Przetargi.pl
Przeprowadzenie testów genetycznych na obecność wirusa SARS-CoV-2 dla pracowników i mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Tursku

Dom Pomocy Społecznej w Tursku ogłasza przetarg

  • Adres: 69-200 Tursk, Tursk
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 95 7553285/86 , fax. 957 552 075
  • Data zamieszczenia: 2020-11-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej w Tursku
    Tursk 28
    69-200 Tursk, woj. lubuskie
    tel. 95 7553285/86, fax. 957 552 075
    REGON: 21103761700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.wrota.lubuskie.pl/dpstursk/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie testów genetycznych na obecność wirusa SARS-CoV-2 dla pracowników i mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Tursku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonywanie 535 badań w kierunku obecności wirusa SARS-CoV-2 metodą PCR RT /wymaz/ dla pracowników i mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Tursku, Tursk 28, 69-200 Sulęcin
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85145000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający stwierdzi, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu w oparciu o oświadczenia Wykonawcy Załącznik nr 4 do SIWZ. Zamawiający na każdym etapie realizacji zamówienia może żądać od Wykonawcy dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dokumentów które należy dołączyć do oferty wyszczególniono w Dziale 16 SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną