Przetargi.pl
Przeprowadzenie szkoleń Wystąpienia publiczne - radzenie sobie ze stresem oraz Coaching i delegowanie zadań pracowników dla 18 uczestników projektu STAROSTWO RAWSKIE - PRZYJAZNE OBYWATELOM, NOWOCZESNE I SKUTECZNE współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet V Dobre rządzenie, Działanie 5.2 Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałanie 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowe

Zarząd Powiatu Rawskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 96-200 Rawa Mazowiecka, pl. Wolności 1
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 046 8144631 , fax. 046 8144631
  • Data zamieszczenia: 2012-04-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Rawskiego
    pl. Wolności 1 1
    96-200 Rawa Mazowiecka, woj. łódzkie
    tel. 046 8144631, fax. 046 8144631
    REGON: 75014763300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatrawski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie szkoleń Wystąpienia publiczne - radzenie sobie ze stresem oraz Coaching i delegowanie zadań pracowników dla 18 uczestników projektu STAROSTWO RAWSKIE - PRZYJAZNE OBYWATELOM, NOWOCZESNE I SKUTECZNE współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet V Dobre rządzenie, Działanie 5.2 Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałanie 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowe
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń: 1. Wystąpienia publiczne - radzenie sobie ze stresem, 2. Coaching i delegowanie zadań pracowników dla 18 uczestników projektu STAROSTWO RAWSKIE - PRZYJAZNE OBYWATELOM, NOWOCZESNE I SKUTECZNE współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet V Dobre rządzenie, Działanie 5.2 Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałanie 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej w tym: Zadanie 1 1. Przeprowadzenie szkolenia Wystąpienia publiczne - radzenie sobie ze stresem dla 18 pracowników Starostwa Powiatowego w Rawie Mazowieckiej podzielonych na 3 grupy szkoleniowe po 6 osób w każdej z grup. 2. Szkolenie musi zostać przeprowadzone w Hotelu Czarny Potok ul. Tetmajera 20 w Zakopanem. 3. Zamówienie należy wykonać w następujących terminach: 1 grupa uczestników w dniach 08-09.05.2012 r. 2 grupa uczestników w dniach 15-16.05.2012 r. 3 grupa uczestników w dniach 22-23.05.2012 r. i będzie trwać po 8 godzin lekcyjnych dziennie (2 dni) w godzinach: 9:00 - 10:30 warsztaty 10:30 - 10:45 przerwa kawowa 10:45 - 12:15 warsztaty 12:15 - 13:15 przerwa obiadowa 13:15 - 14:45 warsztaty 14:45 - 15:00 przerwa kawowa 15:00 - 16:30 warsztaty/dyskusja Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany godzin warsztatów. 4. Wykonawca zobowiązany jest do 1) opracowania testu do badania poziomu wiedzy uczestników szkolenia; 2) przeprowadzenia testów sprawdzających przed rozpoczęciem szkolenia i po jego zakończeniu; 3) dokonania analizy wyników testów i przedstawienie raportu Zamawiającemu; 4) sporządzenia i podpisania przez uczestników list obecności w każdym dniu szkolenia; 5) wydania zaświadczenia o ukończeniu szkolenia każdemu uczestnikowi w wersji papierowej; 6) zapewnienia odpowiedniej kadry dydaktycznej do przeprowadzenia szkolenia; 7) zapewnienia wyposażenia do przeprowadzenia warsztatów tj. cyfrowej kamery video w jakości HD; 8) przechowywania dokumentacji dotyczącej przeprowadzonego szkolenia do 31.12.2020 r. 5. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu wraz z fakturą wystawioną za przeprowadzone szkolenia następujących dokumentów: 1) list obecności uczestników szkolenia, którzy potwierdzają swój udział w szkoleniu własnoręcznym podpisem w oryginale; 2) testów sprawdzających poziom wiedzy uczestników szkolenia przed rozpoczęciem i na zakończenie szkolenia, aby udowodnić skuteczność przeprowadzonego szkolenia (testy muszą być podpisane przez uczestnika szkolenia imieniem i nazwiskiem) w oryginale; 3) raportu w wersji elektronicznej i papierowej, który zawierać powinien: a) ocenę efektywności danego szkolenia wykonaną na podstawie przeprowadzonych testów, b) temat zajęć edukacyjnych, c) datę szkolenia, d) czas trwania szkolenia, e) wymiar godzin, f) uwagi. 6. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu materiałów szkoleniowych w wersji elektronicznej na płycie CD. 7. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia szkolenia dostosowując je do wymogów odbiorców z grupy 45+, w tym szczególnie przeprowadzenia go w formie wykładowej i warsztatowej oraz do powtarzania najbardziej istotnych elementów szkolenia w celu polepszenia jego odbioru. 8. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia szkolenia z wykorzystaniem technik multimedialnych. Przygotowując prezentacje Wykonawca winien dostosować je do potrzeb odbiorców z grupy 45+, w tym szczególnie, stosować kontrastowe z treścią tło oraz czytelne, odpowiedniej wielkości litery. 9. Zamawiający przewiduje 6-osobowe 3 grupy szkoleniowe lecz dopuszcza odstępstwo w liczebności poszczególnych grup przy niezmiennej ogólnej liczbie uczestników szkoleń. Ostateczną liczbę uczestników w poszczególnych grupach szkoleniowych Zamawiający przedstawi Wykonawcy nie później niż 7 dni przed planowanym terminem szkolenia. 10. Zamawiający zapewnia uczestnikom szkolenia: nocleg, catering, salę szkoleniową z wyposażeniem (w tym projektor multimedialny, ekran do projektora multimedialnego, flipchart, nagłośnienie, mikrofony bezprzewodowe) oraz dojazd. 11. Koszty pobytu trenera pokrywa Wykonawca. Wymogi formalne dotyczące organizacji szkolenia: 1) 6 dni szkoleniowych po 8 godzin lekcyjnych dziennie (2 dni każda z grup); 2) 2 przerwy kawowe po 15 min. w każdym dniu szkolenia; 3) przerwa obiadowa 60 min. w każdym dniu szkolenia; 4) godziny, w których będą przeprowadzone szkolenia: 9:00-16:30 każdego dnia szkolenia; 5) Wykonawca dostarczy każdemu uczestnikowi czytelne materiały szkoleniowe w wersji papierowej. Metody szkolenia 1) wykłady z wykorzystaniem technik multimedialnych, 2) ćwiczenia dla uczestników - warsztaty, 3) praca z kamerą video, 4) indywidualne konsultacje. Zakres merytoryczny szkolenia: Szczegółowy program szkolenia uzgodniony zostanie z Zamawiającym przed podpisaniem umowy. Każda grupa szkoleniowa musi zrealizować minimum programowe szkolenia w ciągu 2 dni obejmujące: 1. Planowanie wystąpienia - analiza audytorium - czas i miejsce wystąpienia 2. Treść wystąpienia - najczęściej popełniane błędy - struktura wystąpienia - formy wystąpienia - istotne zagadnienia - spójny komunikat czyli jak szybko uporządkować myśli 3. Jak pokonać tremę - budowanie pewności siebie - praktyczne metody radzenia sobie ze stresem - ćwiczenia oddechowe i relaksacyjne 4. Budowanie pozytywnych relacji z audytorium - pierwsze wrażenie - nawiązanie i utrzymywanie kontaktu - trudni słuchacze 5. Komunikacja werbalna i niewerbalna na poszczególnych etapach wystąpienia 6. Kształtowanie profesjonalnego kontaktu z mediami 7. Poznaj swoje mocne i słabe strony - ćwiczenia warsztatowe z wykorzystaniem kamery video (indywidualna analiza). Zadanie 2 1. Przeprowadzenie szkolenia Coaching i delegowanie zadań pracowników dla 18 pracowników Starostwa Powiatowego w Rawie Mazowieckiej podzielonych na 3 grupy szkoleniowe po 6 osób w każdej z grup. 2. Szkolenie musi zostać przeprowadzone w Hotelu Czarny Potok ul. Tetmajera 20 w Zakopanem. 3. Zamówienie należy wykonać w następujących terminach: 1 grupa uczestników w dniach 10-11.05.2012 r. 2 grupa uczestników w dniach 17-18.05.2012 r. 3 grupa uczestników w dniach 24-25.05.2012 r. i będzie trwać po 8 godzin lekcyjnych dziennie (2 dni) w godzinach: 9:00 - 10:30 warsztaty 10:30 - 10:45 przerwa kawowa 10:45 - 12:15 warsztaty 12:15 - 13:15 przerwa obiadowa 13:15 - 14:45 warsztaty 14:45 - 15:00 przerwa kawowa 15:00 - 16:30 warsztaty/dyskusja Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany godzin warsztatów. 4. Wykonawca zobowiązany jest do 1) opracowania testu do badania poziomu wiedzy uczestników szkolenia; 2) przeprowadzenia testów sprawdzających przed rozpoczęciem szkolenia i po jego zakończeniu; 3) dokonania analizy wyników testów i przedstawienie raportu Zamawiającemu; 4) sporządzenia i podpisania przez uczestników list obecności w każdym dniu szkolenia; 5) wydania zaświadczenia o ukończeniu szkolenia każdemu uczestnikowi w wersji papierowej; 6) zapewnienia odpowiedniej kadry dydaktycznej do przeprowadzenia szkolenia; 7) przechowywania dokumentacji dotyczącej przeprowadzonego szkolenia do 31.12.2020 r. 5. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu wraz z fakturą wystawioną za przeprowadzone szkolenia następujących dokumentów: 1) list obecności uczestników szkolenia, którzy potwierdzają swój udział w szkoleniu własnoręcznym podpisem w oryginale; 2) testów sprawdzających poziom wiedzy uczestników szkolenia przed rozpoczęciem i na zakończenie szkolenia, aby udowodnić skuteczność przeprowadzonego szkolenia (testy muszą być podpisane przez uczestnika szkolenia imieniem i nazwiskiem) w oryginale; 3) raportu w wersji elektronicznej i papierowej, który zawierać powinien: a) ocenę efektywności danego szkolenia wykonaną na podstawie przeprowadzonych testów, b) temat zajęć edukacyjnych, c) datę szkolenia, d) czas trwania szkolenia, e) wymiar godzin, f) uwagi. 6. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu materiałów szkoleniowych w wersji elektronicznej na płycie CD. 7. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia szkolenia dostosowując je do wymogów odbiorców z grupy 45+, w tym szczególnie przeprowadzenia go w formie wykładowej i warsztatowej oraz do powtarzania najbardziej istotnych elementów szkolenia w celu polepszenia jego odbioru. 8. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia szkolenia z wykorzystaniem technik multimedialnych. Przygotowując prezentacje Wykonawca winien dostosować je do potrzeb odbiorców z grupy 45+, w tym szczególnie, stosować kontrastowe z treścią tło oraz czytelne, odpowiedniej wielkości litery. 9. Zamawiający przewiduje 6-osobowe 3 grupy szkoleniowe lecz dopuszcza odstępstwo w liczebności poszczególnych grup przy niezmiennej ogólnej liczbie uczestników szkoleń. Ostateczną liczbę uczestników w poszczególnych grupach szkoleniowych Zamawiający przedstawi Wykonawcy nie później niż 7 dni przed planowanym terminem szkolenia. 10. Koszty noclegu, cateringu, sali szkoleniowej oraz dojazdu uczestników szkolenia ponosi Zamawiający. Koszty pobytu trenera pokrywa Wykonawca. Wymogi formalne dotyczące organizacji szkolenia: 1) 6 dni szkoleniowych po 8 godzin lekcyjnych dziennie (2 dni każda z grup); 2) 2 przerwy kawowe po 15 min. w każdym dniu szkolenia; 3) przerwa obiadowa 60 min. w każdym dniu szkolenia; 4) godziny, w których będą przeprowadzone szkolenia: 9:00-16:30 każdego dnia szkolenia; 5) Wykonawca dostarczy każdemu uczestnikowi czytelne materiały szkoleniowe w wersji papierowej. Metody szkolenia 1) wykłady z wykorzystaniem technik multimedialnych, 2) ćwiczenia dla uczestników - warsztaty, 3) praca w grupach, 4) indywidualne konsultacje. Zakres merytoryczny szkolenia: Szczegółowy program szkolenia uzgodniony zostanie z Zamawiającym przed podpisaniem umowy. Każda grupa szkoleniowa musi zrealizować minimum programowe szkolenia w ciągu 2 dni obejmujące: 1. Coaching - czym jest coaching - rola coacha w administracji samorządowej - korzyści wynikające z coachingu - kiedy stosować coaching - do kogo kierowany jest coaching 2. Umiejętności coacha - rola i zadania coacha - aktywne słuchanie - przezwyciężanie barier komunikacyjnych - budowanie relacji coachingowej 3. Coaching i inne metody pracy 4. Delegowanie zadań pracownikom - czym jest delegowanie zadań - dopasowanie zadań do pracownika - powody, dla których deleguje się zadania - sposoby i korzyści z delegowania zadań 5. Czynniki sukcesu w delegowaniu - obszary motywujące pracowników - schemat rozmowy delegującej - system kontroli i oceny - monitorowanie podjętych działań 6. Bariery związane z delegowaniem Wszystkie dokumenty powinny zawierać oznakowanie: logo Narodowej Strategii Spójności, herb Powiatu Rawskiego w wersji podstawowej, flaga Unii Europejskiej, Europejski Fundusz Społeczny, tytuł projektu STAROSTWO RAWSKIE - PRZYJAZNE OBYWATELOM, NOWOCZESNE I SKUTECZNE oraz zawierać informację o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Zamawiający udostępni w wersji elektronicznej blankiet zawierający w/w elementy w kolorze oraz w szarości. Na podstawie art. 43 ust. 1 pkt 29 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. Nr 54, poz. 535 z późn. zm) usługi kształcenia zawodowego lub przekwalifikowania zawodowego są zwolnione od podatku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805110009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatrawski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach