Przetargi.pl
Przeprowadzenie szkolenia z zakresu obowiązków związanych z utrzymaniem przez administrację publiczną obiektów budowlanych w należytym stanie techniczno-użytkowym oraz z zakresu Kodeksu Postępowania Administracyjnego po nowelizacji Ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 30-529 Kraków, ul. Józefińska 14/002
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 6165420, 6165424 , fax. 012 6165428
  • Data zamieszczenia: 2010-02-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie
    ul. Józefińska 14/002 14/002
    30-529 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 6165420, 6165424, fax. 012 6165428
    REGON: 35150530800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie szkolenia z zakresu obowiązków związanych z utrzymaniem przez administrację publiczną obiektów budowlanych w należytym stanie techniczno-użytkowym oraz z zakresu Kodeksu Postępowania Administracyjnego po nowelizacji Ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) I część zamówienia: przeprowadzenie szkolenia dla 1 osoby z zakresu obowiązków związanych z utrzymaniem przez administrację publiczną obiektów budowlanych w należytym stanie techniczno-użytkowym, o następującej tematyce: a. Forma, w jakiej organ założycielski - właściciel obiektów budowlanych zobowiązał zarządcę, użytkownika (korzystającego z obiektów) do wykonywania obowiązków, określonych w rozdziale 6 Prawa budowlanego. b. Określenie kompetencji dotyczących wykonywania obowiązków z zakresu utrzymania obiektów. c. Poddawanie budynków i innych obiektów w czasie ich użytkowania okresowej kontroli. d. Poddawanie obiektów budowlanych kontroli bezpiecznego ich użytkowania. e. Prowadzenie kontroli, o których mowa w art. 62 ust. 1, z zastrzeżeniem ust. 5 i 6 Prawa budowlanego, przez osoby posiadające uprawnienia budowlane w odpowiedniej specjalności. f. Dokonywanie okresowych kontroli stanu technicznego instalacji elektrycznych, piorunochronnych i gazowych przez osoby posiadające wymagane kwalifikacje. g. Prowadzenie kontroli przewodów dymowych oraz grawitacyjnych przewodów spalinowych i wentylacyjnych, podczas kontroli okresowych. h. Wykonywanie okresowej kontroli rocznej kominów przemysłowych, kominów wolnostojących oraz kominów lub przewodów kominowych, w których ciąg kominowy jest wymuszony pracą urządzeń mechanicznych. i. Przechowywanie dokumentacji budowy, dokumentacji powykonawczej oraz innych dokumentów i decyzji dotyczących obiektu, a także, w razie potrzeby, instrukcji obsługi i eksploatacji: obiektu, instalacji i urządzeń związanych z tym obiektem. Przechowywanie opracowań projektowych i dokumentów technicznych robót budowlanych wykonywanych w obiekcie w toku jego użytkowania. j. Zakładanie i prowadzenie książek obiektu budowlanego: dołączanie do książek obiektów budowlanych protokołów z kontroli obiektu budowlanego, ocen i ekspertyz dotyczących jego stanu technicznego oraz dokumentów., prawidłowość prowadzenia książek obiektów budowlanych, k. Usuwanie stwierdzonych podczas kontroli stanu technicznego obiektu budowlanego uszkodzeń i uzupełnianie braków, które mogą spowodować zagrożenie życia lub zdrowia ludzi, bezpieczeństwa mienia lub środowiska, a w szczególności katastrofę budowlaną pożar, wybuch, porażenie prądem elektrycznym albo zatrucie gazem. l. Zmiana sposobu użytkowania obiektu budowlanego. m. Zgłaszanie do organu administracji architektoniczno-budowlanej robót remontowych. n. Zapewnienie osobom niepełnosprawnym możliwości komunikacji w obiektach użyteczności publicznej. 2) II część zamówienia: przeprowadzenie szkolenia dla 3 osób z zakresu Kodeksu Postępowania Administracyjnego po nowelizacji Ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o następującej tematyce: a. Zasady ogólne postępowania administracyjnego (w tym zasada nakazująca załatwiać sprawy w formie pisemnej lub w formie dokumentu elektronicznego). b. Właściwość organu administracji publicznej: rzeczowa, miejscowa, instancyjna, delegacyjna. c. Instytucja wyłączenia pracownika organu administrującego i organu administrującego od załatwienia sprawy: z mocy prawa, na mocy postanowienia, od załatwienia sprawy i od udziału w postępowaniu; przesłanki i skutki wyłączenia. d. Strona postępowania: pojęcie strony, kryterium interesu prawnego; zdolność prawna i zdolność do czynności prawnych; przedstawiciel ustawowy; pełnomocnik strony, wymagania formalne pełnomocnictwa; podmioty na prawach strony w postępowaniu administracyjnym. e. Wszczęcie postępowania (z urzędu; na wniosek): wymogi formalne podania; wymogi formalne podania wnoszonego drogą elektroniczną pozostawienie podania bez rozpoznania; przekazanie podania według właściwości. f. Terminy w postępowaniu administracyjnym: terminy maksymalne do załatwienia sprawy przez organ I instancji; zażalenie na niezałatwienie sprawy w terminie; terminy zawite i prekluzyjne dla stron i uczestników postępowania; instytucja przywrócenia terminu. g. Problematyka czynności materialno-technicznych: doręczenia: właściwe, zastępcze, konkludentne; doręczanie pism za pomocą środków komunikacji elektronicznej, doręczanie dokumentów w formie dokumentów elektronicznych; protokoły; udostępnianie akt stronom postępowania; dostęp do dokumentów elektronicznych; wydawanie zaświadczeń. h. Postępowanie wyjaśniające: zasada prawdy obiektywnej; obowiązki ciążące na organie administrującym; domniemania prawne i faktyczne; fakty notoryjne; świadek; wyjaśnienia strony; oględziny i kontrole oraz ich protokołowanie; zasada czynnego udziału strony w postępowaniu administracyjnym. i. Przeszkody trwałe i przemijające w prowadzeniu postępowania administracyjnego: zawieszenie postępowania; umorzenie postępowania. j. Decyzja administracyjna i jej elementy: składniki obligatoryjne decyzji; uzasadnienie faktyczne i prawne; podpis osoby upoważnionej do wydania decyzji w tym bezpieczny podpis elektroniczny; składniki fakultatywne decyzji; uzupełnienie decyzji, sprostowanie oczywistej omyłki, wyjaśnienie treści decyzji. k. Postanowienia w postępowaniu administracyjnym: postanowienia zaskarżalne i nie zaskarżalne; opatrywanie postanowień bezpiecznym podpisem elektronicznym. l. Postępowanie odwoławcze: obowiązki i uprawnienia organu I instancji; odwołanie; wymogi formalne, termin, dopuszczalność odwołania, opłaty; decyzje organu odwoławczego; zażalenia. m. Zawiadomienie o sposobie załatwienia skargi bądź wniosku sporządzone w formie dokumentu elektronicznego. 2. Warunki płatności: przelewem w terminie do 14 dni od daty przyjęcia faktury przez Zamawiającego. 3. Warunki dodatkowe: 1) Zamawiający wymaga, aby szkolenia odbyły się w granicach administracyjnych Krakowa w wymiarze 6 godzin zegarowych. 2) Nie dopuszcza się podzlecenia realizacji przedmiotu zamówienia w jakiejkolwiek części.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 804000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.krakow.pl/?id=9652
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach