Przetargi.pl
PRZEPROWADZENIE SZKOLEŃ W RAMACH PROJEKTU Lepsze jutro od bierności do aktywności- II edycja

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 17-300 Siemiatycze, ul. 11 Listopada 35A
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 85 6556957 , fax. 85 6556957
  • Data zamieszczenia: 2013-08-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. 11 Listopada 35A 35A
    17-300 Siemiatycze, woj. podlaskie
    tel. 85 6556957, fax. 85 6556957
    REGON: 05058175900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.siemiatycze.ops.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEPROWADZENIE SZKOLEŃ W RAMACH PROJEKTU Lepsze jutro od bierności do aktywności- II edycja
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiotem zamówienia jest usługa szkolenia dla 32 osób podnoszącego kwalifikacje zawodowe dla beneficjentów projektu w zakresie: 1) technolog robót wykończeniowych w budownictwie - 4 osoby (czas trwania szkolenia 120 godz.). Szczegółowy zakres przedmiotu szkolenia w zawodzie technolog robót wykończeniowych w budownictwie zawiera załącznik nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia; 2) kucharz - 6 osób (czas trwania szkolenia 120 godz.). Szczegółowy zakres przedmiotu szkolenia w zawodzie kucharza zawiera załącznik nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia; 3) opiekun osoby starszej - 4 osoby (czas trwania szkolenia 110 godz.). Szczegółowy zakres przedmiotu szkolenia w zawodzie opiekun osoby starszej zawiera załącznik nr 8 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia; 4) kasy fiskalne i profesjonalna obsługa klienta - 5 osób (czas trwania szkolenia 160 godz.). Szczegółowy zakres przedmiotu szkolenia zawiera załącznik nr 9 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia 5) Zawodowy kurs kosmetyczny - 3 osoby (czas trwania szkolenia 160 godz.). Szczegółowy zakres przedmiotu szkolenia zawiera załącznik nr 10 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia 6) Magazynier z obsługą wózka jezdniowego- 10 osób - (czas trwania szkolenia 110 godz.). Szczegółowy zakres przedmiotu szkolenia zawiera załącznik nr 11 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia II. Obowiązki Wykonawcy: 1. Zajęcia muszą odbywać się w salach szkoleniowych wskazanych i opłaconych przez Wykonawcę. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić sprzęt niezbędny do przeprowadzenia szkoleń. 2. Zajęcia teoretyczne powinny się odbywać w Siemiatyczach, w sali wyposażonej w odpowiednią liczbę miejsc i stolików dla wszystkich uczestników danego szkolenia wraz z zapleczem sanitarnym. Wentylacja i ogrzewanie musi zapewnić odpowiednią temperaturę - stosownie do pory roku. 3. Budynek oraz sala szkoleniowa musi zostać oznakowana informacją o nazwie szkolenia, czasie trwania szkolenia oraz numerem sali szkoleniowej, w której odbywają się zajęcia oraz z informacją, iż szkolenie realizowane jest przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Siemiatyczach i współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 4. Każdy uczestnik szkolenia musi otrzymać: harmonogram szkolenia w formie papierowej, materiały dydaktyczne i piśmiennicze ( Brulion A4+długopis) niezbędne do realizacji szkolenia, które przechodzą na własność uczestnika po zakończeniu szkolenia: książki, podręczniki, skrypty - również na nośniku elektronicznym, o tematyce zgodnej z przedmiotem zamówienia 5. Wszystkie materiały dydaktyczne muszą być przekazane uczestnikom w dniu rozpoczęcia danego szkolenia. Wykonawca przeniesie na Zamawiającego prawa autorskie do materiałów dydaktycznych przygotowanych przez niego do celów realizacji szkolenia będące przedmiotem niniejszego zamówienia. Wykonawca przekaże po jednym egzemplarzu materiałów szkoleniowych w formie papierowej Zamawiającemu po zakończeniu szkolenia. 6. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć na zajęcia praktyczne niezbędną ilość: odzieży ochronnej, urządzeń, akcesoriów i sprzętu na poszczególne szkolenia zgodnie z zasadami BHP. 7. Wykonawca jest zobowiązany przedstawić propozycje szczegółowego programu szkolenia ze wskazaniem osób prowadzących zajęcia oraz ich kwalifikacji jak również zapewnić pełną obsługę administracyjno - organizacyjną szkolenia oraz zobowiązuje się do prowadzenia dokumentacji zgodnie z zapisami umowy. 8. Wykonawca jest zobowiązany do wyznaczenia osoby do kontaktu z Zamawiającym, odpowiedzialnej za dbałość o wysoką jakość zajęć i upoważnionej do podejmowania wiążących decyzji w kwestiach związanych z realizowanymi szkoleniami. 9. Uczestnikom, każdego dnia szkoleniowego, w czasie przerw należy zapewnić catering, w skład którego ma wejść: ciepły posiłek (typu: kotlet, ziemniaki, surówka), kawa (bez ograniczeń), herbata (bez ograniczeń), cukier (bez ograniczeń), mleko (bez ograniczeń), woda mineralna 1 litr/osobę, ciastka kruche (bez ograniczeń), 10. Wykonawca musi zapewnić uczestnikom projektu bezpieczne i higieniczne miejsce do spożywania posiłków dostarczanych przez Zamawiającego: poczęstunku (kawa, herbata, napoje, ciastka) oraz obiadów. 11. Zajęcia powinny być realizowane wg planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu tzn. 4 - 5 razy w tygodniu, nie mniej niż po 6 godzin zegarowych dziennie i nie więcej niż po 8 godzin zegarowych dziennie, przy czym za godzinę zegarową uznaje się: 1 godzina zegarowa = 45 minut zajęć + 15 minut przerwy Przerwa pomiędzy ciągiem zajęć w jednym dniu nie może być dłuższa niż 15 minut. Preferowane godziny zajęć: rozpoczęcie nie wcześniej niż o godz.800, zakończenie nie później niż o godz. 1700. 12. Każdy szkolenie musi zakończyć się spotkaniem podsumowującym z wręczeniem zaświadczenia o ukończeniu szkolenia. 13. Wykonawca zobowiązany jest do: sporządzenia sprawozdania podsumowującego z przeprowadzonego szkolenia na koniec każdego miesiąca oraz na zakończenie całego szkolenia (w wersji papierowej i elektronicznej). Sprawozdanie powinno zawierać określenie celów: głównego, szczegółowych, podjęte działania i osiągnięte rezultaty, przygotowania i przeprowadzenia badania ewaluacyjnego w formie ankiet w wersji papierowej na początku i na końcu każdego szkolenia, podsumowania ankiet w wersji papierowej i elektronicznej (płyta CD) po danym szkoleniu, sporządzenia zestawienia zbiorczego ankiet w wersji papierowej i elektronicznej (płyta CD) po danym szkoleniu. 14. Wykonawca zobowiązany jest do skierowania uczestników kursu na badania lekarskie co najmniej 5 dni roboczych przed rozpoczęciem kursu oraz do sfinansowania tych badań i zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu informacji o wynikach badań (dopuszczony do udziału w szkoleniu/niedopuszczony do udziału w szkoleniu) niezwłocznie po ich otrzymaniu. W przypadku wykluczenia któregokolwiek z uczestników przez uprawnionego lekarza, Wykonawca sfinansuje badania osób następnych, wg kolejności wskazanej na liście rezerwowej, aż do wyłonienia faktycznej liczby uczestników danego kursu. 15. Ubezpieczenie NNW wszystkich uczestników szkolenia pokrywa Wykonawca. 16. Wykonawca musi zapewnić odpowiednią liczbę maszyn do praktycznej nauki zawodu o stanie technicznym zapewniającym odpowiedni poziom kursu i bezpieczeństwa uczestników. Zajęcia praktyczne powinny odbywać się na terenie miasta Siemiatycze. 17. Szkolenie musi zakończyć się wydaniem stosownego zaświadczenia o ukończeniu kursu zgodnie z wzorem określonym w rozporządzeniu MEN, zawierającego informację dotyczącą współfinansowania szkolenia ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego wraz z obowiązującymi logotypami. 18. Wykonawca zobowiązuje się do oznaczenia całej dokumentacji, wszystkich materiałów, w tym prezentacji multimedialnych prezentowanych w trakcie szkoleń a także zaświadczeń potwierdzających ukończenie szkoleń i indywidualnych konsultacji znakami zgodnymi z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL 2007-2013. Pomieszczenia, w których odbywać się będą zajęcia z uczestnikami będą wyraźnie oznaczone logo POKL, EFS oraz informacjami o realizowanym projekcie. 19. Wykonawca jest zobowiązany do przygotowania i prowadzenia dokumentacji kursu, w tym list obecności, odbioru cateringu, odbioru materiałów szkoleniowych, odbioru zaświadczeń, zawierającej: imię, nazwisko i podpis uczestnika, dziennika zajęć zawierającego tematy i godziny zajęć edukacyjnych, sporządzenia protokołu i karty ocen z okresowych sprawdzianów efektów kształcenia oraz egzaminu końcowego, prowadzenia rejestru wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji. Po zakończeniu szkolenia kopie w/w dokumentów potwierdzone za zgodność z oryginałem wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do biura projektu. Na tej podstawie zostanie przygotowany protokół odbioru szkolenia uprawniający do wystawienia faktury cząstkowej, lub końcowej. 20. Wykonawca zobowiązany jest do poinformowania Zamawiającego (nie później niż w ciągu 2 dni od zaistniałej sytuacji) o absencji uczestników szkolenia lub rezygnacji z uczestnictwa w trakcie jej trwania a także innych okolicznościach mających wpływa na realizację programu nauczania, 21. Wykonawca umożliwi przeprowadzenie niezapowiedzianych kontroli realizowanego szkolenia w miejscu ich odbywania przez osobę wyznaczoną przez Zamawiającego i Instytucję Pośredniczącą. Przy kalkulacji ceny ofertowej należy uwzględnić wszystkie koszty niezbędne do należytego wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający zamierza zrealizować szkolenia objęte przedmiotem zamówienia, zgodnie z harmonogramem tj. w okresie od podpisania umowy do 31 grudnia 2013 roku. Termin szkolenia poszczególnych grup będzie uzgadniany z Zamawiającym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.siemiatycze.ops.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach