Gmina Miejska Kłodzko ogłasza przetarg
- Adres: 57-300 Kłodzko, pl. Bolesława Chrobrego 1
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 074/8654600 , fax. 074 8674062
- Data zamieszczenia: 2009-03-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Kłodzko
pl. Bolesława Chrobrego 1 1
57-300 Kłodzko, woj. dolnośląskie
tel. 074/8654600, fax. 074 8674062
REGON: 00052605000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.klodzko.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PRZEPROWADZENIE SZKOLEŃ SPECJALISTYCZNYCH DOTYCZĄCYCH WZMOCNIENIA ZDOLNOŚCI JST W ZAKRESIE TWORZENIA AKTÓW PRAWA MIEJSCOWEGO I WYDAWANIA DECYZJI ADMINISTRACYJNYCH W RAMACH PROJEKTU PN. EUROPEJSKI URZĘDNIK- PODNIESIENIE POZIOMU WIEDZY I UMIEJĘTNOŚCI KADRY URZĘDNICZEJ KŁODZIEGO MAGISTRATU - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia (CPV-80500000-9 )- usługi szkoleniowe Przedmiotem postępowania jest usługa organizacji szkoleń specjalistycznych dla pracowników samorządu terytorialnego o następującej tematyce: 1. Doskonalenie umiejętności administracyjnych- szkolenie adresowane do kadry urzędu, mające na celu określenie cech i umiejętności niezbędnych przy zajmowaniu stanowiska podejmowania i stanowienia decyzji administracyjnych. Program zajęć powinien również zawierać informacje dotyczące autoprezentacji, zasad prezentowania i komunikowania się, 2. Akty prawne w oświacie - szkolenie adresowane do pracowników wydziałów oświaty o tematyce rodzajów, sposobu ogłaszania aktów prawnych, budowie Dziennika Urzędowego, 3. Budowanie relacji i zasad odpowiedzialności w procesie administracyjnym- szkolenie adresowane do osób, które w zakresie swoich obowiązków mają sporządzanie, wydawanie aktów administracyjnych oraz dla ich przełożonych. , 4. Postępowanie administracyjne-praktyczne zastosowanie przepisów KPA- tematyka szkolenia obejmuje : pojęcie postępowania administracyjnego, kodeks dobrej administracji, zakres obowiązywania kpa, zasady ogólne kpa. , 5. Prawo budżetowe w JST- tematyka szkolenia dotyczyć będzie zagadnień prawa: administracyjnego, przetargowego, pracy oraz finansów publicznych ( z głównym naciskiem na tworzenie i uchwalanie budżetu gminy) i polityki finansowej, 6. Zarządzanie procesami inwestycyjnymi- szkolenia skierowane do pracowników biorących udział w procesie inwestycyjnym gminy dotyczące prawnego i administracyjnego zarządzania inwestycjami (definiowanie projektu, drzewo problemów, etapy procesu inwestycyjnego, przepisy prawa w procesie inwestycyjnym, plan zagospodarowania przestrzennego)., 7. FIDIC oraz Prawo budowlane- szkolenie dla osób zajmujących się realizacją inwestycji na terenie gminy. Szkolenie powinno obejmować szczegółowe omówienie zagadnień związanych z procedurami FIDIC, podstawy prawne, ubezpieczenia w budownictwie, zapewnienie jakości i pozostałe tematy związane z prawem budowlanym; szkolenie dla osób zajmujących się realizacją inwestycji na terenie gminy, 8. Prawidłowe redagowanie Uchwał w JST- szkolenie i warsztaty przeznaczone dla wszystkich pracowników opracowujących uchwały, tematyka: budowa uchwały, zasady komponowania treści i wprowadzania w życie, podstawy prawne uchwały , 9. Nowelizacja podstaw prawnych- szkolenie przeznaczone dla pracowników administracji wydających akty prawne , przedstawienie zmiana prawa; Szkolenia będą odbywać się w godzinach pracy Urzędu Miejskiego w Kłodzku . Szczegółowy zakres rzeczowy zlecenia: 1). Poniższa tabela przedstawia ilość godzin poszczególnych szkoleń i osób w grupie Lp. Temat szkolenia Ilość grup Ilość godzin szkolenia Ilość cykli szkoleniowych godziny szkolenia razem Ilość kompletów materiałów szkoleniowych ROK 2009 1. Doskonalenie umiejętności administracyjnych 2 16 3 96 66 2. Akty prawne w oświacie 1 12 3 36 36 3. Budowanie relacji i zasad odpowiedzialności w procesie administracyjnym 2 16 3 96 60 4. Postępowanie administracyjne - praktyczne zastosowanie przepisów KPA 2 16 3 96 57 5. Prawo budżetowe w jst 1 12 3 36 60 6. Zarządzanie procesami inwestycyjnymi 1 24 3 72 30 7. FIDIC oraz prawo budowlane 1 12 3 36 39 8. Prawidłowe redagowanie uchwał 5 8 3 120 150 9. Nowelizacja podstaw prawnych 2 24 3 144 72 ROK 2010 1. Doskonalenie umiejętności administracyjnych 2 11 1 22 22 2. Akty prawne w oświacie 1 12 1 12 12 3. Budowanie relacji i zasad odpowiedzialności w procesie administracyjnym 2 10 1 20 20 4. Postępowanie administracyjne - praktyczne zastosowanie przepisów KPA 2 9 1 18 19 5. Prawo budżetowe w jst 1 20 1 20 20 6. Zarządzanie procesami inwestycyjnymi 1 10 1 10 10 7. FIDIC oraz prawo budowlane 1 13 1 13 13 8. Prawidłowe redagowanie uchwał 5 10 1 50 50 9. Nowelizacja podstaw prawnych 2 12 1 24 24 W przypadku kilku cykli szkoleniowych przedstawiane będą informacje zawarte w programie szkolenia specjalistycznego tzn., iż w kolejnych cyklach przedstawienie zostaną nowe informacje nie ujęte w poprzednim cyklu stanowiące ich kontynuację. 2). Przygotowanie przez Wykonawcę list obecności uczestników szkoleń, 3). Przygotowanie przez Wykonawcę i druk materiałów szkoleniowych dla wszystkich uczestników szkoleń z zapewnieniem promocji projektu i PO Kapitał Ludzki, komplet materiałów powinien zawierać opis szkolenia, prezentacje i streszczenie wykładów wykonanych przez wykładowców, notatnik, długopis, 4). Zapewnienie ekspertów - wykładowców prowadzących szkolenia - min. 5 osób prowadzących; 5). Przygotowanie i przeprowadzenie testów weryfikujących zdobytą wiedzę (test na rozpoczęcie i na zakończenie) oraz ankiety anonimowej zawierającej ocenę szkolenia z uwzględnieniem następujących elementów: ocena przydatności szkolenia dla uczestnika, ocena poszczególnych wykładowców, ocena programu szkolenia, 6). Miejsce realizacji szkolenia: Urząd Miejski w Kłodzku, 7). Zamawiający zapewnia sprzęt multimedialny do prowadzenia szkoleń. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy składający ważną i odpowiednią ofertę oraz: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 PZP. 2. Zapewnienie ekspertów - wykładowców prowadzących szkolenia - min. 5 osób prowadzących. 3 . Minimum 1 usługa szkoleniowa w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadająca swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że ta usługa została należycie wykonana, np. referencje. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 1. Komisja przetargowa, powołana przez zamawiającego, dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych w ofercie, potwierdzających spełnienie wymaganych warunków wg zasady spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty, (załącznik nr 1). 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2). 3. Dokumenty zgodne z art. 26 ust. 2 PZP i wyszczególnione w § 1 ust. 1 pkt. 2, ust 2 pkt 2, 5 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 ze zm): a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składaniu ofert. b). Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, sporządzony zgodnie ze wzorem przedstawionym w siwz, zał nr 3. c). Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały należycie wykonane- np. referencje, sporządzony zgodnie ze wzorem przedstawionym w siwz zał nr 4. 4. Dokumenty dodatkowe: a) Pełny program szkoleń przedstawiony przez Wykonawcę, b) Preliminarz kosztów szkolenia (załącznik nr 2 do umowy z Wykonawcą) c) Parafowany przez osobę upoważnioną projekt umowy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Program szkoleń - merytoryka
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.klodzko.pl /zamówienia publiczne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa przygotowania i przeprowadzenia szkolenia w formie warsztatu Jak uczyć matematyki na każdym etapie edukacyjnym? Szkolenia organizowanego w ramach różnych form doskonalenia zawodowego dla nauczycieli z terenu województwa dolnośląskiego.
Dodano: 2016-07-12 - Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia pn. Spawanie zaawansowane metodą TIG zakończone egzaminem TUV
Dodano: 2016-07-07 - Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia pn. Spawanie zaawansowane metodą TIG zakończone egzaminem TUV
Dodano: 2016-07-06 - szkolenia dla bezrobotnych
Dodano: 2016-06-24 - Usługa w zakresie przygotowania i przeprowadzenia różnych form doskonalenia zawodowego dla nauczycieli z terenu województwa dolnośląskiego w podziale na 12 zadań.
Dodano: 2016-06-03 - Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych
Dodano: 2016-04-29 - ZP/03/2016
Dodano: 2016-04-11 - Przeprowadzenie szkoleń skierowanych do pracowników Sanatoria Dolnośląskie sp. z o.o. w ramach projektu pn.: Dostosowanie obiektu Waligóra w Sokołowsku do prowadzenia opieki długoterminowej nad osobami starszymi, niesamodzielnymi i przewlekle chorymi KURS KWALIFIKACYJNY W DZIEDZINIE PIELĘGNIARSTWO OPIEKI DŁUGOTERMINOWEJ przeznaczony dla pielęgniarek.
Dodano: 2016-04-05 - ZP/02/2016
Dodano: 2016-04-05 - Przetarg nieograniczony na usługę szkoleniową wraz z wynajmem sali szkoleniowej wyposażonej w zaplecze techniczne i multimedialne oraz zapewnienie usługi gastronomicznej lub cateringowej.
Dodano: 2016-03-30