Przetargi.pl
PRZEPROWADZENIE SZKOLENIA DLA OSÓB BEZROBOTNYCH I POSZUKUJĄCYCH PRACY KIEROWANYCH PRZEZ POWIATOWY URZĄD PRACY W ZIELONEJ GÓRZE WRAZ Z FILIAMI W NOWOGRODZIE BOBRZAŃSKIM I W SULECHOWIE W ZAKRESIE: KIEROWCA OPERATOR WÓZKÓW JEZDNIOWYCH PODNOŚNIKOWYCH WRAZ Z WYMIANĄ BUTLI GAZOWEJ

Powiatowy Urząd Pracy ogłasza przetarg

  • Adres: 65-036 Zielona Góra, ul. Wyspiańskiego 15
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 0-68 4565650, 4565600 , fax. 0-68 4520666
  • Data zamieszczenia: 2010-04-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy
    ul. Wyspiańskiego 15 15
    65-036 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 0-68 4565650, 4565600, fax. 0-68 4520666
    REGON: 97014026000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://pup.zielona.gora.sisco.info/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEPROWADZENIE SZKOLENIA DLA OSÓB BEZROBOTNYCH I POSZUKUJĄCYCH PRACY KIEROWANYCH PRZEZ POWIATOWY URZĄD PRACY W ZIELONEJ GÓRZE WRAZ Z FILIAMI W NOWOGRODZIE BOBRZAŃSKIM I W SULECHOWIE W ZAKRESIE: KIEROWCA OPERATOR WÓZKÓW JEZDNIOWYCH PODNOŚNIKOWYCH WRAZ Z WYMIANĄ BUTLI GAZOWEJ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy kierowanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze wraz z filiami znajdującymi się w Nowogrodzie Bobrzańskim oraz w Sulechowie w zakresie: kierowca operator wózków jezdniowych podnośnikowych wraz z wymianą butli gazowej (z uprawnieniami do obsługi i wymiany butli gazowych w wózkach wyposażonych w butle). 2. Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do wykonywania pracy na stanowisku: kierowca operator wózków jezdniowych podnośnikowych. Uczestnicy szkolenia powinni nabyć umiejętności kierowcy operatora wózków jezdniowych o napędzie akumulatorowym oraz o napędzie spalinowym wraz z obsługą i wymianą butli gazowej, przygotowujące do egzaminu państwowego mającego na celu uzyskanie uprawnień wydawanych przez organ właściwej jednostki Urzędu Dozoru Technicznego na podstawie rozporządzenia Ministra Gospodarki z 18.07.2001 r. w sprawie trybu sprawdzania kwalifikacji wymaganych przy obsłudze i konserwacji urządzeń technicznych (Dz. U. z 2001 r. nr 79, poz. 849 z późn. zm.) albo przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego (książka operatora) na podstawie rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 20.09.2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. z 2001 r. nr 118, poz. 1263) 3. Program szkolenia powinien być opracowany zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, tj. według programu opracowanego lub zatwierdzonego przez jednostkę organizacyjną wyznaczoną przez ministra właściwego do spraw gospodarki zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 10 maja 2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy użytkowaniu wózków jezdniowych z napędem silnikowym (Dz. U. z 2002 r. nr 70, poz. 650 z późn. zm.). Wymagania takie spełnia Ramowy program nauczania według Ośrodka Doskonalenia Kadr w Mysłowicach nadzorowany przez Ministra Właściwego ds. Gospodarki, który znajduje się na stronie internetowej ODK w Mysłowicach. 4. Program szkolenia powinien wykorzystywać standardy kwalifikacji zawodowych i modułowe programy szkoleń zawodowych, dostępne w bazach danych prowadzonych przez Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej znajdujących się na stronie internetowej: www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl 5. Ilość godzin zajęć lekcyjnych przypadająca na jednego uczestnika szkolenia powinna wynosić ogółem: 68 godzin lekcyjnych, w tym: a) 44 godzin zajęć teoretycznych; b) 23 godzin zajęć praktycznych; c) 1 godzina na egzamin zewnętrzny Przez godzinę lekcyjną należy rozumieć 45 minut zajęć + przerwa licząca średnio 15 minut. 6. W ramach podziału na grupy każda z osób szkolonych powinna mieć zagwarantowany do własnej dyspozycji wózek jezdniowy (tj. jeden uczestnik szkolenia przypisany do jednego wózka jezdniowego i jednej butli). 7. Szkolenie może być organizowane w dniach od poniedziałku do piątku, a w przypadkach uzasadnionych harmonogramem szkolenia zajęcia mogą odbywać się również w soboty i winny rozpoczynać się nie wcześniej niż o godz. 7.00 i kończyć się nie później niż o godz. 20.00. Dzienna ilość godzin kursu nie może przekroczyć 8 godzin zegarowych. Kurs nie może odbywać się w niedzielę i święta; 8. Kurs musi być realizowany przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu zgodnie z art. 40 ust. 4 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy; 9. Zamawiający dopuszcza przesunięcie terminu realizacji szkoleń w przypadku przedłużającej się procedury wyboru najkorzystniejszej oferty lub złożenia odwołania. 10. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia liczby kierowanych przez PUP osób na szkolenie. Zamawiający zapłaci za faktyczną liczbę osób skierowanych (liczba osób skierowanych x koszt szkolenia jednej osoby). 11. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zawierania z Wykonawcą umów cząstkowych na każdą grupę szkoleniową oddzielnie. Rozliczenie kosztów szkolenia poszczególnych edycji kursowych nastąpi po zakończeniu danej edycji. Szczegółowe warunki finansowania kosztów szkolenia zostaną określone w umowie stanowiącej załącznik nr 2 do SIWZ. 12. Wykonawca zobowiązany jest wyposażyć każdego uczestnika szkolenia we wszelkie niezbędne materiały szkoleniowe i dydaktyczne związane z przeprowadzeniem kursu tj. podręczniki, zeszyty, długopisy itp. Materiały powinny być przekazane każdemu uczestnikowi szkolenia za pokwitowaniem na początku szkolenia bądź na bieżąco zgodnie z realizowanym tematem zajęć. 13. Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić zajęcia w dostosowanych pomieszczeniach wyposażonych w sprzęt i pomoce dydaktyczne niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia oraz spełniających bezpieczne i higieniczne warunki pracy i nauki. 14. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć słuchaczom dostęp do materiałów, pomocy dydaktycznych tematycznie związanych z prezentowanym na zajęciach materiałem teoretycznym. 15. Wykonawca przeprowadzi kurs zgodnie z opracowanym i przedstawionym programem szkolenia, który należy sporządzić według załącznika nr 3 do SIWZ. 16. Wykonawca będzie prowadził nadzór wewnętrzny nad szkoleniem służący podnoszeniu jakości prowadzonego szkolenia. 17. Wykonawca ma obowiązek zapewnienia warunków pracy zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy w trakcie trwania szkolenia. 18. Wykonawca zobowiązany jest do wydania każdemu uczestnikowi, po pozytywnym ukończeniu szkolenia, zaświadczenia o jego ukończeniu zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 3 luty 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2006 r. nr 31, poz. 216) lub zawierającego minimum: a) pieczęć organizatora szkolenia; b) dane osoby, która szkolenie ukończyła (imię, nazwisko, data i miejsce urodzenia); c) nazwę formy kształcenia; d) nazwę organizatora szkolenia; e) termin realizacji szkolenia; f) cel szkolenia; g) miejscowość i data wydania zaświadczenia; h) podpis i pieczęć osoby upoważnionej przez organizatora szkolenia do wydania zaświadczenia; i) nazwę zajęć edukacyjnych wraz z wymiarem godzinowym. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wraz z ofertą wzór zaświadczenia, jakie zostanie wydane uczestnikom - wzór zaświadczenia będzie stanowić załącznik nr 2 do umowy. 19. Kurs powinien zakończyć się egzaminem państwowy. Koszt przeprowadzenia egzaminu państwowego pokrywa Wykonawca tj. wchodzi w ogólny koszt szkolenia. 20. Wykonawca zobowiązany będzie do ubezpieczenia na czas trwania szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem oraz w drodze do i z miejsca szkolenia wskazanych przez Zamawiającego osób szkolonych (podlegających ubezpieczeniu). Koszt ubezpieczenia nie wchodzi w koszt szkolenia, Zamawiający zrefunduje Wykonawcy koszty ubezpieczenia po ukończeniu kursu zgodnie z faktycznie poniesionymi kosztami na podstawie przedłożonej dokumentacji księgowej (noty, faktury) i kserokopii polisy ubezpieczeniowej 21. Przedmiot zamówienia został podzielony na części: Część 1: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy kierowanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze wraz z Filią w Nowogrodzie Bobrzańskim: a) szacunkowa orientacyjna ilość osób, które zostaną skierowane na szkolenie ok. 70 osób - w okresie obowiązywania umowy Zamawiającemu będzie przysługiwać prawo do korygowania ilości osób w zależności od rzeczywistych potrzeb; b) miejsce przeprowadzenia szkolenia - Zielona Góra; c) czas trwania szkolenia - około 3 tygodni; d) minimalna liczba uczestników jednej edycji kursowej: 10 osób; maksymalna liczba uczestników jednej edycji kursowej: 20 osób; e) pierwsza edycja kursowa zostanie zrealizowane po podpisaniu umowy i musi zakończyć się najpóźniej do dnia 31 maja 2010 r. Druga edycja musi się odbyć w okresie od lipca 2010 r. do 31 sierpnia 2010 r. Terminy realizacji kolejnych edycji kursów zostaną ustalone po uzgodnieniu z Wykonawcą. Część 2: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy kierowanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze Filię w Sulechowie. a) szacunkowa orientacyjna ilość osób, które zostaną skierowane na szkolenie ok. 40 osób - w okresie obowiązywania umowy Zamawiającemu będzie przysługiwać prawo do korygowania ilości osób w zależności od rzeczywistych potrzeb; b) miejsce przeprowadzenia szkolenia - Sulechów; c) czas trwania szkolenia - około 3 tygodni; d) minimalna liczba uczestników jednej edycji kursowej: 10 osób; maksymalna liczba uczestników jednej edycji kursowej: 20 osób; e) pierwsza edycja kursowa zostanie zrealizowane po podpisaniu umowy i musi zakończyć się najpóźniej do dnia 31 maja 2010 r. Druga edycja musi się odbyć w okresie od lipca 2010 r. do 31 sierpnia 2010 r. Terminy realizacji kolejnych edycji kursów zostaną ustalone po uzgodnieniu z Wykonawcą.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.zielona.gora.sisco.info/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach