Przetargi.pl
PRZEPROWADZENIE SZKOLENIA DLA OSÓB BEZROBOTNYCH I POSZUKUJĄCYCH PRACY KIEROWANYCH PRZEZ POWIATOWY URZĄD PRACY W ZIELONEJ GÓRZE WRAZ Z FILIĄ W NOWOGRODZIE BOBRZAŃSKIM W ZAKRESIE: KIEROWCA OPERATOR WÓZKÓW JEZDNIOWYCH PODNOŚNIKOWYCH WRAZ Z WYMIANĄ BUTLI GAZOWEJ

Powiatowy Urząd Pracy ogłasza przetarg

  • Adres: 65-036 Zielona Góra, ul. Wyspiańskiego 15
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 0-68 4565650, 4565600 , fax. 0-68 4520666
  • Data zamieszczenia: 2010-04-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy
    ul. Wyspiańskiego 15 15
    65-036 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 0-68 4565650, 4565600, fax. 0-68 4520666
    REGON: 97014026000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://pup.zielona.gora.sisco.info/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEPROWADZENIE SZKOLENIA DLA OSÓB BEZROBOTNYCH I POSZUKUJĄCYCH PRACY KIEROWANYCH PRZEZ POWIATOWY URZĄD PRACY W ZIELONEJ GÓRZE WRAZ Z FILIĄ W NOWOGRODZIE BOBRZAŃSKIM W ZAKRESIE: KIEROWCA OPERATOR WÓZKÓW JEZDNIOWYCH PODNOŚNIKOWYCH WRAZ Z WYMIANĄ BUTLI GAZOWEJ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy kierowanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze wraz z filią znajdującą się w Nowogrodzie Bobrzańskim w zakresie: kierowca operator wózków jezdniowych podnośnikowych wraz z wymianą butli gazowej (z uprawnieniami do obsługi i wymiany butli gazowych w wózkach wyposażonych w butle). 2. Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do wykonywania pracy na stanowisku: kierowca operator wózków jezdniowych podnośnikowych. Uczestnicy szkolenia powinni nabyć umiejętności kierowcy operatora wózków jezdniowych o napędzie akumulatorowym oraz o napędzie spalinowym wraz z obsługą i wymianą butli gazowej, przygotowujące do egzaminu państwowego mającego na celu uzyskanie uprawnień wydawanych przez organ właściwej jednostki Urzędu Dozoru Technicznego na podstawie rozporządzenia Ministra Gospodarki z 18.07.2001 r. w sprawie trybu sprawdzania kwalifikacji wymaganych przy obsłudze i konserwacji urządzeń technicznych (Dz. U. z 2001 r. nr 79, poz. 849 z późn. zm.) albo przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego (książka operatora) na podstawie rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 20.09.2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. z 2001 r. nr 118, poz. 1263). 3. Program szkolenia powinien być opracowany zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, tj. według programu opracowanego lub zatwierdzonego przez jednostkę organizacyjną wyznaczoną przez ministra właściwego do spraw gospodarki zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 10 maja 2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy użytkowaniu wózków jezdniowych z napędem silnikowym (Dz. U. z 2002 r. nr 70, poz. 650 z późn. zm.). Wymagania takie spełnia Ramowy program nauczania według Ośrodka Doskonalenia Kadr w Mysłowicach, nadzorowanego przez Ministra Właściwego ds. Gospodarki, który znajduje się na stronie internetowej ODK w Mysłowicach. 4. Program szkolenia powinien wykorzystywać standardy kwalifikacji zawodowych i modułowe programy szkoleń zawodowych, dostępne w bazach danych prowadzonych przez Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej znajdujących się na stronie internetowej: www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl 5. Ilość godzin zajęć lekcyjnych przypadająca na jednego uczestnika szkolenia powinna wynosić ogółem: 68 godzin lekcyjnych, w tym: a) 44 godzin zajęć teoretycznych; b) 23 godzin zajęć praktycznych; c) 1 godzina na egzamin zewnętrzny Przez godzinę lekcyjną należy rozumieć 45 minut zajęć + przerwa licząca średnio 15 minut. 6. W ramach podziału na grupy każda z osób szkolonych powinna mieć zagwarantowany do własnej dyspozycji wózek jezdniowy (tj. jeden uczestnik szkolenia przypisany do jednego wózka jezdniowego i jednej butli). 7. Szkolenie może być organizowane w dniach od poniedziałku do piątku, a w przypadkach uzasadnionych harmonogramem szkolenia zajęcia mogą odbywać się również w soboty i winny rozpoczynać się nie wcześniej niż o godz. 7.00 i kończyć się nie później niż o godz. 20.00. Dzienna ilość godzin kursu nie może przekroczyć 8 godzin zegarowych. Kurs nie może odbywać się w niedzielę i święta; 8. Kurs musi być realizowany przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu zgodnie z art. 40 ust. 4 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy; 9. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia liczby kierowanych przez PUP osób na szkolenie. Zamawiający zapłaci za faktyczną liczbę osób skierowanych (liczba osób skierowanych x koszt szkolenia jednej osoby). 10. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zawierania z Wykonawcą umów cząstkowych na każdą grupę szkoleniową oddzielnie. Rozliczenie kosztów szkolenia poszczególnych edycji kursowych nastąpi po zakończeniu danej edycji. Szczegółowe warunki finansowania kosztów szkolenia zostaną określone w umowie stanowiącej załącznik nr 2 do SIWZ. 11. Wykonawca zobowiązany jest wyposażyć każdego uczestnika szkolenia we wszelkie niezbędne materiały szkoleniowe i dydaktyczne związane z przeprowadzeniem kursu tj. podręczniki, zeszyty, długopisy itp. Materiały powinny być przekazane każdemu uczestnikowi szkolenia za pokwitowaniem na początku szkolenia bądź na bieżąco zgodnie z realizowanym tematem zajęć. 12. Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić zajęcia w dostosowanych pomieszczeniach wyposażonych w sprzęt i pomoce dydaktyczne niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia oraz spełniających bezpieczne i higieniczne warunki pracy i nauki. 13. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć słuchaczom dostęp do materiałów, pomocy dydaktycznych tematycznie związanych z prezentowanym na zajęciach materiałem teoretycznym. 14. Wykonawca przeprowadzi kurs zgodnie z opracowanym i przedstawionym programem szkolenia, który należy sporządzić według załącznika nr 3 do SIWZ. 15. Wykonawca będzie prowadził nadzór wewnętrzny nad szkoleniem służący podnoszeniu jakości prowadzonego szkolenia. 16. Wykonawca ma obowiązek zapewnienia warunków pracy zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy w trakcie trwania szkolenia. 17. Wykonawca zobowiązany jest do wydania każdemu uczestnikowi, po pozytywnym ukończeniu szkolenia, zaświadczenia o jego ukończeniu zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 3 luty 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2006 r. nr 31, poz. 216) lub zawierającego minimum: a) pieczęć organizatora szkolenia; b) dane osoby, która szkolenie ukończyła (imię, nazwisko, data i miejsce urodzenia); c) nazwę formy kształcenia; d) nazwę organizatora szkolenia; e) termin realizacji szkolenia; f) cel szkolenia; g) miejscowość i data wydania zaświadczenia; h) podpis i pieczęć osoby upoważnionej przez organizatora szkolenia do wydania zaświadczenia; i) nazwę zajęć edukacyjnych wraz z wymiarem godzinowym. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wraz z ofertą wzór zaświadczenia, jakie zostanie wydane uczestnikom - wzór zaświadczenia będzie stanowić załącznik nr 2 do umowy. 18. Kurs powinien zakończyć się egzaminem państwowy. Koszt przeprowadzenia egzaminu państwowego pokrywa Wykonawca tj. wchodzi w ogólny koszt szkolenia. 19. Wykonawca zobowiązany będzie do ubezpieczenia na czas trwania szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem oraz w drodze do i z miejsca szkolenia wskazanych przez Zamawiającego osób szkolonych (podlegających ubezpieczeniu). Koszt ubezpieczenia nie wchodzi w koszt szkolenia, Zamawiający zrefunduje Wykonawcy koszty ubezpieczenia po ukończeniu kursu zgodnie z faktycznie poniesionymi kosztami na podstawie przedłożonej dokumentacji księgowej (noty, faktury) i kserokopii polisy ubezpieczeniowej. 20. Szacunkowa orientacyjna ilość osób, które zostaną skierowane na szkolenie ok. 70 osób - w okresie obowiązywania umowy Zamawiającemu będzie przysługiwać prawo do korygowania ilości osób w zależności od rzeczywistych potrzeb; 21. Miejsce przeprowadzenia szkolenia - Zielona Góra; 22. Czas trwania szkolenia - około 3 tygodni; 23. Minimalna liczba uczestników jednej edycji kursowej: 10 osób; maksymalna liczba uczestników jednej edycji kursowej: 20 osób
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.zielona.gora.sisco.info/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach