Przetargi.pl
Przeprowadzenie szkoleń w zakresie zajęć z informatyki połączonej z matematyką dla uczniów Zespołu Szkół Ekonomiczno-Gastronomicznych w Otwocku

Zespół Szkół Ekonomiczno-Gastronomicznych im. Stanisława Staszica ogłasza przetarg

  • Adres: 05-400 Otwock, ul. Marii Konopnickiej 3
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-22 7792644 , fax. 0-22 7793786
  • Data zamieszczenia: 2009-04-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Ekonomiczno-Gastronomicznych im. Stanisława Staszica
    ul. Marii Konopnickiej 3 3
    05-400 Otwock, woj. mazowieckie
    tel. 0-22 7792644, fax. 0-22 7793786
    REGON: 00068372000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zseg.home.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: edukacja

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie szkoleń w zakresie zajęć z informatyki połączonej z matematyką dla uczniów Zespołu Szkół Ekonomiczno-Gastronomicznych w Otwocku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa specjalistyczna trwająca od 04.05.2009 do 24.06.2009 i od 01.09.2009 do 31.03.2010 r . 32 tygodnie w zakresie zajęć z informatyki połączonej z matematyką dla 3 grup uczniów Zespołu Szkół Ekonomiczno-Gastron
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 803100000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wadium nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się WYKONAWCY, którzy: 1.1posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 1. 2.1. Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami( min 2 ) posiadającymi a) studia magisterskie na kierunku informatyka lub matematyka lub b) studia magisterskie na kierunku innym niż informatyka, lub matematyka a ponadto studia podyplomowe z informatyki lub matematyki 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz.1655 ze zm.) Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych oświadczeniach i dokumentach.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia lub poświadczenie za zgodność z oryginałem ich odpisy lub kserokopie: 1.1 Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 PZP oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 PZP. określone w art. 22 ust1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodne z wzorem stanowiącym Załącznik do niniejszej specyfikacji. 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, lub ksero dowodu osobistego jeśli osoba fizyczna nie prowadzi działalności gospodarczej 1.3 Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i którzy będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia niezbędnego do wykonywania zamówienia, wraz z dokumentami potwierdzającymi kwalifikacje a) dyplom ukończenia studiów magisterskich na kierunku informatyka lub matematyka lub b) dyplom ukończenia studiów magisterskich na kierunku innym niż informatyka lub matematyka i dyplom ukończenia studiów podyplomowych z informatyki lub matematyki 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w pkt 1.2, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, Dokumenty , o których mowa w pkt A SIWZ powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsca zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentami zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów, złożenie dokumentu w niewłaściwej formie, nie uzupełnienie lub nie wyjaśnienie dokumentów potwierdzających spełnienie warunków art. 26 ust 3 Pzp w terminie wyznaczonym przez zamawiającego, spowoduje o wykluczenie Wykonawcy z postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: kwalifikacje pedagogiczne
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zseg.home.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach