Przetargi.pl
Przeprowadzenie szkolenia dla osób bezrobotnych w zakresie Operator sprzętu ciężkiego (koparko-ładowarki)

Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach ogłasza przetarg

  • Adres: 42-600 Tarnowskie Góry, ul. Towarowa 1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2855038 , fax. 032 2855038 w. 118
  • Data zamieszczenia: 2009-07-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach
    ul. Towarowa 1 1
    42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie
    tel. 032 2855038, fax. 032 2855038 w. 118
    REGON: 27671899900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup-tg.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie szkolenia dla osób bezrobotnych w zakresie Operator sprzętu ciężkiego (koparko-ładowarki)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie na rzecz Zamawiającego szkolenia dla osób bezrobotnych finansowanego ze środków Funduszu Pracy oraz współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach projektu Twoje lepsze jutro Poddziałanie 6.1.3 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki pn. Operator sprzętu ciężkiego (koparko-ładowarki) Opis przedmiotu: - sugerowana liczba godzin: min. 206 - liczba osób objętych szkoleniem: 50 - termin realizacji szkolenia: od dnia podpisania umowy do 30.11.2009 r. - egzamin końcowy powinien zostać przeprowadzony w ostatnim dniu prowadzonych zajęć - realizacja w dwóch grupach szkoleniowych - cena powinna uwzględniać koszt jednego egzaminu przeprowadzonego przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie dla każdego uczestnika szkolenia - zajęcia mają być prowadzone w oparciu o program opracowany przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego, zgodnie z wymogami Rozporządzenia Ministra Gospodarki w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych z dnia 20 września 2001 roku (Dz. U. z 201 r., Nr 118, poz. 1263); - tematyka szkolenia powinna obejmować m.in.: - użytkowanie eksploatacyjne, - dokumentacja techniczna, - bezpieczeństwo i higiena pracy, - podstawy elektrotechniki, - silniki spalinowe, - elementy hydrauliki, - budowa koparek (koparko-ładowarek) - technologia robót, - zajęcia praktyczne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą brać udział Wykonawcy, którzy: a) Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. b) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 Ustawy. c) Dysponują lub będą dysponować co najmniej jedną koparko - ładowarką sprawną technicznie d) Dysponują lub będą dysponować: - co najmniej jednym wykładowcą: i.legitymującym się wyższym wykształceniem technicznym, ii.posiadającym min. roczny staż pracy dydaktycznej związanej z przedmiotem zamówienia; iii.posiadającym ukończony kurs pedagogiczny, studium pedagogiczne, studia pedagogiczne lub inny dokument uprawniający do prowadzenia zajęć. - co najmniej dwoma instruktorami do realizacji zajęć praktycznych: i.posiadającymi co najmniej średnie wykształcenie techniczne, ii.posiadającymi uprawnienia operatora koparko - ładowarki III klasy iii.posiadającymi min. roczny staż pracy dydaktycznej związanej z przedmiotem zamówienia. Ocena spełniania wyżej wymienionych warunków dokonana będzie na podstawie oświadczeń i dokumentów, wymienionych w SIWZ, złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą, według zasady spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)Wypełniony, podpisany i opieczętowany przez osobę upoważnioną (osoby upoważnione) do reprezentowania Wykonawcy formularz ofertowy według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji; b) Zaparafowany lub podpisany i opieczętowany przez osobę upoważnioną (osoby upoważnione) do reprezentowania Wykonawcy wzór istotnych postanowień umowy stanowiący załącznik nr 8 do specyfikacji; c) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy prawa wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d) Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; e) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; f) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy (oświadczenie znajduje się w formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do specyfikacji); g) Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy (oświadczenie znajduje się w formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do specyfikacji); h) Stosowne pełnomocnictwo w przypadku, gdy nie wynika ono z dokumentu dopuszczającego do obrotu lub umowy spółki cywilnej; i) Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie lub list intencyjny w sprawie wspólnego wykonania zamówienia lub pełnomocnictwo dla lidera podmiotów występujących wspólnie (o ile dotyczy); j) Umowę spółki cywilnej, jeśli działalność gospodarcza prowadzona jest w formie spółki cywilnej (w celu identyfikacji wspólników, stron, zasad i sposobu reprezentowania spółki); k) Oświadczenie o podwykonawstwie (w przypadku gdy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, wskazując tę część); l) Program kursu sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do specyfikacji (w celu dokonania oceny oferty zgodnie z kryterium oceny oferty określonym w punkcie XII.1.3 lit. a SIWZ; w przypadku nie załączenia do oferty ww. dokumentu oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy - treść oferty nie odpowiada treści SIWZ); ł) Aktualne zaświadczenie tj. z 2009 roku o wpisie do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej w oparciu o Rozporządzenie Ministra Gospodarki i Pracy w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych z dnia 27 października 2004 roku (Dz. U. z 2004 r., Nr 236, poz. 2365); m) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nie czynności zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do specyfikacji; n) Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. V.1 lit. m SIWZ, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; o) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 9 do specyfikacji; p) Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt V.1 lit. o SIWZ, Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował; r) Wzór zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, uwzględniających oznaczenia wynikające z pkt II.8 oraz pkt II.20 SIWZ (w celu dokonania oceny oferty zgodnie z kryterium oceny oferty określonym w punkcie XII.1.3 lit. c SIWZ; w przypadku nie załączenia do oferty ww. dokumentu Wykonawca otrzyma 0 punktów w tym kryterium); s) Oświadczenie o posiadaniu lub nieposiadaniu certyfikatu jakości usług (w celu dokonania oceny oferty zgodnie z kryterium oceny oferty określonym w punkcie XII.1.3 lit. e SIWZ; w przypadku nie załączenia do oferty ww. dokumentu Wykonawca otrzyma 0 punktów w tym kryterium); t) Opis bazy lokalowej wraz z fotografiami oraz z informacją o usytuowaniu miejsca prowadzenia zajęć praktycznych (w celu dokonania oceny oferty zgodnie z kryterium oceny oferty określonym w punkcie XII.1.5 lit. b SIWZ; w przypadku nie załączenia do oferty ww. dokumentu Wykonawca otrzyma 0 punktów w tym kryterium).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: czas trwania szkolenia
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup-tg.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach