Przetargi.pl
Przeprowadzenie szkoleń dla pracowników Służby Geodezyjnej i Kartograficznej dotyczących wykorzystania systemu ASG-EUPOS w pracach geodezyjnych i kartograficznych

Główny Urząd Geodezji i Kartografii ogłasza przetarg

  • Adres: 00-926 Warszawa, ul. Wspólna 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6618432 , fax. 022 6283467
  • Data zamieszczenia: 2009-05-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Główny Urząd Geodezji i Kartografii
    ul. Wspólna 2 2
    00-926 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6618432, fax. 022 6283467
    REGON: 01227609800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gugik.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie szkoleń dla pracowników Służby Geodezyjnej i Kartograficznej dotyczących wykorzystania systemu ASG-EUPOS w pracach geodezyjnych i kartograficznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń dla pracowników Służby Geodezyjnej i Kartograficznej, dotyczących wykorzystania serwisów systemu ASG-EUPOS w pracach geodezyjnych i kartograficznych, których wyniki są przyjmowane do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego. W ramach zamówienia zaplanowano przeszkolenie po jednej osobie z powiatowych (miejskich) ośrodków dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej z województw: mazowieckiego, podlaskiego, łódzkiego i lubelskiego, oraz pracowników wydziałów geodezji urzędów marszałkowskich i wojewódzkich, razem około 170 osób. Szkolenie zostało zaplanowane na 3 dni. Miejsce szkolenia ma być zlokalizowane na terenie jednego z województw, dla których planowane jest szkolenie. Wykonawca szkolenia zapewnia wykładowców i instruktorów, materiały szkoleniowe przygotowane według wzorca, wyżywienie oraz co najmniej 2 noclegi Tematyka szkoleń będzie obejmować: 1) Wykorzystanie technik satelitarnych GNSS w realizacji prac geodezyjno - kartograficznych; 2) Przenoszenie zasobu geodezyjno - kartograficznego z układów lokalnych do układu 2000; 3) Zastosowanie systemu ASG-EUPOS w zasilaniu zasobu geodezyjno - kartograficznego. 2. Realizacja zamówienia została podzielona na 2 etapy: 1) Etap 1 - przeprowadzenie szkolenia dla pracowników ośrodków dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej szczebla powiatowego (ok. 120 osób), 2) Etap 2 - przeprowadzenie szkolenia dla pracowników wydziałów geodezji urzędów marszałkowskich i wojewódzkich (ok. 50 osób)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) Spełniają wymogi określone w art. 22 ust 1 ustawy Pzp oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp; 2) Wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł, przy czym przez wykonanie usługi podobnego rodzaju rozumie się przeprowadzenie: kursów, szkoleń, warsztatów itp., dla co najmniej 50 osób; 3) Dysponują lub będą dysponować co najmniej trzema osobami posiadającymi wyższe wykształcenie i co najmniej 3-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć dydaktycznych związanych z zastosowaniem technik GNSS w geodezji; 4) Dysponują lub będą dysponować co najmniej pięcioma osobami posiadającymi co najmniej. 3-letnie doświadczenie w wykonywaniu i opracowaniu pomiarów geodezyjnych z użyciem technologii GNSS; 5) Dysponują lub będą dysponować co najmniej jedną osobą posiadającą doświadczenie w kontrolowaniu materiałów przyjmowanych do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego; 6) Dysponują, lub będą dysponować co najmniej pięcioma dwuczęstotliwościowymi odbiornikami GNSS, przystosowanymi do odbioru poprawek systemu ASG-EUPOS; 7) Dysponują lub będą dysponować co najmniej sześcioma licencjami oprogramowania komputerowego umożliwiającego odpowiednio: opracowanie obserwacji GNSS, wykonanie transformacji współrzędnych, wykonanie przetworzenia materiałów graficznych 2. Ocena spełnienia ww. warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą: spełnia, - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych przez zamawiającego. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się kilku wykonawców o udzielenie zamówienia, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Gdy oferta złożona przez wykonawców występujących wspólnie zostanie uznana za najkorzystniejszą, zamawiający zażąda przedłożenia, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca zobowiązany jest na etapie składania ofert dostarczyć następujące dokumenty: 1) Wypełniony przez Wykonawcę formularz ofertowy - wzór formularza stanowi załącznik nr 3 do SIWZ; 2) Wypełniony przez Wykonawcę formularz cenowy - wzór formularza stanowi załącznik nr 4 do SIWZ 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wykonawców występujących wspólnie ww. dokument składa każdy z wy-konawców); 4) Oświadczenie o spełnieniu wymogów określonych w art. 22 ust 1 ustawy P.z.p. (w przypadku wykonawców występujących wspólnie oświadczenie składa każdy z wykonawców lub pełnomocnik) - wzór formularza stanowi załącznik nr 5 do SIWZ; 5) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (w przypadku wykonawców występujących wspólnie składany jest jeden ww. wy-kaz) - wzór formularza stanowi załącznik nr 6 do SIWZ; 6) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt. 5, wykonawca wskazał osoby którymi będzie dysponował. 7) Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie (w przypadku wykonawców występujących wspólnie składany jest jeden ww. wykaz) - wzór formularza stanowi załącznik nr 7 do SIWZ; 8) Wykaz narzędzi i urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca (w przypadku wykonawców występujących wspólnie składany jest jeden ww. wykaz) - wzór formularza stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. 9) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 8, wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. 2. Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu z zastrzeżeniem art. 92 Pzp. 3. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez usługi wymagań określonych przez zamawia-jącego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin w postępowaniu termin składania ofert. 4. O wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zamawiający powiadomi niezwłocznie wykonawcę, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. 5. Ofertę wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą. 6. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 1 pkt 3 składa dokumenty określone w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dn. 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. (Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87 poz. 605z późn. zm.). 7. W przypadku, gdy wykonawca dla potwierdzenia spełniania warunków w postępowaniu załączy dokumenty zawierające kwoty wyrażone w innych walutach niż PLN, zamawiający przeliczy je na złote polskie, przy czym do przeliczenia zostanie zastosowany średni kurs wymiany walut NBP obowiązujący w dniu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu geodezji i GNSS
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gugik.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach