Przetargi.pl
Przeprowadzenie szkoleń pn. /szkolenia dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Tarnowie w ramach wsparcia osób zwalnianych z pracy w wyniku restrukturyzacji zatrudnienia - operator koparko - ładowarki, operator koparki jednonaczyniowej kl. III, obsługa kasy fiskalnej, minimum sanitarne i BHP/

Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie ogłasza przetarg

  • Adres: 33-100 Tarnów, pl. J. Bema 3
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 014 6882300 , fax. 014 6882301
  • Data zamieszczenia: 2009-07-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie
    pl. J. Bema 3 3
    33-100 Tarnów, woj. małopolskie
    tel. 014 6882300, fax. 014 6882301
    REGON: 85176311800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.up.tarnow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie szkoleń pn. /szkolenia dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Tarnowie w ramach wsparcia osób zwalnianych z pracy w wyniku restrukturyzacji zatrudnienia - operator koparko - ładowarki, operator koparki jednonaczyniowej kl. III, obsługa kasy fiskalnej, minimum sanitarne i BHP/
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są /Szkolenia dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Tarnowie w ramach wsparcia osób zwalnianych z pracy w wyniku restrukturyzacji zatrudnienia/ (operator koparko - ładowarki, operator koparki jednonaczyniowej kl. III, obsługa kasy fiskalnej, minimum sanitarne i BHP) - szkolenia przyjęte do realizacji w 2009r. Opis przedmiotu zamówienia zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień dla wszystkich części zamówienia (tj. od I do III): Kod CPV - 80530000-5, OPIS - Usługi szkolenia zawodowego. Części zamówienia: CZĘŚĆ I zamówienia Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia /Operator koparko-ładowarki/ dla 10 osób. Absolwent szkolenia otrzymuje książkę operatora maszyn oraz zaświadczenie o ukończeniu szkolenia zgodne ze wzorem (załącznik nr 8). Szkolenie musi być realizowane zgodnie z wytycznymi Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie. CZĘŚĆ II zamówienia Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia /Operator koparki jednonaczyniowej kl. III/ dla 10 osób. Absolwent szkolenia otrzymuje książkę operatora maszyn oraz zaświadczenie o ukończeniu szkolenia zgodne ze wzorem (załącznik nr 8). Szkolenie musi być realizowane zgodnie z wytycznymi Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie. CZĘŚĆ III zamówienia Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia /Obsługa kasy fiskalnej, minimum sanitarne i BHP/ dla 20 osób. Absolwent szkolenia otrzymuje zaświadczenie o ukończeniu szkolenia zgodne ze wzorem (załącznik nr 8)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity - Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), 2. Zamawiający wymaga aby szkolenie było zorganizowane w odpowiednich pomieszczeniach z zapewnionym zapleczem do przeprowadzenia szkolenia dla osób dorosłych tj. posiadających odpowiednie warunki sanitarne, bezpieczeństwa i higieny pracy, akustyczne i jakościowe. oraz dla: CZĘŚCI I zamówienia 3. Szkolenie /Operator koparko - ładowarki/ musi być realizowane zgodnie z wytycznymi Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie. 4. Szkolenie musi trwać średnio nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu. 5. Zajęcia teoretyczne muszą być prowadzone przez co najmniej 2 osoby z wykształceniem wyższym kierunkowym, co najmniej 5 letnim stażem pracy zgodnym z kierunkiem kształcenia i przygotowaniem pedagogicznym, zajęcia praktyczne muszą być prowadzone przez co najmniej 2 instruktorów posiadających minimum średnie wykształcenie z co najmniej 5 letnim stażem pracy zgodnym z kierunkiem kształcenia i przygotowaniem pedagogicznym. 6. Liczba uczestników szkolenia przypadająca na jedno stanowisko praktycznej nauki zawodu wynosi - 1 osoba. CZĘŚCI II zamówienia 3. Szkolenie /Operator koparki jednonaczyniowej kl. III/ musi być realizowane zgodnie z wytycznymi Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie. 4. Szkolenie musi trwać średnio nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu. 5. Zajęcia teoretyczne muszą być prowadzone przez co najmniej 2 osoby z wykształceniem wyższym kierunkowym, co najmniej 5 letnim stażem pracy zgodnym z kierunkiem kształcenia i przygotowaniem pedagogicznym, zajęcia praktyczne muszą być prowadzone przez co najmniej 2 instruktorów posiadających minimum średnie wykształcenie z co najmniej 5 letnim stażem pracy zgodnym z kierunkiem kształcenia i przygotowaniem pedagogicznym. 6. Liczba uczestników szkolenia przypadająca na jedno stanowisko praktycznej nauki zawodu wynosi - 1 osoba. CZĘŚCI III zamówienia 3. Szkolenie /Obsługa kasy fiskalnej, minimum sanitarne i BHP/ winno obejmować minimum 75 godzin zegarowych w tym 50 godzin zajęć praktycznych. Program szkolenia winien obejmować zagadnienia związane z: obsługą kasy fiskalnej, technikami handlu, obsługą terminala kart płatniczych, minimum sanitarne i BHP na stanowisku pracy. 4. Szkolenie musi trwać średnio nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu. 5. Zajęcia teoretyczne i praktyczne muszą być prowadzone przez co najmniej 2 osoby z czego jedna musi posiadać wykształcenie wyższe kierunkowe, co najmniej 5 letni staż pracy zgodny z kierunkiem kształcenia i przygotowaniem pedagogicznym, natomiast druga osoba musi posiadać minimum wykształcenie średnie kierunkowe, co najmniej 5 letni staż pracy zgodny z kierunkiem kształcenia i przygotowaniem pedagogicznym. 6. Liczba uczestników szkolenia przypadająca na jedno stanowisko praktycznej nauki zawodu wynosi - 1 osoba (tj. każda osoba uczestnicząca w szkoleniu musi mieć do dyspozycji kasę fiskalną). Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VI SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił. Niespełnienie jakiegokolwiek z warunków wymienionych w ust. 1 skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Część I zamówienia 1. Na potwierdzenie spełniania warunku, o którym mowa w rozdziale V punkt 1.a) specyfikacji, oferta musi zawierać następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) zaświadczenie o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych wraz z oświadczeniem, że wpis został uaktualniony na 2009r. 2. Na potwierdzenie spełniania warunku, o którym mowa w rozdziale V punkt 1. d) specyfikacji, oferta musi zawierać: - oświadczenie wykonawcy (załącznik nr 2). 3. Na potwierdzenie spełniania warunku, o którym mowa w rozdziale V punkt 1. b) i dla części I zamówienia pkt 5 specyfikacji, oferta musi zawierać: - dokumenty potwierdzające poziom wykształcenia oraz przygotowanie pedagogiczne (np. dyplom ukończenia szkoły średniej, studiów, zaświadczenia ukończenia szkoleń, certyfikaty, itp.) - załącznik nr 7. 4. Na potwierdzenie spełniania warunku, o którym mowa w rozdziale V pkt 2 i dla części I zamówienia pkt 3 i 4 specyfikacji, oferta musi zawierać program z uwzględnieniem liczby godzin zegarowych szkolenia /Operator koparko-ładowarki/. Program szkolenia wypełniony na załączonym druku - załącznik nr 3. Przedstawiony program szkolenia będzie załącznikiem do umowy. 5. Oprócz ww. dokumentów należy złożyć: a) kalkulację kosztów szkolenia - załącznik nr 4, b) podpisany projekt umowy o przeprowadzenie szkolenia (załącznik nr 5), c) zaakceptowany wzór zaświadczenia o ukończeniu szkolenia (załącznik nr 8), d) formularz ofertowy - załącznik nr 1. Część II zamówienia 1. Na potwierdzenie spełniania warunku, o którym mowa w rozdziale V punkt 1.a) specyfikacji, oferta musi zawierać następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) zaświadczenie o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych wraz z oświadczeniem, że wpis został uaktualniony na 2009r. 2. Na potwierdzenie spełniania warunku, o którym mowa w rozdziale V punkt 1. d) specyfikacji, oferta musi zawierać: - oświadczenie wykonawcy (załącznik nr 2). 3. Na potwierdzenie spełniania warunku, o którym mowa w rozdziale V punkt 1. b) i dla części II zamówienia pkt 5 specyfikacji, oferta musi zawierać: - dokumenty potwierdzające poziom wykształcenia oraz przygotowanie pedagogiczne (np. dyplom ukończenia szkoły średniej, studiów, zaświadczenia ukończenia szkoleń, certyfikaty, itp.) - załącznik nr 7. 4. Na potwierdzenie spełniania warunku, o którym mowa w rozdziale V pkt 2 i dla części II zamówienia pkt 3 i 4 specyfikacji, oferta musi zawierać program z uwzględnieniem liczby godzin zegarowych szkolenia /Operator koparki jednonaczyniowej kl. III/. Program szkolenia wypełniony na załączonym druku - załącznik nr 3. Przedstawiony program szkolenia będzie załącznikiem do umowy. 5. Oprócz ww. dokumentów należy złożyć: a) kalkulację kosztów szkolenia - załącznik nr 4, b) podpisany projekt umowy o przeprowadzenie szkolenia (załącznik nr 5), c) zaakceptowany wzór zaświadczenia o ukończeniu szkolenia (załącznik nr 8), d) formularz ofertowy - załącznik nr 1. Część III zamówienia 1. Na potwierdzenie spełniania warunku, o którym mowa w rozdziale V punkt 1.a) specyfikacji, oferta musi zawierać następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) zaświadczenie o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych wraz z oświadczeniem, że wpis został uaktualniony na 2009r. 2. Na potwierdzenie spełniania warunku, o którym mowa w rozdziale V punkt 1. d) specyfikacji, oferta musi zawierać: - oświadczenie wykonawcy (załącznik nr 2). 3. Na potwierdzenie spełniania warunku, o którym mowa w rozdziale V punkt 1. b) i dla części III zamówienia pkt 5 specyfikacji, oferta musi zawierać: - dokumenty potwierdzające poziom wykształcenia i uprawnienia do prowadzenia szkolenia (np. dyplom ukończenia szkoły średniej, studiów, zaświadczenia ukończenia szkoleń, certyfikaty, itp.) - załącznik nr 7. 4. Na potwierdzenie spełniania warunku, o którym mowa w rozdziale V pkt 2 i dla części III zamówienia pkt 3 i 4 specyfikacji, oferta musi zawierać program z uwzględnieniem liczby godzin zegarowych szkolenia /Obsługa kasy fiskalnej, minimum sanitarne i BHP/. Program szkolenia wypełniony na załączonym druku - załącznik nr 3. Przedstawiony program szkolenia będzie załącznikiem do umowy. 5. Oprócz ww. dokumentów należy złożyć: a) kalkulację kosztów szkolenia - załącznik nr 4, b) podpisany projekt umowy o przeprowadzenie szkolenia (załącznik nr 5), c) zaakceptowany wzór zaświadczenia o ukończeniu szkolenia (załącznik nr 8), d) oświadczenie dotyczące powierzenia części zamówienia podwykonawcom (załącznik nr 6), e) formularz ofertowy - załącznik nr 1. Wszystkie dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. Jeżeli upoważnienie do złożenia oferty nie wynika z dokumentów wymienionych w rozdziale VI punkt 1. a) dla każdej części zamówienia specyfikacji, należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Współpraca/efektywność (wskaźnik zatrudnienia po dotychczas organizowanych szkoleniach)
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.up.tarnow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach