Przetargi.pl
Przeprowadzenie szkoleń dla Uczestników projektu pn. Stawiam na siebie! współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie ogłasza przetarg

  • Adres: 08-110 Siedlce, ul. Sienkiewicza 32
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 025 63 257 04, 63 233 25 , fax. 025 63 257 04, 63 233 25 w.55
  • Data zamieszczenia: 2011-09-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
    ul. Sienkiewicza 32 32
    08-110 Siedlce, woj. mazowieckie
    tel. 025 63 257 04, 63 233 25, fax. 025 63 257 04, 63 233 25 w.55
    REGON: 00517282300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopr.siedlce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie szkoleń dla Uczestników projektu pn. Stawiam na siebie! współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część 1: Odrębne szkolenia : 1. Fakturzysta. 2. Sprzedawca. 3. Księgowość. Szkolenia obejmować będą przeprowadzenie zajęć z zakresu umiejętności: 1. fakturzysty - liczba Uczestników 9 osób - załącznik nr 1 do umowy preferowany łączny wymiar godzin ok. 136 godzin zajęć dla 1 Uczestnika, oczekiwany zakres tematyczny: a. podstawy obsługi komputera (Windows, Word, Exel), b. obsługa programu magazynowego, c. obsługa kasy fiskalnej, d. obsługa terminali płatniczych, e. podstawowe zasady pracy w handlu, f. profesjonalna obsługa klienta, 2. sprzedawcy - liczba Uczestników 20 osób - załącznik nr 2 do umowy preferowany łączny wymiar godzin ok. 180 godzin zajęć dla 1 Uczestnika oczekiwany zakres tematyczny: a. zasady pracy w handlu, b. rodzaje handlu (detaliczny i hurtowy), c. organizacja pracy, d. sposoby pozyskiwania dostawców, e. organizacja zaopatrzenia, f. negocjacje handlowe, g. promocja i reklama, h. profesjonalna obsługa klienta, i. dokumenty kasowe, j. obsługa kas fiskalnych, k. podstawowa obsługa komputera pod kątem programu magazynowego WF MAG, l. podstawy towaroznawstwa, m. inwentaryzacja, 3. księgowych - liczba Uczestników 4 osoby - załącznik nr 3 do umowy preferowany łączny wymiar godzin ok. 160 godzin zajęć dla 1 Uczestnika oczekiwany zakres tematyczny: a. podstawowe zagadnienia dotyczące działalności gospodarczej, b. podstawy rachunkowości, c. rozliczanie podatków, d. rozliczenia ZUS, e. podstawowe informacje kadrowe, f. płace, g. plany kont, h. kasa gotówkowa, i. środki trwałe, j. księgi inwentarzowe, k. sprawozdania, l. księgowe programy komputerowe, Część 2: Odrębne szkolenia: 1. Pielęgnacja paznokci. 2. Fryzjerstwo. Szkolenia obejmować będą przeprowadzenie zajęć z zakresu: 1. pielęgnacji paznokci - liczba Uczestników 6 osób - załącznik nr 1 do umowy preferowany łączny wymiar godzin ok. 90 godzin zajęć dla 1 Uczestnika oczekiwany zakres tematyczny a. budowa paznokcia, b. choroby paznokci, c. pielęgnacja dłoni i paznokci, d. rodzaje manicure, e. przygotowanie stanowiska pracy z uwzględnieniem wymogów higienicznych, f. wybór narzędzi pracy, g. zdobienie paznokci różnymi metodami, h. metody przedłużania paznokci, i. zasady wyboru kosmetyków, j. prowadzenie konsultacji z klientem, k. pielęgnacja stóp. 2. fryzjerstwa - liczba Uczestników 5 osób - załącznik nr 2 do umowy preferowany łączny wymiar godzin ok.160 godzin zajęć dla 1 Uczestnika oczekiwany zakres tematyczny: a. zasady higieny w pracy fryzjera, b. przygotowanie stanowiska pracy, c. dobór przyborów i narzędzi, d. cięcie, e. uczesanie, f. koloryzacja, g. zabiegi pielęgnacyjne. Część 3: Odrębne szkolenia: 1. Obsługa wózków jezdniowych z wymianą butli gazowej i obsługą magazynu. 2. Obsługa stacji paliw płynnych. Szkolenia obejmować będą przeprowadzenie zajęć z zakresu: 1. obsługi wózków jezdniowych z wymianą butli gazowej oraz z obsługą magazynu - liczba Uczestników 17 osób - załącznik nr 1 do umowy preferowany łączny wymiar godzin ok. 145 godzin zajęć dla 1 Uczestnika oczekiwany zakres tematyczny: a. zasady pracy w magazynie, b. podstawy obsługi komputera, c. obsługa programu magazynowego, d. zasady pracy na wózku widłowym, e. informacje dotyczące dozoru technicznego, f. obsługa wózka jezdniowego w zakresie niezbędnym do uzyskania uprawnień kierowcy wózka, w tym: budowa wózka, eksploatacja wózków, wymiana butli, ładunkoznawstwo, jazda wraz z wykonywaniem manewrów. 2. obsługi stacji paliw płynnych - liczba Uczestników 5 osób - załącznik nr 2 do umowy preferowany łączny wymiar godzin ok. 32 godzin zajęć dla 1 Uczestnika, oczekiwany zakres tematyczny: a. funkcje i zabudowa stacji paliw płynnych, b. urządzenia i instalacje technologiczne, c. produkty naftowe, d. zabezpieczenie stacji paliw, e. bezpieczeństwo pracy, f. marketing sprzedaży, g. dokumentacja w stacji paliw. Część 4: Szkolenie z zakresu profesjonalnego sprzątania - liczba Uczestników 7 osób załącznik nr 1 do umowy preferowany łączny wymiar godzin ok. 60 godzin zajęć dla 1 Uczestnika, oczekiwany zakres tematyczny: a. rozpoznawanie i charakterystyka występujących zanieczyszczeń, b. rodzaje powierzchni, c. środki chemiczne rodzaje i zastosowanie, d. podstawowe technologie sprzątania, e. zasady doboru techniki sprzątania w odniesieniu do rodzaju powierzchni, charakterystyki zanieczyszczeń i specyfiki pomieszczenia, f. dobór środków czyszczących, g. dobór narzędzi pracy i urządzeń, h. dobór odzieży roboczej, i. obsługa maszyn sprzątających, j. określanie kolejności podejmowanych czynności, k. zasady utrzymania czystości, l. bezpieczeństwo pracy i pierwsza pomoc w nagłych przypadkach, m. zajęcia praktyczne. Część 5: Szkolenie z zakresu projektowania stron internetowych - liczba Uczestników 2 osoby - załącznik nr 1 do umowy preferowany łączny wymiar godzin ok. 100 godzin zajęć dla 1 Uczestnika, oczekiwany zakres tematyczny: a. przegląd wyszukiwarek internetowych, b. projektowanie strony, c. język HTML, d. pozycjonowanie stron, e. style w tworzeniu strony, f. zastosowanie formularzy, g. zastosowanie skryptów, h. opracowanie szaty graficznej i. umieszczanie grafiki na stronie internetowej, j. technologia Flash, k. tworzenie szablonów graficznych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie w realizacji szkoleń
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mopr.siedlce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach