Przetargi.pl
Przeprowadzenie szkoleń grupowych dla osób bezrobotnych Nr sprawy RP-2203-ZP2/FP/09

Powiatowy Urząd Pracy ogłasza przetarg

  • Adres: 59-100 Polkowice, ul. Legnicka 15
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 7465250 , fax. 076 7465253
  • Data zamieszczenia: 2009-05-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy
    ul. Legnicka 15 15
    59-100 Polkowice, woj. dolnośląskie
    tel. 076 7465250, fax. 076 7465253
    REGON: 39073222900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.polkowice.one.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie szkoleń grupowych dla osób bezrobotnych Nr sprawy RP-2203-ZP2/FP/09
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Usługi szkolenia zawodowego - kod CPV 80530000-8 Część 1: spawanie blach i rur elektrodami otulonymi - spoiny pachwinowe - dla 16 osób bezrobotnych Część 2: kompleksowa obsługa biura (sekretariat, kadry i płace) - dla 10 osób bezrobotnych Część 3:opiekunka do dzieci, osób starszych i niepełnosprawnych - dla 10 osób bezrobotnych Część 4: profesjonalny sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej i komputera - dla 10 osób bezrobotnych Część 5: nowoczesny magazynier z obsługą komputera i wózka jezdniowego - dla 15 osób bezrobotnych Część 6: florystyka - sztuka układania kwiatów z obsługą kasy fiskalnej- dla 10 osób bezrobotnych Usługi szkolenia komputerowego - kod CPV 80533100-0 Część 7: grafika komputerowa + tworzenie stron www. - dla 5 osób bezrobotnych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełniał niżej określone warunki: Warunki udziału w postępowaniu - Art. 22. ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia, na podstawie analizy złożonych dokumentów. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego przez właściwą instytucję prowadzącą ewidencję lub rejestr nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem. 2) Wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzkie Urzędy Pracy wraz z oświadczeniem o przedłużeniu wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych na rok 2009 zgodnie z art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2008 r. Nr 69, poz. 415 tekst jednolity z późniejszymi zmianami) - kserokopia wpisu potwierdzona za zgodność z oryginałem. 3) Oświadczenie o nie zaleganiu z płatnościami wobec właściwego Urzędu Skarbowego i Zakładu Ubezpieczeń Społecznych. 4) Wypełnione FORMULARZE OFERTOWE - załącznik nr 1, nr 2, nr3, nr 4, nr 5, nr 6 i nr 7 do SIWZ (oddzielnie na każdy kurs). 5) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i o nie wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 tekst jednolity z późn. zmianami) - wyłącznie na drukach stanowiących załącznik nr 1 i nr 2 do formularza oferty, do pobrania drogą elektroniczną ze strony internetowej: www.pup.polkowice.one.pl (zakładka przetargi). 6) Wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat wyłącznie w specjalności objętej przedmiotem zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w okresie prowadzenia działalności; wykaz z podaniem przedmiotu zamówienia, dat wykonania, odbiorców oraz liczby przeszkolonych osób - wyłącznie na druku stanowiącym załącznik nr 3 do formularza oferty, do pobrania drogą elektroniczną ze strony internetowej: www.pup.polkowice.one.pl (zakładka przetargi). 7) Wykaz osób, które będą realizować przedmiot zamówienia (tj. wykładowców, instruktorów, itp.) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji (wykształcenie średnie, wyższe) i doświadczenia zawodowego (staż w latach na stanowisku wykładowcy w instytucjach szkoleniowych w zakresie tematyki prowadzonych zajęć) - załącznik nr 4 do formularza oferty. Ponadto należy dołączyć kserokopie dokumentów, (tj. np.: dyplomów, świadectw, uprawnień, zaświadczeń itp.) stwierdzających, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia do realizacji przedmiotu zamówienia - potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 8) Przewidywany harmonogram szkolenia z wyszczególnieniem dat, godzin i tematów zajęć. 9) Preliminarz kosztów szkolenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie Wykonawcy
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.polkowice.one.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach