Przetargi.pl
Przeprowadzenie szkoleń i usługi doradcze usprawniające funkcjonowanie biura obsługi klienta w ramach projektu Nowa jakość zarządzania w partnerstwie 6 JST współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Podziałanie 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej)

Agencja Rozwoju Aglomeracji Wrocławskiej Spółka Akcyjna ogłasza przetarg

  • Adres: 50-062 Wrocław, pl. Solny 14
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 783 53 10 , fax. 71 783 53 11
  • Data zamieszczenia: 2012-10-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Rozwoju Aglomeracji Wrocławskiej Spółka Akcyjna
    pl. Solny 14 14
    50-062 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 783 53 10, fax. 71 783 53 11
    REGON: 02020423000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.araw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka akcyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie szkoleń i usługi doradcze usprawniające funkcjonowanie biura obsługi klienta w ramach projektu Nowa jakość zarządzania w partnerstwie 6 JST współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Podziałanie 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przeprowadzenie szkoleń: a. Szkolenie: profesjonalna relacja klient - urzędnik (łącznie do 130 osób). b. Szkolenie: Rozwiązywanie konfliktów w urzędzie (łącznie do 10 osób) c. Szkolenie: Metody i techniki zapewnienia jakości i poprawy efektywności dla administracji w odniesieniu do systemu zarządzania jakością (łącznie do 30 osób). d. Praktyczne warsztaty doskonalące: Zastosowanie metod i technik zapewnienia jakości i poprawy efektywności dla administracji w odniesieniu do systemu zarządzania jakością (łącznie do 20 osób). e. Szkolenie: Kaizen w biurze i organizacja pracy własnej urzędnika jako element doskonalenia organizacji (łącznie do 10 osób). f. Praktyczne warsztaty doskonalące: Kaizen w biurze i organizacja pracy własnej urzędnika jako element doskonalenia organizacji (łącznie do 20 osób). 2. Opracowanie i aktualizacja standardu/kodeksu postępowania z klientem - konsultacje, doradztwo dla SP Kamienna Góra i SP Milicz W ramach opracowania standardu wykonawca będzie zobowiązany do: a. przeprowadzenia audytu wstępnego urzędu pod kątem standardu postępowania z klientem (zakres funkcjonowania, aktualność dokumentacji), b. zdefiniowania struktury organizacyjnej i opisanie zadań w biurze obsługi klienta, c. zdefiniowania pożądanych postaw pracowniczych, d. określenia standardów w zakresie obsługi klienta (w tym organizacyjne, informacyjne i komunikacyjne, wizerunkowe), e. określenia standardów obsługi klientów niepełnosprawnych, f. określenia standardów obsługi klientów trudnych Łącznie dla dwóch urzędów nie mniej niż 30 godzin konsultacji. W ramach aktualizacji standardu wykonawca będzie zobowiązany do: a. przeprowadzenia audytu wstępnego z diagnozy funkcjonowania standardu obsługi klienta (raport z analizy), b. aktualizację funkcjonującego standardu postępowania z klientem. Łącznie nie mniej niż 10 godzin konsultacji dla każdego z dwóch urzędów. Szczegółowy opis zamówienia zawiera Załącznik nr 6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 2800,00 zł (słownie: dwa tysiące osiemset złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Kryteria dodatkowe
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.njz.araw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach