Przetargi.pl
Przeprowadzenie szkoleń dla beneficjentów projektów Akademia Aktywnej Nauki Ucznia i Nauczyciela i Kreatywny Uczeń i Nauczyciel w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałania 9.1.2

Gmina Mielec ogłasza przetarg

  • Adres: 39-300 Mielec, ul. Jadernych 7
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 7730590 w. 124 , fax. 017 7730590
  • Data zamieszczenia: 2013-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mielec
    ul. Jadernych 7 7
    39-300 Mielec, woj. podkarpackie
    tel. 017 7730590 w. 124, fax. 017 7730590
    REGON: 69058191000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: wew.gmina.mielec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie szkoleń dla beneficjentów projektów Akademia Aktywnej Nauki Ucznia i Nauczyciela i Kreatywny Uczeń i Nauczyciel w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałania 9.1.2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: 2.1. Przeprowadzenie specjalistycznych kursów metodycznych, podnoszących efektywność nauczania, dla nauczycieli szkoły podstawowej i gimnazjum, z zakresu innowacyjnych technik edukacyjnych w ramach programu autorskiego Akademii Nauki spółka jawna z siedzibą 61-816 Poznań, ul. Ratajczaka 35/9 dla uczniów szkoły podstawowej Mądre Dziecko, Uczeń z Charakterem i gimnazjum Gimnazjalista z Klasą. Specjalistyczny program zawiera nowoczesne metody i techniki ułatwiające nauczanie i uczenie się, zapamiętywanie i wydobywanie informacji mindmapping, mnemotechniki, ŁMZ, FAC, GSP, rzymski pokój, zakładki osobiste, Mnich, MTA, relaks, koncentracja, praktyczne zastosowanie tych elementów w nauce, planowaniu i życiu. Zawiera elementy NLP, mentoringu i coachingu, psychodramy. Część programu stanowią również zajęcia procesowe: docieranie do i wydobywanie zasobów, pracę na indywidualnych zasobach człowieka, somatoterapia. Kluczowym elementem są Indywidualne Wzorce Myślenia oraz umiejętność pracy z uczniami na ich podstawie i za ich pomocą, Fazy rozwoju dr Richarda Meyera, praca z uczniem utalentowanym i lub z uczniem z dysfunkcjami, profilaktyka walki z uzależnieniami. Program zawiera również: autoprezentację i wdrażanie postaw asertywnych. Na zajęciach wykorzystywana jest edukacja polisensoryczna, metoda Weroniki Sherborne, Glena Domana, kinezjologia edukacyjna i żonglowanie. Elementy warsztatu w zakresie kompetencji trenerskich. Program realizuje powyższe treści tak, aby Nauczyciele uczestniczący w programie: - nabyli wyżej wymienione techniki i umiejętności i potrafili je stosować na swoich lekcjach ucząc różnych przedmiotów. - praktycznie i teoretycznie przygotowani zostali do prowadzenia zajęć programów Akademii Nauki lub równoważnych z uczniami w wieku szkoły podstawowej lub gimnazjalnej - poprzez uzyskanie przez nich certyfikatu trenerskiego z programu Akademia Nauk lub równoważny. - zakończyli kurs egzaminem praktycznym i teoretycznym. Programy Akademii Nauki zostały uznane za wzorcowe ze względu na swoją bogatą i wszechstronną zawartość merytoryczną zawierającą nie tylko skuteczne i nowoczesne metody edukacyjne i techniki szybkiego czytania, ale również wszystkie powyższe elementy metodologii gwarantujące uzyskanie założonego celu, którym jest: efektywne prowadzenie zajęć i osiąganie założonych przez ten program celów. Kurs metodyczny dla 14 nauczycieli ze szkoły podstawowej, 2 grupy. Czas trwania - 96h. Kurs metodyczny dla 14 nauczycieli z gimnazjum, 2 grupy. Czas trwania - 96h. Zamawiający nie mógł opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń bez odniesienia się do już istniejącego programu. Zamawiający zdecydował się na posłużenie tym programem jako potencjalnie oczekiwanym, gdyż jest to program który spełnia wszystkie cele projektu Akademia Aktywnej Nauki Ucznia i Nauczyciel i projektu Kreatywny Uczeń i Nauczycie realizowanego w ramach PO KL, Poddziałanie 9.1.2; wpisuje się w kompetencje kluczowe zdefiniowane w zaleceniu Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 18 grudnia 2006 r w sprawie kompetencji kluczowych w procesie uczenia się przez całe życie (2006/962/WE). Przedmiot zamówienia jest trudny do opisania za pomocą obiektywnych norm, aprobat i innych systemów odniesienia. Opisując parametry konkretnego programu Zamawiający wskazał jakie minimalne brzegowe parametry muszą być spełnione, aby zrealizować cele zamierzone przez Zamawiającego. Jednocześnie zamawiający dopuszcza wykonania zamówienia w oparciu o inny równoważny program szkoleniowy dla nauczycieli, który posiadać będzie wszystkie cechy i elementy opisane wyżej dla wskazanego programu. Przez pojęcie równoważne rozumie się, że oferowany przez wykonawcę program inny niż wskazany powyżej będzie posiadał parametry równe lub wyższe nie zaś niższe niż założone przez Zamawiającego. Termin realizacji usługi - 30 dni od dnia podpisania umowy 2.2 Sprawowanie nadzoru pedagogiczno - metodycznego nad prawidłowością wdrażanych metod i technik oraz prowadzonych zajęć w ramach programów: -Uczeń z Charakterem, Mądre Dziecko - w Szkole Podstawowej w Woli Mieleckiej -Gimnazjalista z Klasą - w Gimnazjum w Woli Mieleckiej Wsparcie pedagogiczno-metodyczne obejmuje nadzór nad merytoryczną realizacją zadań projektowych, hospitacje i spotkania wspierające dla nauczycieli. Liczba godzin wsparcia pedagogiczno-metodycznego w ramach programów Mądre Dziecko i Uczeń z Charakterem wyniesie w sumie min. 390 godzin Hospitacje zajęć: 14 nauczycieli x 3h hospitacji w semestrze (2h zajęcia + 1h omówienie) x 2 sem=84h Konsultacje metodyczne grupowe: 2gr x 3h x 9 mc = 54h Konsultacje indywidualne: 14N x 2h x 9mc = 252h Liczba godzin wsparcia pedagogiczno-metodycznego w ramach programu Gimnazjalista z Klasą wyniesie w sumie min. 390 godzin Hospitacje zajęć: 14 nauczycieli x 3h hospitacji w semestrze (2h zajęcia + 1h omówienie) x 2 sem=84h Konsultacje metodyczne grupowe: 2gr x 3h x 9 mc = 54h Konsultacje indywidualne: 14N x 2h x 9mc = 252h Termin realizacji usługi - 30.11.2014
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: kwalfikacje kadry dydaktycznej
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina.mielec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach