Przetargi.pl
Przeprowadzenie szkoleń dla nauczycieli w ramach realizacji projektu pn.:”TIK na TAK – kompleksowe wsparcie szkół podstawowych z Gminy Biskupiec – II edycja”

Gmina Biskupiec ogłasza przetarg

  • Adres: 13-340 Biskupiec, ul. Rynek
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 56 4745057 do 59 , fax. 564 747 952
  • Data zamieszczenia: 2018-09-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Biskupiec
    ul. Rynek 1
    13-340 Biskupiec, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 56 4745057 do 59, fax. 564 747 952
    REGON: 53281400000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie szkoleń dla nauczycieli w ramach realizacji projektu pn.:”TIK na TAK – kompleksowe wsparcie szkół podstawowych z Gminy Biskupiec – II edycja”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest „Przeprowadzenie szkoleń dla nauczycieli w ramach realizacji projektu pn.: ”TIK na TAK – kompleksowe wsparcie szkół podstawowych z Gminy Biskupiec – II edycja” Projekt „Przeprowadzenie szkoleń dla nauczycieli w ramach realizacji projektu pn.: ”TIK na TAK – kompleksowe wsparcie szkół podstawowych z Gminy Biskupiec – II edycja” realizowany jest ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko – Mazurskiego na lata 2014-2020 Nr umowy o dofinansowanie: RPWM.02.02.01-28-0006/17-00 W ramach realizacji zamówienia należy przeprowadzić następujące szkolenia - moduły szkoleniowe: a. Moduł I – obsługa nowoczesnego sprzętu informatycznego b. Moduł II- obsługa pakietu biurowego i internet Moduł I Szkolenie z obsługi nowoczesnego sprzętu dla nauczycieli Liczba godzin: łącznie 192 godziny Szkolenie należy przeprowadzić dla 4 grup szkoleniowych, po 48h dla każdej grupy Liczba uczestników szkolenia łącznie: 41 nauczycieli Miejsce szkolenia szkoły objęte projektem: 1. Szkoła Podstawowa w Biskupcu 2. Szkoła podstawowa w Lipinkach 3. Szkoła Podstawowa w Ostrowitem 4. Szkoła Podstawowa w Krotoszynach Okres realizacji październik 2018 - listopad 2018r. Moduł II Obsługa pakietu biurowego i internetu Liczba godzin: łącznie 32 godziny Szkolenie należy przeprowadzić dla 1 grupy szkoleniowej w Szkole Podstawowej w Krotoszynach Liczba uczestników szkolenia: 4 osoby Termin realizacji październik 2018-styczeń 2019 Szczegółowy opis zamówienia/szkoleń został podany w załączniku Nr 7 do SIWZ. Na cenę całkowitą za realizację usługi składa się: koszt przeprowadzenia poszczególnych szkoleń (modułów szkoleniowych), koszt dojazdu na miejsce szkolenia oraz koszt prowadzenia dokumentacji szkoleniowej, przeprowadzenie egzaminu wewnętrznego, przeprowadzenie ewaluacji szkoleń, wydanie zaświadczeń o ukończeniu szkoleń, zapewnienie pomocy dydaktycznych, niezbędnych do prowadzenia zajęć – w skład zestawu wchodzić będzie: teczka, długopis, notatnik ,pendrive z materiałami szkoleniowymi +wydruki notatek bądź podręcznik rekomendowany przez danego trenera 2. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części Zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. 3. Miejsce realizacji szkoleń: 1) Szkoła Podstawowa im. Juliana Tuwima w Lipinkach, Lipinki 7, 13-334 Łąkorz 2) Zespól Szkół w Bielicach , Bielice 120, 13-330 Krotoszyny 3) Szkoła Podstawowa w Ostrowitem, Ostrowite 34, 13-334 Łąkorz 4) Szkoła Podstawowa im. Mikołaja Kopernika w Biskupcu, ul. Grudziądzka 28, 13-340 Biskupiec Zamawiający informuje, iż Wykonawca nie ponosi kosztu związanego z udostępnieniem pomieszczeń i wyposażenia niezbędnego do przeprowadzenia szkolenia. Wykonawca ze swojej strony zapewnia sprzęt i urządzenia niezbędne do prowadzenia szkolenia np. komputer, rzutnik, ekran, w zależności od sposobu prowadzenia szkolenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80500000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a)Zamawiający wymaga aby Wykonawca był wpisany do rejestru instytucji szkoleniowych przeprowadzonego przez Wojewódzkie Urzędy Pracy w tym celu Zamawiający wymaga aby wykonawca przedłożył :kopie /oryginał dokumentu potwierdzającego wpis do rejestru instytucji szkoleniowych, prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty (załącznik nr 1do SIWZ) każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia zawierające w szczególności informacje: 1) o tym ,że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego – w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do siwz 2) o tym , że Wykonawca nie podlega wykluczeniu – w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do siwz Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 3) oświadczenie wykonawcy dotyczące spełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do siwz ( w przypadku , gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO wykonawca nie składa w/w oświadczenia) 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców Oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 i 3 do SIWZ, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach