Przetargi.pl
Przeprowadzenie szkolenia w zakresie - Pracownik magazynu z obsługą wózków jezdniowych z napędem silnikowym

Powiatowy Urząd Pracy nr 2 w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 90-012 Łódź, ul. Kilińskiego 102/102a
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6768027 , fax. 042 6768004
  • Data zamieszczenia: 2011-04-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy nr 2 w Łodzi
    ul. Kilińskiego 102/102a
    90-012 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6768027, fax. 042 6768004
    REGON: 47229074200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup2.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie szkolenia w zakresie - Pracownik magazynu z obsługą wózków jezdniowych z napędem silnikowym
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Szkolenie przeznaczone jest dla 20 osób bezrobotnych z wykształceniem minimum zawodowym. 2. Szkolenie ma na celu umożliwienie zdobycia przez uczestników szkolenia stosownych umiejętności i uprawnień w zakresie obsługi wózków jezdniowych z napędem silnikowym, podnośnikowych z mechanicznym napędem podnoszenia wraz z przeszkoleniem i nabyciem uprawnień do wymiany butli z gazem, a także przygotowanie uczestników do pracy w magazynie. 3. Program szkolenia: 1) w zakresie obsługi wózków jezdniowych musi być zgodny z programem zatwierdzonym przez ODK MG - Mysłowice i zawierać zagadnienia m. in. z zakresu: a) Budowy i zasad działania wózków jezdniowych z napędem silnikowym, podnośnikowych z mechanicznym napędem podnoszenia. b) Przestrzegania przepisów BHP. c) Wykonywania czynności kontrolno - obsługowych. d) Wymiany butli gazowych. e) Samodzielnego prowadzenia wózka, wykonywania operacji manewrowych, osprzętu wózka. 2) dotyczący pracy w magazynie musi zawierać wiadomości z zakresu: a) Zasad gospodarki magazynowej. b) Prowadzenia dokumentacji magazynowej. c) Obsługi kas fiskalnych i znajomości przepisów prawnych regulujących ich użytkowanie. d) Zastosowania systemów komputerowych w gospodarce magazynowej. e) Zasad inwentaryzacji i dokumentowania sprzedaży. f) Przepisów BHP 4. Szkolenie musi zakończyć się egzaminem ze zdobytej wiedzy teoretycznej i praktycznej oraz wydaniem odpowiedniego dokumentu stwierdzającego ukończenie przedmiotowego szkolenia. Ponadto musi być przeprowadzony egzamin przed komisją Urzędu Dozoru Technicznego dający możliwość uzyskania zaświadczenia kwalifikacyjnego do obsługi urządzeń transportu bliskiego. 5. W przypadku pozytywnego ukończenia szkolenia i zdania w/w egzaminu bezrobotny musi uzyskać następujące zaświadczenia: 1) zaświadczenie o ukończeniu kursu, 2) zaświadczenie kwalifikacyjne do obsługi urządzeń transportu bliskiego z Urzędu Dozoru Technicznego, 3) zezwolenie na kierowanie wózkami jezdniowymi z napędem silnikowym, wydane na podstawie zaświadczenia o ukończeniu kursu przeprowadzonego wg. programu nauczania zatwierdzonego przez ODK MG - Mysłowice. 6. Wykonawca powinien wykorzystywać standardy kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych, dostępnych w bazach danych, o których mowa w art. 4 ust. 1 pkt 7 lit. e ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tj. Dz. U. Nr 69, poz. 415, z późn. zm.). 7. Instytucja szkoleniowa zobowiązana jest do ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków uczestników szkolenia, którym nie przysługuje stypendium oraz którym przysługuje stypendium, z tytułu podjęcia w trakcie szkolenia zatrudnienia, innej pracy zarobkowej lub działalności. Organizator może obciążyć urząd kosztem polisy tylko do wysokości należnej za osoby rzeczywiście zgłoszone do ubezpieczenia, z zastrzeżeniem, że nie może wzrosnąć koszt przeszkolenia jednej osoby wynikający z preliminarza. 8. Organizacja szkolenia: 1) Szkolenie ma zostać przeprowadzone dla 20 osób, w dwóch 10 - osobowych grupach, z zastrzeżeniem, że wykonawca zobowiązany będzie do uruchomienia szkolenia dla grupy 8 - osobowej. 2) Program szkolenia musi być zrealizowany w ciągu 150 godzin zajęć teoretycznych oraz praktycznych. Przy czym jedna godzina zajęć rozumiana jest jako 60 minut, w tym 15 minut przerwy. 3) Zajęcia muszą być realizowane od poniedziałku do piątku, zgodnie z przedstawionym harmonogramem, minimum 25 godzin w tygodniu, nie więcej niż 7 godzin dziennie, z zastrzeżeniem, że zajęcia będą odbywać się między godziną 8.00 a 18.00. Harmonogram musi zakładać taką samą liczbę godzin zajęć dziennie dla każdego uczestnika szkolenia. 4) Czas trwania szkolenia ok. 4,5 tygodnia. 5) Każdy uczestnik szkolenia musi otrzymać harmonogram zajęć i być wyposażony w bezzwrotne materiały piśmienne (notes i długopis) na pierwszych zajęciach oraz otrzymać materiały dydaktyczne (w formie drukowanej) w terminie właściwym dla prawidłowego przebiegu nauki. Będą to m.in. skrypty ze wszystkich obowiązkowych zakresów tematycznych zawartych w Programie szkolenia. Każdy z uczestników szkolenia musi własnoręcznym podpisem potwierdzić otrzymanie w/w materiałów. Po ukończeniu szkolenia powyższe materiały staną się własnością uczestnika szkolenia. 6) Wykonawca zobowiązuje się zapewnić salę dydaktyczną adekwatną do wielkości grupy, z osobnymi miejscami dla każdego uczestnika szkolenia, z odpowiednim oświetleniem, ogrzewaniem, wentylacją i akustyką. 7) Wykonawca musi zapewnić każdemu uczestnikowi szkolenia, każdego dnia zajęć 1 zapakowaną higienicznie kanapkę przygotowane przez firmę posiadającą zgodę/uprawnienia do prowadzenia takiej działalności gastronomicznej i odpowiednio zapakowaną bułke słodką oraz herbatę, kawę, soki, wodę. 8) Miejsce wykonywania usługi: Miasto Łódź
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: udział kosztów bezpośrednich szkolenia do ceny
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup2.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach