Przetargi.pl
Przeprowadzenie szkoleń z zakresu savoir - vivre oraz wizażu dla uczestników projektu Idę do pracy realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Działanie 7.1. Poddziałanie 7,1,1, Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 81-198 Kosakowo, ul. Żeromskiego 69
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. (058) 660 43 38 , fax. (058) 660 43 37
  • Data zamieszczenia: 2012-07-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. Żeromskiego 69 69
    81-198 Kosakowo, woj. pomorskie
    tel. (058) 660 43 38, fax. (058) 660 43 37
    REGON: 00283721600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gops.kosakowo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie szkoleń z zakresu savoir - vivre oraz wizażu dla uczestników projektu Idę do pracy realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Działanie 7.1. Poddziałanie 7,1,1, Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie 2 szkoleń z zakresu savoir - vivre oraz wizażu dla uczestników projektu Idę do pracy realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Działanie 7.1. Poddziałanie 7,1,1, Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Każde ze szkoleń musi zostać przeprowadzone jednorazowo w wymiarze nie krótszym niż 5 godzin zegarowych. Informacje organizacyjne: 1. Materiały szkoleniowe po uprzednim dostarczeniu dla każdego uczestnika powieli Zamawiający. 2. Salę szkoleniową zapewni Zamawiający. 3. Wykonawca zapewnia poczęstunek w postaci cateringu: bufet kanapkowy, ciastka, słodycze, kawa, herbata, napoje zimne 4. Szkolenia mają być skierowane dla grupy 20 osób (13 kobiet i 7 mężczyzn) w tym 5 osób niepełnosprawnych 5. Wykonawca jest obowiązany sporządzić dokumentacja ze szkolenia, które musi zawierać: - listę obecności osób (imię i nazwisko oraz własnoręczny podpis) - listę odbioru cateringu (imię i nazwisko oraz własnoręczny podpis) - ankietę ewaluacyjną nt. wiedzy z zakresu savoir-vivre/wizażu (przed i po szkoleniu) - ankietę oceny szkolenia i trenera - jeden komplet materiałów szkoleniowych dla Zamawiającego - wydanie zaświadczenia o odbytym szkoleniu wraz z listą potwierdzającą odbiór zaświadczeń - kserokopie (za zgodność z oryginałem)zaświadczeń o ukończonym szkoleniu - dokumentacja fotograficzna z przeprowadzonego szkolenia - zamieszenie informacji o szkoleniu na stronie - www.inwestycjawkadry.info.pl/ - wszystkie dokumenty winny być oznaczone logotypami, które po podpisaniu umowy dostarczy Zamawiający Zamówienie zostało podzielone na 2 części. OPIS CZĘŚCI 1 ZAMÓWIENIA Szkolenie z savoir - vivre (jednorazowo, nie mniej niż 5 godzin): 3.1. Zakres tematyczny szkolenia: a. Savoir vivre porady - podstawowe zasady na co dzień, b. Savoir - vivre w pracy, przygotowanie do rozmowy o pracę, c. Savoir vivre dzieci - jak powinno przebiegać wychowanie dzieci, d. Niecodzienne okazje - jak się zachować? e. Pogłębianie kontaktów międzyludzkich (m.in. wyrażanie uczuć, sztuka przyjaźni, otwierania się przed innymi), f. Kształtowanie własnych postaw i zachowań (radzenie sobie z problemami i sytuacjami trudnymi, z emocjami), g. Dbałość o wygląd, dostosowanie do sytuacji, prezentowanie się. 3.2. Szkolenie nie obejmuje wykonania i sfinansowania usług. 3.3. Materiały szkoleniowe po uprzednim dostarczeniu dla każdego uczestnika powieli Zamawiający. 3.4. Salę szkoleniową zapewni Zamawiający. 3.5. Wykonawca zapewnia poczęstunek w postaci cateringu: bufet kanapkowy, ciastka, słodycze, kawa, herbata, napoje zimne. OPIS CZĘŚCI 2 ZAMÓWIENIA Poradnictwo z wizażu (jednorazowo - nie mniej niż 5 godzin): 3.6. Zakres tematyczny szkolenia: a. Higiena osobista i pielęgnacja twarzy, b. Typy urody (paleta barw w ubiorze, makijaż, biżuteria, zapach), c. Kształty twarzy (rozpoznawanie, cechy, retusz makijażem i fryzurą, zarost męski - typy, retusz twarzy), d. Dobór i rodzaje makijaży (m.in. makijaż do pracy), e. Strój do pracy, f. Typy sylwetek - omówienie typów kobiecych i męskich; korygowania sylwetek; doboru fasonów i krojów, bryły włosów, oprawek okularów i stylów ubioru, g. Wygląd w zależności od sytuacji, pory dnia, h. Dbałość o wygląd, dostosowanie do sytuacji, prezentowanie się. 3.7. Szkolenie nie obejmuje wykonania i sfinansowania usług. 3.8. Materiały szkoleniowe po uprzednim dostarczeniu dla każdego uczestnika powieli Zamawiający. 3.9. Salę szkoleniową zapewni Zamawiający. 3.10. Wykonawca zapewnia poczęstunek w postaci cateringu: bufet kanapkowy, ciastka, słodycze, kawa, herbata, napoje zimne. Każdy z wykonawców może złożyć po jednej ofercie dla każdej z części zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gops.kosakowo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach