Przetargi.pl
Przeprowadzenie szkoleń warsztatowych wraz z przygotowaniem materiałów szkoleniowych

Małopolska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 31542 Kraków, ul. Kordylewskiego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 126 176 600 , fax. 126 176 666
  • Data zamieszczenia: 2017-10-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Małopolska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.
    ul. Kordylewskiego 11
    31542 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 126 176 600, fax. 126 176 666
    REGON: 35023901700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.marr.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie szkoleń warsztatowych wraz z przygotowaniem materiałów szkoleniowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie przez wykonawcę szkoleń warsztatowych wraz z przygotowaniem materiałów szkoleniowych. Szkolenia warsztatowe są uzupełnieniem pakietu szkoleń obejmujących obligatoryjne szkolenia podstawowe oraz szkolenia wynikające z indywidualnego planu szkoleniowego ustalonego przez Zamawiającego. Szkolenia mają za zadanie przekazać podstawową wiedzę we wszystkich aspektach prowadzenia działalności gospodarczej oraz umiejętności do zastosowania wiedzy we własnych przedsięwzięciach. Zakres tematyczny szkoleń warsztatowych: a) motywacja i kreowanie własnej wartości: 8 h b) negocjacje biznesowe: 4 h c) pozyskanie i obsługa klienta: 4 h d) radzenie sobie ze stresem i konfliktem: 4 h e) asertywność: 4 h Szczegółowe rozwinięcie zakresu tematycznego znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ. Materiał szkoleniowy: Przygotowanie, wydruk i przekazanie materiałów szkoleniowych dla każdego uczestnika szkolenia należy do obowiązków Wykonawcy. Jednocześnie z przekazaniem materiałów szkoleniowych w formie papierowej Wykonawca jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu materiału szkoleniowego w wersji elektronicznej wraz z prawami autorskimi. Wykonawca będzie zobowiązany do przygotowania 240 kompletów/zestawów materiałów szkoleniowych. Materiał szkoleniowy powinien składać się z 4 podstawowych elementów: 1. program szkolenia ( proponowany wzór znajduje się w punkcie nr 4 poniżej), 2. prezentacja, 3. podręcznik 4. materiały ćwiczeniowe – „case study” Szkolenia będą prowadzone w następującym trybie: 24h x 10 grup x 1 nabór w ramach projektu DCB KOM (Krakowski Obszar Metropolitalny) 24h x 6 grup x 1 nabór w ramach projektu DCB ST (Subregion tarnowski) Grupy są maksymalnie 15 osobowe. Szkolenie powinno odbyć się w cyklu 8 godzinnym przez 3 dni. Dniami szkoleniowymi mogą być wyłącznie dni robocze: od poniedziałku do piątku. Szkolenia będą się odbywać się w listopadzie/grudniu 2017 roku. Miejsce realizacji usług: Kraków (DCB KOM) Tarnów (DCB ST) Sale szkoleniowo są zapewnione przez Zamawianego odpowiednio na terenie Krakowa i Tarnowa. Warunki ukończenia szkolenia: Wykonawca jest zobowiązany do przygotowania (w tym wydrukowania odpowiedniej liczby egzemplarzy) testu badającego poziom kompetencji oraz postępy, a także certyfikatów ukończenia szkolenia. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia badania satysfakcji uczestników szkolenia na podstawie ankiety stanowiącej załącznik do umowy. Założenia liczbowe: Zakładana maksymalna liczba godzin w ramach projektu DCB KOM – 240 h Zakładana maksymalna liczba godzin w ramach projektu (DCB ST) – 144 h Każdy trener - szkoleniowiec musi posiadać wykształcenie wyższe w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym oraz doświadczenie zawodowe wyrażające się przeprowadzeniem minimum 20 szkoleń w zakresie przedmiotowym odpowiadającym zakresowi szkolenia, które będzie prowadził w ramach realizacji zamówienia tj. motywacja i kreowanie własnej wartości lub negocjacje biznesowe lub pozyskanie i obsługa klienta lub radzenie sobie ze stresem i konfliktem lub asertywność. W ramach realizacji przedmiotowego zamówienia jeden trener-szkoleniowiec ma prowadzić szkolenie tylko i wyłącznie z jednego zakresu przedmiotowego. Standard usług realizowanych w ramach projektów znajduje się w załączniku nr 10 do SIWZ. 2. Termin realizacji zamówienia: do 31 grudnia 2017 r. 3. Zakres tematyczny szkoleń warsztatowych: 1) MOTYWACJA I KREOWANIE WŁASNEJ WARTOŚCI: opis programu szkolenia: mechanizmy procesu motywowania. teorie i podejścia związane z motywacją, wytyczne w budowaniu wartości osobistej, marka osobista, postrzeganie wartości przez klienta, budowanie wartości ról społeczno–biznesowych, wzmacnianie wartości, kreowanie ról społeczno- biznesowych, własnego wzorca rozwoju wartości i metody komunikacji na zewnątrz; wiedza: metody określenia silnych i słabych stron, możliwości motywowania, źródła informacji; umiejętności: diagnoza własnego stanu, praktyczne wnioski i zastosowanie modeli we własnym zakresie i umiejętność samodzielnej pracy, samokształcenia oraz aktualizowania i kumulacji wiedzy z różnych źródeł; postawy: wzmocnienie własnej wartości w wybranych rolach 2) NEGOCJACJE BIZNESOWE: opis programu szkolenia: Definicje, cechy pożądane i niepożądane negocjatora, skład i role zespołu poszczególnych uczestników, rodzaje negocjacji, przebieg negocjacji, strategie i taktyki negocjacyjne, komunikacja niewerbalna, scenariusz i program rozmowy negocjacyjnej; wiedza: znajomość technik negocjacyjnych; umiejętności: zastosowanie technik w zależności od sytuacji, rozpoznanie technik rozmówców; postawy: wzrost własnej wartości, skuteczne komunikowanie się, negocjowanie i przekonywanie. 3) POZYSKANIE I OBSŁUGA KLIENTA: opis programu szkolenia: definicja klienta, potrzeby i cechy, profesjonalna obsługa, pro kliencki model sprzedaży, komunikacja interpersonalna, proces modelu sprzedaży, psychologiczne typy klientów, trudne sytuacje; wiedza: techniki obsługi klienta; umiejętności: identyfikacja klienta, potrzeby i ich spełnienie, techniki obsługi w zal. od typu, postawy: nastawienie proklienckie, uwrażliwienie na potrzeby, świadomość swoich środków przekazu i potencjału. 4) RADZENIE SOBIE ZE STRESEM I KONFLIKTEM: opis programu szkolenia: mechanizmy powstawania stresu, skuteczne techniki radzenia sobie z nim, zagadnienia związane zarówno ze stresem krótko-, jak również długoterminowym. radzenie sobie z sytuacjami konfliktowymi, kwestie tzw. „temperatury konfliktu”, źródła konfliktu i odpowiednich środków zaradczych oraz indywidualnego stylu reakcji na konflikt; wiedza: powstawanie stresu, przyczyny i techniki radzenia; umiejętności: potrafi sprawnie działać w warunkach stresu i pod presją czasu, rozpoznawać i reagować na konflikt / zapobiegać; postawy: wzrost postawy asertywnej, pewności w relacjach społecznych i biznesowych. 5) ASERTYWNOŚĆ: opis programu szkolenia: zagadnienia komunikacji i zakłóceń, rozumienie asertywności, mapa, prawa asertywności, presja, manipulacja, emocje – identyfikacja i metody rozwiązywania, asertywna komunikacja, praktyczne zastosowanie. Wiedza: teoria komunikacji, czynniki decydujące o błędach; umiejętności: umiejętności z zakresu gier psychologicznych oraz zastosowania technik asertywnej komunikacji, rozpoznawanie zachowań manipulacyjnych oraz praktycznego stosowania technik; postawy: wzrost postawy asertywnej, pewności w relacjach społecznych i biznesowych. 4. Program szkolenia: Tytuł szkolenia: Typ szkolenia: Data i miejsce realizacji: Dzień 1 DD.MM.20XX, godz. od do Adres: Prowadzący Dzień 1 Imię i nazwisko Cel główny szkolenia Cele szczegółowe Metody dydaktyczne Skrócony program szkolenia Dzień 1 1. Czas trwania szkolenia - ilość godzin dydaktycznych Przebieg szkolenia: DZIEŃ 1 Część organizacyjna - wprowadzenie (…. minut): przywitanie uczestników szkolenia, krótka informacja o prowadzącym (specjalizacja, doświadczenie) uzupełnienie listy obecności kontrakt (opcjonalnie) Omówienie przez prowadzącego tematyki spotkania wraz z planem szkolenia. Krótka prezentacja uczestników – grupa szkoleniowa do 15 osób (kim są, co robią, profil przyszłej działalności) Część merytoryczna Omówienie celu ( min) Wykład i prezentacja. Podsumowanie szkolenia. Plan szkolenia: 9:00 – 9:30 Powitanie uczestników, przedstawienie celu szkolenia, prezentacja grupy. 9:30 – 10:30 • 10:30 – 10:45 Przerwa kawowa 10:45 – 12:00 • 12:00 – 12:15 Podsumowanie Test weryfikujący nabyte kompetencje. TRENER:
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80500000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie stosuje się tego warunku. Zamawiający nie opisuje szczegółowo sposobu oceny spełniania tego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: formularz oferty, oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej, pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach