród uczestników kursu - po zakończeniu szkolenia - przestrzegania przepisów Ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:/www.sw.gov.pl.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach