Dom Pomocy Społecznej w Tursku ogłasza przetarg
- Adres: 69-200 Tursk, Tursk
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 95 7553285/86 , fax. 957 552 075
- Data zamieszczenia: 2020-11-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej w Tursku
Tursk 28
69-200 Tursk, woj. lubuskie
tel. 95 7553285/86, fax. 957 552 075
REGON: 21103761700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.wrota.lubuskie.pl/dpstursk/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przeprowadzenie testów genetycznych na obecność wirusa SARS-CoV-2 dla pracowników i mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Tursku - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonywanie 535 badań w kierunku obecności wirusa SARS-CoV-2 metodą PCR RT /wymaz/ dla pracowników i mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Tursku, Tursk 28, 69-200 Sulęcin - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85145000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający stwierdzi, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu w oparciu o oświadczenia Wykonawcy Załącznik nr 4 do SIWZ. Zamawiający na każdym etapie realizacji zamówienia może żądać od Wykonawcy dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dokumentów które należy dołączyć do oferty wyszczególniono w Dziale 16 SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną