Przetargi.pl
„Przeprowadzenie robót termomodernizacyjnych w budynku przy ulicy Szpitalnej 32 w Żninie”

Powiat Żniński ogłasza przetarg

  • Adres: 88-400 Żnin, ul. Potockiego
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523 031 100 , fax. 523 031 302
  • Data zamieszczenia: 2020-03-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Żniński
    ul. Potockiego 1
    88-400 Żnin, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 523 031 100, fax. 523 031 302
    REGON: 92351162000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatzninski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przeprowadzenie robót termomodernizacyjnych w budynku przy ulicy Szpitalnej 32 w Żninie”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu termomodernizacji i termoizolacji budynku przy ulicy Szpitalnej 32 w Żninie. 2. Zakres przedmiotu zamówienia w rozbiciu na zadania do zrealizowania: 1) Zadanie nr 1: Roboty termomodernizacyjne w budynku częściowo użytkowanym jako Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, Środowiskowy Dom Samopomocy, Warsztaty Terapii Zajęciowej "Promyk" i archiwum Starostwa Powiatowego w Żninie (własność: Powiat Żniński); Cena brutto za realizację zadania nr 1 nie może być wyższa niż 40,0 % całkowitej ceny brutto zamówienia. Zakres robót zadania nr 1 obejmuje: Ocieplenie części użytkowanej przez Powiat Żniński I i II kondygnacji budynku , w tym: • ocieplenie ścian fundamentowych płytami styropianowymi po uprzednim wykonaniu izolacji przeciwwodnej, • ocieplenie ścian I i II kondygnacji płytami styropianowymi i płytami z wełny mineralnej, • odnowienie ścian studni (naświetli) z izolacją przeciwwodną, • wymianę stolarki okiennej (w tym montaż nawiewników), • wymianę zewnętrznej stolarki drzwiowej, • regulację hydrauliczną instalacji c.o. Montaż brakujących zaworów termostatycznych z głowicami, montaż zaworów odcinających przy grzejnikach, • roboty budowlane, technologicznie konieczne do wykonania łącznie z ociepleniem ścian fundamentowych i ścian nadziemia I i II kondygnacji, są to : rozbiórka istniejących i wykonanie nowych, zgodnych z przepisami schodów wejściowych z balustradami, wycieraczką zewnętrzną i zadaszeniem w obrębie wejścia głównego, rozbiórka istniejących i wykonanie nowych, zgodnych z przepisami schodów wejściowych do budynku od strony południowej i od strony wschodniej wraz z wycieraczkami zewnętrznymi, zadaszeniem i rampą dla niepełnosprawnych, montaż balustrad na murkach i rampie dla niepełnosprawnych. 2) Zadanie nr 2: Roboty termoizolacyjne w części budynku użytkowanym przez Pallmed sp. z o.o. (prawo do dysponowania nieruchomością). Cena brutto za realizację zadania nr 2 nie może być wyższa niż 44,5 % całkowitej ceny brutto zamówienia. Zakres robót zadania nr 2 obejmuje: Ocieplenie części budynku użytkowanej przez Pallmed sp. z o.o. - I, II,III,IV,V kondygnacji budynku, w tym: • ocieplenie ścian fundamentowych płytami styropianowymi po uprzednim wykonaniu izolacji przeciwwodnej, • odnowienie ścian studni (naświetli) z izolacją przeciwwodną. • ocieplenie ścian I,II,III,IV,V kondygnacji płytami styropianowymi i płytami z wełny mineralnej, • wymianę stolarki okiennej (w tym montaż nawiewników), • wymianę zewnętrznej stolarki drzwiowej, • montaż balustrad 3) Zadanie nr 3: Roboty termomodernizacyjne i termoizolacyjne dotyczące dachu budynku. Wielkości udziałów: a) PALLMED sp. z o.o. – udział w nieruchomości wspólnej, tj. dachu – 63,32 % b) Powiat Żniński - udział w nieruchomości wspólnej, tj. dachu – 36,68 %; Koszty wiązane z realizacją umowy ponoszone będą przez Zamawiających proporcjonalnie do posiadanych wielkości udziałów, o których mowa powyżej. Cena brutto za realizację zadania nr 3 nie może być wyższa niż 15,5 % całkowitej ceny brutto zamówienia. Zakres robót zadania nr 3 obejmuje: • ocieplenie dachu z płyt styropianowych wraz z dwukrotnym pokryciem papą zgrzewalną, • pokrycie koryt dachowych papą zgrzewalną, • wymianę obróbek blacharskich, • wymianę rynien i rur spustowych, • naprawę wpustów dachowych, • montaż klap dymowych, • naprawę kominów. 3. Z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana zostaną zawarte 3 odrębne umowy na każde z powyższych zadań: 1) Zadanie nr 1: Wybrany wykonawca zawrze umowę z Powiatem Żnińskim. 2) Zadanie nr 2: Wybrany wykonawca zawrze umowę z PALLMED sp. z o.o. 3) Zadanie nr 3: Wybrany wykonawca zawrze umowę z Powiatem Żnińskim oraz PALLMED sp. z o.o. (umowa trójstronna). 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki do SIWZ: 1) Projekty budowlane, 2) Projekty wykonawcze, 3) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (należy stosować dla wszystkich 3 zadań) 4) Przedmiary robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 40.000,00 zł (słownie złotych czterdzieści tysięcy 00/100). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert pod rygorem odrzucenia Ofert. 3. Wadium może zostać wniesione w jednej lub kilku z poniższych form: 1) Pieniądzu - wadium zostanie uznane za wpłacone w terminie, jedynie pod warunkiem, że pieniądze znajdą się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Dowód wniesienia wadium powinien być załączony do oferty. 2) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. 3) Gwarancjach bankowych. 4) Gwarancjach ubezpieczeniowych. 5) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy przelać na rachunek bankowy numer 37 8181 0000 0001 4717 2000 0002 z dopiskiem: Wadium - Termomodernizacja 5. Oryginał wniesienia wadium w innej formie niż pieniężnej, należy dołączyć do oferty w osobnej kopercie, a kopię wpiąć do oferty. 6. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. Wadium wnoszone w formie gwarancji winno zawierać w swej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie się do zapłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie, bez konieczności dołączania jakichkolwiek dokumentów na wypadek gdyby Wykonawca: 1) W odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, potwierdzających okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o który mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, 2) Odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 3) Nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 4) Zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Przedkładana gwarancja musi wskazywać jakiego postępowania dotyczy, określić wykonawcę, beneficjenta gwarancji oraz gwaranta, kwotę gwarancji i termin jej ważności. W przypadku, gdy oferta zostanie złożona przez podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia w treści dokumentu winna znaleźć się informacja identyfikująca podmioty, których dotyczy. Brak którejkolwiek z wymaganych adnotacji w treści dokumentu wadialnego będzie skutkować odrzuceniem oferty. 8. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda we wskazanym terminie ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) Odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie. 2) Nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3) Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty 2. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu 4. Wykaz robót budowlanych 5. Informacja o przynależności do tej samej grupy kapitałowej 6.Oświadczenie w sprawie powstania obowiązku podatkowego u zamawiającego 7. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. 8. Pisemne zobowiązanie podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia 9. O ile jest to niezbędne - pełnomocnictwo. 10. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia o których mowa w pkt 2 i 3, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia potwierdzać mają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach