Przetargi.pl
Przeprowadzenie szkoleń dla nauczycieli „Tablet/tablica rozwija kompetencje kluczowe przedszkolaków- tableciaków” w ramach projektu „Poligloci i programiści- przedszkolaki z Nidzicy" realizowanego w ramach RPO Województwa Warmińsko- Mazurskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków EFS

Centrum Usług Wspólnych w Nidzicy ogłasza przetarg

  • Adres: 13100 Nidzica, ul. Kolejowa
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 896 252 457 , fax. 896 252 457
  • Data zamieszczenia: 2018-09-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Usług Wspólnych w Nidzicy
    ul. Kolejowa 5
    13100 Nidzica, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 896 252 457, fax. 896 252 457
    REGON: 51033365200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bipcuw.nidzica.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie szkoleń dla nauczycieli „Tablet/tablica rozwija kompetencje kluczowe przedszkolaków- tableciaków” w ramach projektu „Poligloci i programiści- przedszkolaki z Nidzicy" realizowanego w ramach RPO Województwa Warmińsko- Mazurskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków EFS
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Przeprowadzenie szkoleń dla nauczycieli „Tablet/tablica rozwija kompetencje kluczowe przedszkolaków- tableciaków” w ramach projektu „Poligloci i programiści- przedszkolaki z Nidzicy" realizowanego w ramach RPO Województwa Warmińsko- Mazurskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków EFS. 1. Celem szkoleń będzie przygotowanie nauczycieli do efektywnego wykorzystywania zakupionego w ramach projektu sprzętu tj. zestawów interaktywnych- tablica + projektor multimedialny, tabletów. 2. Szkolenia należy przeprowadzić w 5 grupach, z czego każda będzie liczyła po 8 osób. 3. Łączna liczba godzin przewidzianych na szkolenia wynosi 32 godziny (godziny zegarowe) tj. 8 dni po 4 godziny. 4.Szkolenia będę miały charakter warsztatów prowadzonych metodami aktywnymi tj. ćwiczenia, praca w grupach, wymiana doświadczeń oraz pasywnymi. 5. Wykonawca na początku i na końcu szkolenia musi przeprowadzić test badający przyrost wiedzy i jego wyniki dostarczyć do biura projektu w terminie do 10 dni po przeprowadzonym szkoleniu. 6. Szkolenia będą się odbywały w godzinach między 15.00 a 20.00. Szczegółowy harmonogram szkoleń zostanie ustalony przez Wykonawcę i Zamawiającego. Harmonogram zostanie dopasowany do planu zajęć i planu pracy nauczycieli pozwalając dostosować godziny szkoleń do faktycznych możliwości, co pozwoli na godzenie życia zawodowego i osobistego. 7. Wykonawca przygotuje program szkolenia i prześle go do akceptacji co najmniej na 7 dni przed każdym szkoleniem do biura projektu. 8. Wykonawca przygotuje co najmniej na 7 dni przed pierwszym szkoleniem materiały szkoleniowe dla nauczycieli biorących udział w szkoleniu. Wykonawca prześle materiały w wersji elektronicznej do biura projektu w celu ich zgrania na pendrivy dla nauczycieli. 9. Wykonawca przygotuje i wystawi certyfikaty udziału w szkoleniu dla każdego z nauczycieli. Oryginały certyfikatów wręczy nauczycielom podczas szkolenia, natomiast kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem dostarczy do biura projektu. 10. Wykonawca zobowiązany będzie do wspomagania promocji projektu- informowania o współfinansowaniu projektu i niniejszej umowy ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko- Mazurskiego na lata 2014- 2020. 11. Wykonawca będzie zobowiązany do sporządzenia dokumentacji zdjęciowej z każdego szkolenia i przekazania jej do biura projektu oraz dokumentowania na bieżąco prowadzonych szkoleń poprzez sporządzanie list obecności na podstawie przekazanego przez Zamawiającego wzoru. 12. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy składających się na przedmiot zamówienia został zawarty we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80500000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Brak opisu warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dokumentów składających się na ofertę: 1) formularz ofertowy wraz z zawartymi w nim oświadczeniami stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ ; 2) oświadczenia i dokumenty wymienione w SIWZ i ogłoszeniu stanowiące załączniki do oferty odpowiednio wg wymagań określonych przez Zamawiającego, 3) pełnomocnictwo w formie pisemnej (oryginał) lub kopii poświadczonej notarialnie, 4) zobowiązanie innych podmiotów w formie pisemnej (oryginał), 5) załącznik nr 6 do SIWZ- Oświadczenie -Doświadczenie personelu wyznaczonego do realizacji zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach