Przetargi.pl
Przeprowadzenie szkoleń z zakresu doskonalenia techniki jazdy i udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej w ramach doskonalenia zawodowego inspektorów transportu drogowego

Główny Inspektorat Transportu Drogowego ogłasza przetarg

  • Adres: 00-807 Warszawa, Al. Jerozolimskie
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 222 204 801 , fax. 222 204 899
  • Data zamieszczenia: 2019-06-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Główny Inspektorat Transportu Drogowego
    Al. Jerozolimskie 94
    00-807 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 222 204 801, fax. 222 204 899
    REGON: 17427604000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gitd.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie szkoleń z zakresu doskonalenia techniki jazdy i udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej w ramach doskonalenia zawodowego inspektorów transportu drogowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń z zakresu doskonalenia techniki jazdy oraz udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej wraz z usługą zakwaterowania (tylko dla uczestników szkoleń na samochodach osobowych) i wyżywienia. 2. Zamówienie obejmuje przeprowadzenie szkoleń dla 135 osób, w tym 40 pracowników Głównego Inspektoratu Transportu Drogowego, zwanego dalej „GITD” oraz 95 pracowników Wojewódzkich Inspektoratów Transportu Drogowego, zwanych dalej „WITD”. 3. Szkolenia zostaną przeprowadzone w wersji podstawowej i zaawansowanej. 4. Szkolenia zostaną przeprowadzone wg poniższego podziału: - samochodem osobowym - dla 40 pracowników GITD, w tym 12 w wersji podstawowej i 28 w wersji zaawansowanej; - samochodem osobowym typu bus o DMC do 3,5t - dla 55 pracowników WITD w wersji podstawowej; - motocyklem - dla 40 pracowników WITD, w tym 4 w wersji podstawowej i 36 w wersji zaawansowanej. Powyższe dane dotyczą szacowanej liczby osób dla poszczególnych szkoleń i mogą ulec zmianie, przy czym łączna liczba uczestników wszystkich szkoleń wyniesie nie więcej niż 135 osób 5. Szkolenia zostaną zrealizowane sukcesywnie, w podziale na grupy, w terminie do końca listopada 2019 roku, zgodnie z harmonogramem szkoleń zaproponowanym przez Wykonawcę i zatwierdzonym przez Zamawiającego. 6. Liczba uczestników w każdej grupie szkoleniowej nie przekroczy12 osób. 7. Jeden dzień szkoleniowy będzie obejmować nie mniej niż 6 godzin zegarowych. 8. Zajęcia szkoleniowe mogą odbywać się w dni robocze od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem świąt), w godzinach pomiędzy 8:00 a 18:00. Dzień roboczy oznacza każdy dzień od poniedziałku do piątku poza dniami ustawowo wolnymi od pracy w Rzeczypospolitej Polskiej określonymi w ustawie z dnia 18 stycznia 1951 r. o dniach wolnych od pracy (tj. Dz.U. z 2015 r. poz. 90).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80510000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi być wpisany do rejestru przedsiębiorców prowadzących Ośrodek Doskonalenia Techniki Jazdy stopnia wyższego w rozumieniu ustawy o kierujących pojazdami z dnia 5 stycznia 2011 r. (tj. Dz.U. z 2019 r. poz. 341 ze zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz OFERTA sporządzony według wzoru OF.0.; 2. FORMULARZ CENOWY sporządzony według wzoru OF.1.; 3. Formularz WYKAZ DOŚWIADCZENIA PERSONELU WYKONAWCY W PROWADZENIU SZKOLEŃ Z ZAKRESU DOSKONALENIA TECHNIKI JAZDY MOTOCYKLEM sporządzony wg wzoru OF.2. (jeżeli dotyczy); 4. W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wykonawca dokumenty w tym zakresie składa wraz z ofertą. W celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami innych podmiotów w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający wymaga złożenia dokumentów określających w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia, 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega, tj. doświadczenie, osoby zdolne do wykonania zamówienia, zrealizuje usługi będące przedmiotem zamówienia, których wskazane zdolności dotyczą, Informacje wskazane w pkt 1) - 4) mogą być zawarte w zobowiązaniu, o którym mowa powyżej. 5. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy; 6. Pełnomocnictwo do podpisania oferty - o ile uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą; 7. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (informacji z otwarcia ofert) przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami, którzy w tym postępowaniu złożyli odrębne oferty lub oferty częściowe i ewentualne wyjaśnienia (należy wykorzystać formularz DP.6.) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie oświadczenie składa każdy z Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach