Przetargi.pl
Przeprowadzenie szkoleń z zakresu kompetencji miękkich dla uczniów i nauczycieli chorzowskich szkół

Zespół Szkół Technicznych i Ogólnokształcących Nr 1 im. Wojciecha Korfantego w Chorzowie ogłasza przetarg

  • Adres: 41-506 Chorzów, ul. Sportowa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 241 02 16 , fax. 32 241 25 08
  • Data zamieszczenia: 2019-11-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Technicznych i Ogólnokształcących Nr 1 im. Wojciecha Korfantego w Chorzowie
    ul. Sportowa 23
    41-506 Chorzów, woj. śląskie
    tel. 32 241 02 16, fax. 32 241 25 08
    REGON: 23886000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://zst1.edu.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie szkoleń z zakresu kompetencji miękkich dla uczniów i nauczycieli chorzowskich szkół
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia publicznego obejmuje prowadzenie szkoleń z zakresu kompetencji miękkich w terminie od 1 stycznia 2020 do 31 maja 2021. 2. Wszelkie informacje zawarte są w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Zamawiający zakłada, że jednego dnia odbywać się może kilka szkoleń w tym samym czasie i w tym samym miejscu w ramach wielu części i obszarów. W związku z powyższym niezbędne jest, aby wykonawca składający ofertę na kilka części przedmiotu zamówienia zapewniał taką liczbę trenerów – ile części przedmiotu zamówienia obejmuje jego oferta. Oferty niespełniające tego wymogu będą odrzucane. 4. Szkolenia w ramach jednej części będą miały taki sam czas trwania, przy czym jeden dzień szkoleniowy może trwać po co najmniej 5 godzin, nie więcej jednak niż 8 godzin. 5. Ogólne wymagania dla Wykonawcy: a) Przygotowanie szczegółowego programu oraz harmonogramu szkolenia, b) Zapewnienie szkoleniowca/trenera z kompetencjami do prowadzenia szkoleń, c) po zakończeniu szkolenia uczestnicy otrzymają dokumenty potwierdzające jego ukończenie –zaświadczenia lub certyfikaty. Zaświadczenia muszą być oznaczone zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów. d) Przedłożenie list obecności uczestniczek/uczestników na zajęciach w poszczególnych dniach oraz listy poświadczające odbiór materiałów dydaktycznych, kopie zaświadczeń lub certyfikatów, a także inne dokumenty potwierdzające organizację i prowadzenie zajęć w sposób należyty, w szczególności ankiety wypełnione przez uczestników zajęć, dzienniki zajęć, e) Przeprowadzenie ewaluacji prowadzonych zajęć – dokonanie oceny prowadzonych zajęć za pomocą ankiet ewaluacyjnych, f) Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania kontroli realizacji zamówienia, a Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia udziału w zajęciach osobom wskazanym przez Zamawiającego do przeprowadzenia kontroli realizacji przedmiotu zamówienia, g) Wykonawca będzie zobowiązany przekazać Zamawiającemu oryginały dokumentacji wytworzonej w związku z realizacja zamówienia w szczególności: listy obecności, ankiety etc. 6. Zamawiający przez pojęcia „zajęcia”, „szkolenia” „warsztaty” rozumie formę doskonalenia i zdobywania kompetencji społecznych, której głównym celem jest zapoznanie uczestników zajęć z zagadnieniami w formie różnorodnych ćwiczeń z wykorzystaniem metod aktywnych oraz doskonalenie umiejętności praktycznych. 7. Szkolenia odbywać się będą na terenie trzech chorzowskich placówek. 8. Zamawiający ustala, że cena brutto za przeprowadzenie jednej godziny zajęć, jest ceną ryczałtową i nie może ulec zmianie, przy czym, za jedną godzinę zajęć należy uznać 60 minut (45 minut + 15 minut przerwy/konsultacji). W ramach przerwy Wykonawca zapewni możliwość konsultacji dla uczestników szkolenia. Za wyjątkiem sytuacji przewidzianych w umowie Zamawiający nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów związanych z realizacją zamówienia. 9. Zamawiający zapłaci tylko za faktycznie zrealizowane zajęcia. 10. Zamawiający zakłada, że jednego dnia odbywać się może kilka szkoleń w tym samym czasie i w tym samym miejscu w ramach wielu części i obszarów. W związku z powyższym niezbędne jest, aby wykonawca składający ofertę na kilka części przedmiotu zamówienia zapewniał taką liczbę trenerów – ile części przedmiotu zamówienia obejmuje jego oferta. Oferty niespełniające tego wymogu będą odrzucane. 11. Liczebność grupy szkoleniowej wyniesie odpowiednio 10-12 uczniów i 20-25 nauczycieli. 12. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia zajęć wykorzystujących aktywne metody pracy (ćwiczenia praktyczne, case study, warsztat, praca w małych grupach, rywalizacja wg zasad, świadomość realizowanych celów przez uczestników zajęć, wzajemność oddziaływań). 13. Wykonawca w razie potrzeby zobowiązany jest do zapewnienia na własny koszt materiałów dla trenera. 14. Zamawiający zapewni materiały papierniczo-biurowe dla uczestników. 15. Zamawiający zapewni sale na zajęcia. Z tego tytułu Wykonawca nie ponosi żadnych kosztów. Wykonanie zadania zapewni zrealizowanie usługi w odniesieniu do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80500000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia (wg wzoru załącznika nr 1 do SIWZ).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony Formularz Ofertowy, dla każdej części na którą Wykonawca składa ofertę, wraz z podaniem imienia i nazwiska trenera oraz wraz z oświadczeniem, że oferowane usługi są zgodne z wymaganiami przedstawionymi w SIWZ. 2. Pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie wskazujące, że osoba występująca w imieniu tych podmiotów jest upoważniona do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 3. Pełnomocnictwo określające jego zakres – w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 4. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców (Formularz oferty). W przypadku braku informacji zamawiający uzna, że wykonawca zamierza wykonać zamówienie samodzielnie. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 2. 5. Wykaz informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 roku o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które wykonawca pragnie zastrzec przed dostępem dla innych uczestników postępowania z podaniem podstawy prawnej. Wykonawca winien wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. 6. Oświadczenie w zakresie spełniania wymagań określonych w RODO stanowiące załącznik nr 9 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach