Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Oławie ogłasza przetarg
- Adres: 55-200 Oława, ul. 1 Maja 11
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 313 27 40 , fax. 71 303 24 39
- Data zamieszczenia: 2012-05-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Oławie
ul. 1 Maja 11 11
55-200 Oława, woj. dolnośląskie
tel. 71 313 27 40, fax. 71 303 24 39
REGON: 00593987400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mops.olawa.ig.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przeprowadzenie szkolenia Nowoczesny magazynier z obsługą programów magazynowych i obsługą kasy fiskalnej współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach realizowanego projektu systemowego pn. Zainwestuj w lepsze jutro (Priorytet: VII Promocja integracji społecznej, Działanie: 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie: 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej) dla 21 osób. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Ilość godzin szkolenia - 220 godzin dydaktycznych w tym: 100 godzin dydaktycznych zajęcia teoretyczne dla całej grupy (21 osób), po 60 godzin dydaktycznych zajęcia praktyczne (przy stanowiskach komputerowych, kasie fiskalnej) dla każdej z dwóch grup (11/10 osób). 2) Czas trwania szkolenia - tylko w dni robocze, w miesiącach VII-VIII po 7 godzin dydaktycznych dziennie (min 16 dni), w pozostałych miesiącach po 3 godziny dydaktyczne dziennie. 3) Szczegółowy harmonogram szkolenia - dni (daty) i ilość godzin w każdym dniu Zamawiający będzie przedstawiał Wykonawcy na 5 dni przed każdym rozpoczynającym się miesiącem trwania szkolenia, w pierwszym miesiącu szkolenia Zamawiający przedstawi w dniu podpisania umowy. Wykonawca będzie uzupełniał przedstawiony harmonogram o szczegółowy program szkolenia i dostarczał go Zamawiającemu w dniu następnym po jego otrzymaniu. 4) Miejsce przeprowadzenia szkolenia - Oława. 5) Program szkolenia winien zawierać następującą tematykę: - zapasy magazynowe, - wyposażenie magazynu, - technologia prac magazynowych, - organizacja prac magazynowych, - gospodarka odpadami, - przepisy BHP, ochrona p.poż, zasady zabezpieczenia towarów w magazynie, - obsługa komputera podstawy, - obsługa komputerowych programów użytkowych w magazynie, hurtowni, - obsługa kas fiskalnych. 6) Wykonawca przygotuje szczegółowy program szkolenia z wykorzystaniem wzoru Nr 8 do SIWZ i załączy do oferty. 7) Wykonawca zapewni salę szkoleniową na terenie miasta Oława wyposażoną w stanowiska szkoleniowe (ławka, krzesło) dla 21 osób oraz stanowiska komputerowe dla 11 osób. 8) Wykonawca przygotuje i przekaże na 3 dni przed terminem rozpoczęcia pierwszych zajęć materiały dydaktyczne w formie elektronicznej Zamawiającemu w celu ich powielenia i przekazania uczestnikom szkolenia. 9) Wykonawca oznaczy salę szkoleniową materiałami promocyjnymi otrzymanymi od Zamawiającego przez cały okres szkolenia. 10) Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi egzamin końcowy, wyda uczestnikom zaświadczenie o ukończenia szkolenia wg wzoru określonego w Rozporządzeniu Ministra Edukacji i Nauki z dnia 03.02.2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216), - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie Wykonawcy
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mops.olawa.ig.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną