Przetargi.pl
Przeprowadzenie szkolenia „Radzenia sobie ze stresem” dla pracowników Szpitala Miejskiego w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o., w ramach projektu pn. „Lepsza ergonomia pracy podstawą zdrowia!”

Szpital Miejski w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 41-703 Ruda Śląska, ul. W. Lipa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48322482452 , fax. +48327795912
  • Data zamieszczenia: 2020-12-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Miejski w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o.
    ul. W. Lipa 2
    41-703 Ruda Śląska, woj. śląskie
    tel. +48322482452, fax. +48327795912
    REGON: 24146865300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalruda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Sp. z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie szkolenia „Radzenia sobie ze stresem” dla pracowników Szpitala Miejskiego w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o., w ramach projektu pn. „Lepsza ergonomia pracy podstawą zdrowia!”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiotem zamówienia jest: Przeprowadzenie szkolenia „Radzenia sobie ze stresem” dla pracowników Szpitala Miejskiego w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o., w ramach projektu pn.: „Lepsza ergonomia pracy podstawą zdrowia!” II. Szkolenie ma na celu przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu personelu medycznego pracującego w warunkach stresowych z wykorzystaniem komunikacji asertywnej i technik relaksacyjnych pozwalających obniżyć poziom stresu i zmęczenia. III. Opis Przedmiotu Zamówienia. 1. Przedmiotem zamówienia jest: Przeprowadzenie szkolenia „Radzenia sobie ze stresem” dla pracowników Szpitala Miejskiego w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o., w ramach projektu pn.: „Lepsza ergonomia pracy podstawą zdrowia!”. 2. Szkolenie ma na celu przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu personelu medycznego pracującego w warunkach stresowych z wykorzystaniem komunikacji asertywnej i technik relaksacyjnych pozwalających obniżyć poziom stresu i zmęczenia. 3. W ramach szkolenia zostaną przedstawione techniki relaksacyjne oraz podczas którego będzie można zdobyć odpowiednią wiedzę pozwalającą na zrozumienie mechanizmu wypalenia zawodowego i stresu, jego działania i funkcji oraz poznanie technik opanowania i radzenia sobie w trudnych sytuacjach. Ramowy program szkolenia będzie obejmował: 1) mechanizmy wypalenia zawodowego w branży ochrony życia i zdrowia; 2) objawy i rodzaje wypalenia; 3) mechanizmy stresu i jego czynniki oraz możliwości wpływania na stres; 4) objawy i rodzaje stresu; 5) sposoby i style radzenia sobie ze stresem; 6) rozpoznawanie własnych zasobów do radzenia sobie ze stresem; 7) narzędzia radzenia sobie ze stresem; 8) metody relaksacyjne i odreagowania stresu, bezpieczne wyładowywanie emocji; 9) zachowania asertywne promujące podstawowe techniki umiejętnego odmawiania, prowadzenia dyskusji; 10) praktyczne metody dające możliwość polepszenia samopoczucia poprzez zastosowanie technik relaksacyjnych. 11) zajęcia profilaktyczne prezentować będą zagrożenia i techniki zapobiegania wypaleniu zawodowemu oraz obniżania poziomu stresu w życiu zawodowym. 4. Szkolenie skierowane jest do maksymalnie 300 osób zatrudnionych na umowę o pracę na min. 0,5 etatu w Szpitalu Miejskim w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o. (są to: lekarze, pielęgniarki). Szkolenie zostanie podzielone na grupy liczące średnio 15 osób, a maksymalnie 25 osób. Zakłada się maksymalnie 20 edycji szkolenia w grupach średnio 15 osobowych (maksymalnie jedna grupa może liczyć 25 osób) w wymiarze 7 godzin lekcyjnych (1 godzina lekcyjna = 45 minut) x 1 dzień szkoleniowy obejmujący dwie piętnastominutowe przerwy kawowe oraz jedną sześćdziesięciominutową przerwę obiadową. Szkolenia będą mogły odbywać się w godzinach przedpołudniowych, popołudniowych. Ostateczne terminy każdego ze szkoleń zostaną ustalone z wybranym Wykonawcą po zawarciu umowy, na 2-3 tygodnie przed planowaną datą szkolenia dla danej grupy, przy czym godziny i terminy szkoleń mają być dopasowane do potrzeb uczestników projektu uwzględniając grafik pracy oraz w sposób zapewniający ciągłość pracy jednostki. 5. Zakres usługi dodatkowo obejmuje poczęstunek dla uczestników tj. kawę (sypaną, rozpuszczalną, z ekspresu), herbatę (minimum 3 smaki herbat w tym herbata owocowa), dodatki (cukier, mleko, cytryna), butelkowana woda mineralna (gazowana i niegazowana) - 0,30 l na osobę, soki na każdy dzień szkoleniowy – 4 l na każde 5 osób, ciastka (3 szt./uczestnik/przerwa kawowa) + porcja ciasta/osobę, gorący obiad składający się z dwóch dań (zupa, drugie danie oraz napój). Napoje zimne w butelkach, a napoje gorące mają być dostępne przez cały czas trwania szkolenia w termosach (minimum 2 termosy dla kawy i 2 termosy dla herbaty). Serwis gastronomiczny obejmuje przygotowanie poczęstunku, obsługę kelnerską, nakrycie stołów/obrusy, zastawę „porcelanową” i szklaną, sztućce oraz sprzątanie, w tym utylizację odpadów. 6. Obowiązki Wykonawcy: 1) Szkolenie będzie prowadzone w formie wykładów, ćwiczeń, prezentacji multimedialnych, dyskusji; 2) Szkolenie zostanie przeprowadzone w sali szkoleniowej zapewnionej przez Wykonawcę w odległości maksymalnie 10 km od siedziby Zamawiającego. 3) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić sprzęt niezbędny do przeprowadzenia szkoleń tj.: ekran, rzutnik, komputer przenośny, flipchart; 4) Wykonawca dostarczy każdemu uczestnikowi szkolenia przed jego rozpoczęciem materiały szkoleniowe zaakceptowane przez Zamawiającego, tj.: skrypt lub podręcznik o tematyce szkolenia, teczkę konferencyjną – sztywną, która powinna umożliwić przechowywanie wszystkich materiałów szkoleniowych wraz z notesem A4 oraz przyborami biurowymi – długopis; 5) Wykonawca przeprowadzi szkolenie zgodnie z zaakceptowanym przez Zamawiającego programem szkolenia. Szkolenie zakończone zostanie pisemnym testem weryfikującym nabyte umiejętności w zakresie tematyki szkolenia. 6) Wykonawca będzie prowadził dokumentację szkolenia, tj.: a) listy obecności z każdego dnia szkolenia, listy odbioru materiałów szkoleniowych przez uczestników, listę odbioru zaświadczeń i certyfikatów ukończenia szkolenia oraz ankiety oceniającej szkolenie. Oryginały wymienionych dokumentów Wykonawca przekaże Zamawiającemu po zakończeniu każdej edycji szkolenia; b) sporządzi dokumentację fotograficzną z każdej edycji szkolenia, obejmującą co najmniej trzy fotografie (sala szkoleniowa, uczestnicy, trener), które Wykonawca przekaże Zamawiającemu po zakończeniu każdej edycji szkolenia w formie wydruków; c) wystawi dla każdego uczestnika, w dwóch egzemplarzach (oryginał + kopia) imienne zaświadczenie o ukończeniu szkolenia oraz certyfikat. Wykonawca przekaże Zamawiającemu kopie zaświadczeń potwierdzoną za zgodność z oryginałem oraz oryginały certyfikatów uczestników szkolenia; d) przygotuje na podstawie zebranych ankiet raport podsumowujący szkolenie, uwzględniający m.in. informacje organizacyjne, liczbę uczestników szkolenia, zbiorcze dane dotyczące jakości i oceny szkolenia. Wykonawca przekaże raport ze szkolenia Zamawiającemu wraz z kopiami ankiet potwierdzonymi za zgodność z oryginałem. 7) Wykonawca w terminie do 7 dni po zawarciu umowy przedstawi Zamawiającemu do akceptacji: a) szczegółowy program szkolenia, zawierający tematy i przeznaczony na nie czas (harmonogram szkolenia); b) materiały szkoleniowe, w tym: skrypt lub podręcznik o tematyce szkolenia, projekt teczki konferencyjnej, projekt notesu A4, długopis; c) opracowany wzór anonimowej ankiety ex-post (oceniającej jakość szkolenia, organizację szkolenia); d) wzór zaświadczenia o ukończeniu szkolenia, który powinien zawierać: temat szkolenia, termin, imię i nazwisko uczestnika szkolenia, efekty uczenia się oraz podpis i pieczątkę Wykonawcy szkolenia, nazwę projektu i logotypy projektu; e) wzór certyfikatu z ukończonego szkolenia. 8) Zamawiający może zgłosić uwagi w terminie do 3 dni roboczych od daty ich otrzymania. Tylko po akceptacji przez Zamawiającego powyższych materiałów możliwa jest realizacja szkolenia w ustalonym terminie. Wykonawca przekaże Zamawiającemu jeden egzemplarz zaakceptowanych powyżej materiałów dotyczących szkolenia. 9) Zamawiający wymaga aby wszystkie dokumenty i materiały były oznakowane zgodnie z wytycznymi do których podano link. Wzór wytycznych dotyczących oznakowania przedstawiony został na stronie https://rpo.slaskie.pl/czytaj/zasady_promocji_od_1_stycznia_2018. Dodatkowo wszystkie materiały drukowane winny być oznaczone nazwą projektu oraz hasłem „Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020. 10) Całościowa realizacja szkolenia obejmuje w szczególności: a) koszt trenera prowadzącyego szkolenie oraz personelu obsługującego szkolenie ze strony Wykonawcy, b) koszt dysponowania odpowiednim sprzętem, c) koszt wynajmu sali szkoleniowej, d) zapewnienie materiałów szkoleniowych i biurowych, e) zapewnienie cateringu, f) test oraz właściwy certyfikat/dyplom/inny dokument potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu Powyższe koszty powinny zostać pokryte w ramach zamówienia i mieścić się w cenie całościowej usługi. Zamawiający zastrzega, iż podana ilość osób do przeszkolenia jest ilością szacunkową i może ulec zmniejszeniu maksymalnie o 10% (30 osób). Jeżeli w trakcie wykonywania zamówienia okaże się, że ilość osób będzie mniejsza niż podana w postępowaniu przetargowym jak również w zawartej umowie, Wykonawca nie będzie z tego tytułu rościł żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego. Zamawiający pokryje koszty tylko za faktyczną ilość osób, które odbyły szkolenie w trakcie realizacji zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80500000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy Pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca przekazuje, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie należy złożyć w formie pisemnej, podpisane własnoręcznym podpisem lub w postaci elektronicznej, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę, oświadczenie, o którym mowa powyżej zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach