Przetargi.pl
Przeprowadzenie szkoleń kasjer - fakturzysta i przedstawiciel handlowy z obsługą komputera w ramach projektu systemowego EFS - Nowa droga do sukcesu współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łomży ogłasza przetarg

  • Adres: 18-400 Łomża, ul. Dworna 23B
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 086 2164088, 2164260 , fax. 086 2165851
  • Data zamieszczenia: 2011-07-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łomży
    ul. Dworna 23B 23B
    18-400 Łomża, woj. podlaskie
    tel. 086 2164088, 2164260, fax. 086 2165851
    REGON: 45000217000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopslomza.pl/aktualnosci.html
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie szkoleń kasjer - fakturzysta i przedstawiciel handlowy z obsługą komputera w ramach projektu systemowego EFS - Nowa droga do sukcesu współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń. Zamówienie zostało podzielone na dwa zadania: Zadanie 1: Szkolenie kasjer - fakturzysta dla 37 osób w wymiarze 180 godzin szkoleniowych. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia w zakresie kasjer- fakturzysta dla 37 osób. Zajęcia praktyczne i teoretyczne w grupach max 19 osobowych . Łącznie 360 godzin. Celem szkolenia jest przygotowanie jego uczestników do pracy w placówkach handlowych w charakterze kasjera - fakturzysty przy użyciu urządzeń komputerowych i kas fiskalnych. Program szkolenia powinien obejmować: Obsługa kas fiskalnych i innych urządzeń sklepowych. Zagadnienia dotyczące odpowiedzialność kasjera. Obsługa programu do sprzedaży /fakturowania. Podstawy towaroznawstwa handlowego. Wypełnianie dokumentacji handlowej. Zawieranie transakcji sprzedaży. Zasady sporządzania raportów i inwentaryzacji handlowej. Istotnym warunkiem jest zapewnienie pomieszczenia do przeprowadzenia zajęć praktycznych i teoretycznych, spełniających wymogi BHP i ochrony Ppoż. Zapewnienie samodzielnych stanowisk szkoleniowych wyposażonych w niezbędny sprzęt. tj. kasy fiskalnej, urządzenia sklepowe: metkownica, waga elektroniczna, sprzęt komputerowy z oprogramowaniem sprzedażowym /fakturowaniem. W cenie oferty muszą być ujęte materiały szkoleniowe: zbindowany skrypt lub książka, notatnik, długopis, które zostaną przekazane na własność każdemu uczestnikowi szkolenia. Materiały szkoleniowe powinny dotyczyć ściśle tematyki szkolenia. Materiały powinny mieć formę co najmniej papierową. Zadanie 2: Szkolenie - kurs przedstawiciel handlowy z obsługą komputera dla 10 osób w wymiarze 120 godzin szkoleniowych. Celem szkolenia jest rozszerzenie wiadomości i umiejętności z zakresu obsługi komputera, zapoznanie z zaawansowanymi funkcjami pakietu Office oraz obsługa Internetu i poczty elektronicznej. Kurs w wymiarze 120 godzin realizowanych w jednej grupie obejmujący tematy: marketing rozpoznanie potrzeb klienta, przystosowanie oferty do potrzeb, marketingowy mix sprzedającego, klient jako punkt wyjścia sprzedaży hierarchia potrzeb klienta, psychologia potrzeb klienta, nowoczesny profesjonalny sprzedawca kształtowanie cech profesjonalnego sprzedawcy, kreowanie wizerunku profesjonalnego sprzedawcy, umiejętności potrzebne do sprzedaży, osobowość sprzedawcy, kultura obsługi klienta, dobre obyczaje, etyka handlowa/, sztuka sprzedawania /sprzedaż na telefon, sprzedaż przez Internet, sprzedaż akwizycyjna, sprzedaż detaliczna, fazy sprzedaży, bezpośredni kontakt z klientem - poznawanie klienta /sposoby komunikowania się, sztuka rozmawiania z klientem, sztuka negocjowania, radzenie sobie w sytuacjach trudnych, sposoby załatwiania reklamacji, strategia docierania do klientów i ich pozyskiwania planowanie działania, kontakt z klientem, budowanie trwałych więzi z klientem przywiązanie klienta do firmy, programy długotrwałych związków z klientem, warsztat pracy sprzedawcy narzędzia zbierania informacji o klientach, bazy danych informacji marketingowych, prawne uregulowania sprzedaży sprzedaż konsumencka, oznakowanie towarów, bezpieczeństwo produktów, niedozwolone klauzule, warunki sprzedaży poza punktami sprzedaży detalicznej Termin wykonania zamówienia. Szkolenia należy wykonać w okresie do dnia 30 listopada 2011r. Szkolenie teoretyczne i praktyczne należy przeprowadzić na terenie miasta Łomża. W przypadku odległej lokalizacji sali wykładowej Wykonawca zobowiązuję się zorganizować transport uczestników szkolenia z centrum miasta na miejsce szkolenia. Koszt dojazdu na szkolenia pokrywa Wykonawca. Zajęcia szkoleniowe odbywają się w dni od poniedziałku do piątku max 6 godzin dziennie zgodnie z harmonogramem ustalonym przez Wykonawcę i zatwierdzonym przez Zamawiającego. Egzamin należy przeprowadzić następnego dnia po zrealizowaniu programu szkolenia. Koszty egzaminów muszą być uwzględnione w koszcie szkolenia. Po zakończeniu kursu wykonawca będzie zobowiązany do wydania zaświadczenia o ukończeniu szkolenia dla uczestników szkolenia (oryginał) oraz kopii, poświadczonej za zgodność z oryginałem dla MOPS w Łomży. Zaświadczenie o ukończeniu szkolenia musi zawierać następujące informacje : imię i nazwisko uczestnika szkolenia, datę szkolenia, liczbę godzin szkolenia, zakres w jakim uczestnik szkolenia został przeszkolony, nazwę wykonawcy, podpisy prowadzących. Wykonawca zobowiązany będzie do umieszczenia na zaświadczeniach o ukończeniu szkolenia poniższej informacji: Szkolenie w ramach projektu systemowego współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego POKL, Priorytet VII - Promocja Integracji Społecznej. Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji. Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łomży. Uczestnicy szkolenia muszą być ubezpieczeni od następstw nieszczęśliwych wypadków od dnia rozpoczęcia szkolenia do dnia zakończenia szkolenia (koszt ubezpieczenia musi być ujęty w koszcie szkolenia - w cenie oferty). W cenie oferty muszą być ujęte szkolenie bhp oraz badania sanitarno-epidemiologiczne (nosicielstwo) uczestników szkolenia, materiały szkoleniowe: zbindowany skrypt lub książka, notatnik, długopis - jakie przekazane zostaną na własność każdemu uczestnikowi szkolenia. Materiały szkoleniowe powinny dotyczyć ściśle tematyki szkolenia, Materiały powinny mieć formę co najmniej papierową. Wykonawca zobowiązany będzie do bieżącego prowadzenia w trakcie szkolenia listy obecności uczestników oraz przedstawiania oryginału tej listy Zamawiającemu w terminie 3 dni od zakończeniu szkolenia. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia dokumentacji przebiegu szkolenia stanowiącej: dziennik zajęć edukacyjnych zawierający listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych, protokół z egzaminu wewnętrznego, rejestr wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzania kontroli efektywności i prawidłowości szkolenia zgodnie z obowiązującym w tym zakresie przepisami i na warunkach określonych w umowie. Ponadto Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli frekwencji uczestników, jak też prawo wglądu do dokumentów, w tym finansowych, związanych z realizacją niniejszej umowy. Zamawiający nie ponosi kosztów szkolenia osób, które w trakcie szkolenia zostaną z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy skreślone z listy uczestników. Wykonawca Zobowiązany będzie do prowadzenia dokumentacji fotograficznej z przeprowadzonych zajęć ( 10 zdjęć z całego kursu szkolenia) i przekazanie dla Zamawiającego drogą elektroniczną.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 804112000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie wykonawcy
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lomza.pl/bip lub www.mopslomza.pl/aktualnosci.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach