Przetargi.pl
Przeprowadzenie szkoleń i kursów zawodowych dla uczniów organizowanych w ramach projektu: Zagłębiowskie Kroki Ku Przyszłości - etap I – piąte postępowanie

Powiatowe Centrum Kształcenia Ustawicznego i Praktycznego ogłasza przetarg

  • Adres: 42500 Będzin, ul. Promyka
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 441 71 24, 32 266 50 62 , fax. 32 266 50 62
  • Data zamieszczenia: 2017-10-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Kształcenia Ustawicznego i Praktycznego
    ul. Promyka 26
    42500 Będzin, woj. śląskie
    tel. 32 441 71 24, 32 266 50 62, fax. 32 266 50 62
    REGON: 24264161600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ckp.bedzin.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Centrum Kształcenia Ustawicznego i Praktycznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie szkoleń i kursów zawodowych dla uczniów organizowanych w ramach projektu: Zagłębiowskie Kroki Ku Przyszłości - etap I – piąte postępowanie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są szkolenia i kursy zawodowe dla uczniów i uczennic technikum i zsz uczęszczających do Zespołu Szkół Techniczno – Usługowych w Będzinie w ramach projektu Zagłębiowskie Kroki Ku Przyszłości - etap I 2. Celem realizowanych w ramach projektu kursów i szkoleń zawodowych jest zwiększenie zdolności do zatrudnienia wśród uczniów i uczennic technikum i zsz uczęszczających do Zespołu Szkół Techniczno – Usługowych w Będzinie. 3. Dokładne daty rozpoczęcia zajęć dla poszczególnych grup będą zależały od decyzji dyrektora Powiatowego Centrum Kształcenia Praktycznego i Ustawicznego w Będzinie, z zastrzeżenie, iż zajęcia w ramach poszczególnych kursów rozpoczną się po 25.09.2017r. 4. Zajęcia będą odbywały sie na terenie Będzina od poniedziałku do piątku w godzinach wskazanych przez Zamawiającego. Za zgodą Zamawiającego zajęcia mogą odbywać sie również w weekendy. 5. Zajęcia wymienione poniżej będą odbywały się w salach należących do Wykonawcy lub wynajętych przez Wykonawcę: • Część 1 Kurs budowy i diagnostyki układu CommonRail • Część 2 kurs "Programowanie sterowników PLC" • Część 3 kurs "Eksploatacja i konserwacja elektronicznej aparatury medycznej • Część 4 kurs "Usuwanie wyrobów zawierających azbest" • Część 5 kurs dla montażystów izolacji cieplnej ścian zewnętrznych budynków • Część 6 kurs "Systemy informatyki medycznej 6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odwołania lub przesunięcia zajęć w określonych dniach na inny termin, za trzydniowym uprzedzeniem Wykonawcy w formie pisemnej, faksem lub za pomocą poczty elektronicznej. W przypadku odwołania zajęć suma godzin zajęć nie ulegnie zmniejszeniu, a Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. 7. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie po zakończeniu kursu/szkolenia dla każdej grupy. 8. Wykonawca zezwoli osobom upoważnionym przez Zamawiającego na udział w zajęciach w każdym czasie, w celu przeprowadzenia oceny realizacji usługi. 9. Zamawiający nie pokrywa kosztów dojazdu Wykonawcy do miejsca prowadzenia zajęć. 10.Przedmiot zamówienia obejmuje prowadzenie 6 rodzaju zajęć , których szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 8 do SIWZ tj. w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80530000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Określenie warunków: Wykonawca ubiegający sie o realizację zamówienia musi posiadać aktualny wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej zgodnie z art. 20 Ustawy z dnia 20.04.2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy ( Dz. U. 2016.645 z późn. zm.)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 - o treści ZAŁĄCZNIKA NR 4. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Pisemne zobowiązanie lub inne dokumenty muszą zawierać informacje dotyczące co najmniej: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu. b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą, wykonawca wpisany do urzędowego wykazu zatwierdzonych wykonawców lub wykonawca certyfikowany przez jednostki certyfikujące spełniające wymogi europejskich norm certyfikacji może złożyć zaświadczenie o wpisie do urzędowego wykazu wydane przez właściwy organ lub certyfikat wydany przez właściwą jednostkę certyfikującą kraju, w którym wykonawca ten ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wskazujące na dokumenty stanowiące podstawę wpisu lub uzyskania certyfikacji, w miejsce odpowiednich dokumentów wymienionych w pkt. 1,2,3

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach