Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Opolu ogłasza przetarg
- Adres: 45-701 Opole, ul. Wrocławska 24
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 77 4511569 , fax. 77 4511573
- Data zamieszczenia: 2012-10-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Opolu
ul. Wrocławska 24 24
45-701 Opole, woj. opolskie
tel. 77 4511569, fax. 77 4511573
REGON: 00001775600252 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przeprowadzenie szkoleń dla pracowników Oddziału ZUS w Opolu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń dla pracowników Oddziału ZUS w Opolu w następującym zakresie: 1. Zadanie 1: Techniki obsługi klienta- asertywność w obsłudze klienta. Szkolenie dla max. 70 osób w zakresie technik obsługi klienta, w 5 grupach max. po 15 osób, w systemie dwudniowym po 8 godzin lekcyjnych każdego dnia, w terminie: do 21.12.2012 r. Program szkolenia powinien brać pod uwagę specyfikę ZUS oraz obejmować, przynajmniej, następujące zagadnienia: 1) Zasady asertywnego reagowania na krytykę ze strony klientów, 2) Wyszukiwanie przyczyn konfliktów, 3) Rozpoznawanie emocji klienta i kontrolowanie emocji własnych, 4) Proponowanie rozwiązań w przekonujący sposób, 5) Kreowanie pozytywnego wizerunku ZUS, 6) Przekazywanie klientowi negatywnych informacji, 7) Trudny klient - sposoby postępowania, radzenie sobie ze stresem, 8) Zdenerwowany klient - przydatne zwroty i schemat reagowania, 9) Przyjmowanie skarg i reklamacji klientów. Metody szkolenia: warsztaty (co najmniej 80-60% czasu trwania szkolenia - ćwiczenia aktywizujące uczestników; najwyżej 20-40% prezentacja treści teoretycznych). 2. Zadanie 2: Nauka języka migowego pracowników. Szkolenie dla max. 10 osób z języka migowego na poziomie średnio-zaawansowanym, w systemie 60 godzinnym, w terminie: do 21.12.2012 r. Program szkolenia: 1) Kultura Głuchych, 2) Podstawy języka PJM i SJM, 3) Wskazówki praktyczne do porozumiewania się w PJM i SJM, 4) Daktylografia - znaki statyczne, 5) Daktylografia - znaki dynamiczne, 6) Daktylografia - znaki polskich liter, 7) Liczby i liczebniki, 8) Pierwszy kontakt, 9) Zatrudnienie i praca, 10) Edukacja, 11) Zdrowie, 12) Dom i rodzina, 13) Urzędy i instytucje, 14) Kultura, sport i wypoczynek, 15) Rachuba czasu, 16) Powtórzenie materiału, 17) Egzamin. 3. Zadanie 3: Szkolenie w zakresie zarządzania zespołem - motywowanie pracowników. Szkolenie dla max. 45 osób w zakresie motywowania pracowników, w grupach max. po 15 osób, w systemie dwudniowym po 8 godzin lekcyjnych każdego dnia, w terminie: do 21.12.2012 r. Program szkolenia powinien brać pod uwagę specyfikę ZUS oraz obejmować, przynajmniej, następujące zagadnienia: 1) Motywacja - podstawowe pojęcia, 2) Teorie motywacji i ich zastosowanie w praktyce, 3) Kultura współpracy jako motywacja pozafinansowa, 4) Odkrywanie i stosowanie indywidualnych motywacji pracownika, 5) Rozpoznawanie spadku motywacji u pracowników, 6) Efektywne i motywujące rozmowy z pracownikami, 7) Prowadzenie motywujących zebrań, 8) Czynniki wywołujące zadowolenie w pracy - rodzaje motywatorów, 9) Czynniki demotywujące pracownika, 10) Rola organizacji w motywowaniu pozafinansowym, 11) Programy motywacyjne. Metody szkolenia: warsztaty (co najmniej 80-60% czasu trwania szkolenia - ćwiczenia aktywizujące uczestników; najwyżej 20-40% prezentacja treści teoretycznych). Informacje wspólne dla wszystkich Zadań 1, 2 i 3. 1. Programy poszczególnych szkoleń oraz ich harmonogramy wykonawca ustali z zamawiającym najpóźniej w terminie do 2 dni roboczych od dnia zawarcia umowy. 2. Miejsce przeprowadzenia szkoleń - Opole, w pomieszczeniach udostępnionych przez wykonawcę, wyposażonych w sprzęt audiowizualny, ogrzewanych, posiadających oświetlenie odpowiadające właściwym normom. 3. W każdym dniu szkolenia wykonawca zapewni dwie przerwy kawowe, zorganizowane w tym samym budynku, w którym odbywać się będą szkolenia (w tej samej sali lub jej sąsiedztwie). Podczas pierwszej przerwy zostaną podane: kawa, herbata oraz kanapka, natomiast podczas drugiej: kawa, herbata i ciasto. 4. Zajęcia muszą być prowadzone w języku polskim. 5. Wykonawca zapewni i przekaże każdemu uczestnikowi biorącemu udział w szkoleniu autoryzowany podręcznik - materiały szkoleniowe (w języku polskim) i inne materiały pomoce do zajęć, a po zakończeniu szkolenia przekaże każdemu uczestnikowi zaświadczenie o jego ukończeniu, a kopie tych zaświadczeń dostarczy zamawiającemu. 6. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia ewaluacji zajęć, opracowania i prezentacji raportu ze szkoleń, konsultacji korespondencyjnych dla uczestników po szkoleniu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805110009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przetarg nieograniczony na usługę organizacji szkoleń dla nauczycieli w ramach projektu pod nazwą: Kompetentne kadry oświaty kapitałem regionu - III
Dodano: 2013-01-30 - Przetarg nieograniczony na usługę organizacji szkoleń dla nauczycieli w ramach projektu pod nazwą: Kompetentne kadry oświaty kapitałem regionu - III edycja
Dodano: 2012-12-18 - Zarządzanie przepływem informacji w urzędzie. Zawodoznawstwo. Pomoc publiczna
Dodano: 2012-08-30 - Przetarg nieograniczony na usługę przeprowadzenia zajęć przygotowujących do uzyskania certyfikatu e nauczyciel przez nauczycieli w ramach projektu Edukacja ku przyszłości
Dodano: 2012-08-29 - Przetarg nieograniczony na usługę organizacji szkoleń dla nauczycieli w ramach projektu pod nazwą: Kompetentne kadry oświaty kapitałem regionu - III edycja
Dodano: 2012-07-24 - Świadczenie usług szkoleniowych dla pracowników SP ZOZ w Kędzierzynie-Koźlu do projektu Wprowadzenie e-usług w Samodzielnym Publicznym Zespole Opieki Zdrowotnej w Kędzierzynie-Koźlu - PN / 18 / VI / 12
Dodano: 2012-06-25 - Przetarg nieograniczony na usługę przeprowadzenia kursów metodycznych dla nauczycieli prowadzących zajęcia pozalekcyjne w szkole w ramach projektu Edukacja ku przyszłości - Zaczarowany Świat
Dodano: 2012-03-05 - Świadczenie usług szkoleniowych dla pracowników SP ZOZ w Kędzierzynie-Koźlu do projektu Wprowadzenie e-usług w Samodzielnym Publicznym Zespole Opieki Zdrowotnej w Kędzierzynie-Koźlu - PN / 23 / IX / 11
Dodano: 2011-09-22 - Instrukcja kancelaryjna. Obieg dokumentów w urzędzie. Nowoczesny urzędnik
Dodano: 2010-10-14