Przetargi.pl
Przeprowadzenie szkolenia grupowego dla osób bezrobotnych w zakresie Spawanie metodą MAG 135 i TIG 141

Powiat Gostyniński ogłasza przetarg

  • Adres: 09-500 Gostynin, ul. Dmowskiego 13
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 024 2357981 , fax. 024 2357985
  • Data zamieszczenia: 2009-10-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Gostyniński
    ul. Dmowskiego 13 13
    09-500 Gostynin, woj. mazowieckie
    tel. 024 2357981, fax. 024 2357985
    REGON: 61101531300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.gostynin.powiat.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie szkolenia grupowego dla osób bezrobotnych w zakresie Spawanie metodą MAG 135 i TIG 141
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Szkolenie Spawanie metodą MAG 135 i TIG 141- przewidziane jest dla 10 osób bezrobotnych znajdujących się w szczególnej sytuacji na rynku pracy m.in.: dla osób długotrwale bezrobotnych, dla bezrobotnych bez kwalifikacji zawodowych, bez doświadczenia zawodowego lub bez wykształcenia średniego, których stan zdrowia umożliwia wykonywanie zawodu. Program szkolenia winien zawierać minimum 440 godzin podzielonych na część teoretyczną i praktyczną. Udział zajęć praktycznych powinien wynosić nie mniej niż 80% ogółu wymiaru godzin szkolenia oraz powinien obejmować: -spawanie metodą MAG-135; - spawanie metodą TIG 141. Szkolenie powinno być przeprowadzone w zakresie wykonywania spoin pachwinowych w złączach blach w celu uzyskania kwalifikacji/ uprawnień wg wymagań normy PN-EN 287-1.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żada wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, Zamawiający uzna warunki za spełnione, gdy wykonawca wykaże, że: a)posiada wpis do rejestru instytucji szkoleniowych wydany przez Wojewódzki Urząd Pracy (art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tekst jednolity z 2008r. Dz. U. Nr 69, poz. 415 z późn. zm.); b)posiada atest wydany przez Instytut Spawalnictwa w Gliwicach uprawniający do szkolenia oraz egzaminowania , 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, Zamawiający uzna warunki za spełnione, gdy wykonawca wykaże, że: a) posiada odpowiedni potencjał kadrowy umożliwiający prawidłowe i terminowe przeprowadzenie szkolenia objętego niniejszym zamówieniem; - wymagania minimalne: osoby uczestniczące w realizacji szkolenia winny posiadać wykształcenie wyższe lub średnie kierunkowe lub zasadnicze zawodowe o specjalności - spawacz oraz posiadać doświadczenie w prowadzeniu szkoleń będących przedmiotem zamówienia lub szkoleń o podobnej tematyce (każda z osób w okresie dwóch lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego przeprowadziła minimum 2 szkolenia). b) dysponuje narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia narzędzi i urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia; - wymagania minimalne: rzutnik pisma - 1 szt., rzutnik przeźroczy - 1 szt., projektor - 1 szt., magnetowid - 1 szt., urządzenia do spawania typu MAG - 5 stanowisk, urządzenia do spawania typu TIG - 5 stanowisk, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 UPZP Ocena spełnienia powyższych warunków dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów lub oświadczeń określonych w pkt. XIII niniejszej specyfikacji stosując formułę spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty lub oświadczenia: a)oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 wskazanej wyżej ustawy Pzp - Załącznik Nr 1 do SIWZ, b)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c)zaświadczenie o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych wydanego przez Wojewódzki Urząd Pracy (art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 20 kwietnia.2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tekst jednolity z 2008r. Dz. U. Nr 69, poz. 415 z późn. zm.), d)atest wydany przez Instytut Spawalnictwa w Gliwicach uprawniający do szkolenia oraz egzaminowania, e)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, f)wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu Zamówienia, z załączonym CV każdej osoby z uwzględnieniem, które zajęcia (teoretyczne czy praktyczne) dana osoba prowadzi. - Załącznik Nr 3 do SIWZ. g)wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca - Załącznik Nr 2 do SIWZ. 2.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: 1)pkt XIII ppkt 1 lit. b) i e) SIWZ - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: -nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument w tym zakresie powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, -nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3.Wszystkie dokumenty, o których mowa w pkt XIII ppkt 1 lit. b), c), d) e) ppkt 2, składane są w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości, Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu. Oświadczenie, o którym mowa w pkt XIII ppkt 1 lit. a) - Załącznik Nr 1, wykaz o którym mowa w pkt. XIII ppkt. f) - Załącznik Nr 3; wykaz o którym mowa w pkt XIII ppkt g)- Załącznik Nr 2 Wykonawca, składa w oryginale.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie kadry dydaktycznej w prowadzeniu szkoleń
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.gostynin.powiat.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach