Przetargi.pl
Przeprowadzenie robót budowlanych w zakresie remontu różnych pomieszczeń szpitalnych i administracyjnych Uniwersyteckiego Centrum Medycyny Morskiej i Tropikalnej w 81-519 Gdynia, przy ul. Powstania Styczniowego 9b.

Uniwersyteckie Centrum Medycyny Morskiej i Tropikalnej ogłasza przetarg

  • Adres: 81-519 Gdynia, ul. Powstania Styczniowego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 586 998 605 , fax. 586 224 871
  • Data zamieszczenia: 2019-05-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersyteckie Centrum Medycyny Morskiej i Tropikalnej
    ul. Powstania Styczniowego
    81-519 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. 586 998 605, fax. 586 224 871
    REGON: 19295394600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ucmmit.gdynia.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie robót budowlanych w zakresie remontu różnych pomieszczeń szpitalnych i administracyjnych Uniwersyteckiego Centrum Medycyny Morskiej i Tropikalnej w 81-519 Gdynia, przy ul. Powstania Styczniowego 9b.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Zadanie 1-w Budynku Klinicznym, działka nr 25-1721, 25-1715: a) Izba Przyjęć: wymiana stolarki okiennej w pomieszczeniach nr 021, 022, 025; b) Klinika Chorób Tropikalnych i Pasożytniczych: remont sali chorych nr 105, 107, 131; c)Klinika Chorób Wewnętrznych i Rehabilitacji Kardiologicznej: remont sali chorych nr 210, 225, 227, 228, 231; d) Klinka Chorób Zawodowych i Wewnętrznych: remont dyżurki lekarskiej nr 307. 2)Zadanie 2- w Budynku Kliniki Medycyny Hiperbarycznej i Ratownictwa Morskiego, działka nr 25-1711: a) remont pomieszczenia nr 104A; b)montaż klap dymowych w ramach decyzji pozwolenia na budowę nr RAAIII.6740.137.2016.AKE-840/9b.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. W niniejszym postępowaniu o zamówienie publiczne Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 5.135,00zł (słownie: pięć tysięcy sto trzydzieści pięć złotych i 00/100zł.). 2. Wykonawca wnosi wadium (koniecznie z określeniem numeru postępowania którego dotyczy), w akceptowanej przez Zamawiającego formie: 1) w pieniądzu wyłącznie przelewem na rachunek bankowy zamawiającego w: Bank Gospodarstwa Krajowego Odział w Gdańsku, ul. Kowalska 10, 80-846 Gdańsk, nr 96 1130 1121 0006 5620 5420 0003; 2) poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancji bankowych; 4) gwarancji ubezpieczeniowych; 5) poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust 5, pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz.U. z 2018, poz.110,650,1000 i 1669). 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu (przypominamy że termin to dzień i godzina) składania ofert i musi być udzielone do końca terminu związania ofertą. 4. Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że: „..na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, wypłacamy bez jakichkolwiek zastrzeżeń". 5. Dokument w formie poręczenia lub gwarancji należy składać w Kancelarii UCMMiT (Pok. nr 30, Ip. w siedzibie Zamawiającego) w godzinach od 8:00 do 14:00.od poniedziałku do piątku. 6. Zwrot wadium: 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 7. 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 5) Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu je zwrócono na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeśli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie: a) nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust 1 ustawy, b)nie złożył oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, c)nie złożył pełnomocnictw d)nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87ust.2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 2) Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie. 3) Nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 4) Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, którego oferta została wybrana.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdziale V i VI SIWZ, Wykonawca składa: 1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu – wzór Załącznik nr 3 do SIWZ , 2) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – Załączniki nr 4 do SIWZ, z zastrzeżeniem określonym w pkt a)-c) jak niżej: a) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o którym mowa w pkt. 1), składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, b) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zobowiązany jest złożyć osobne oświadczenie, o którym mowa w pkt. 2), odrębnie dla każdego z podwykonawców. c) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby- warunków udziału w postępowaniu zobowiązany jest złożyć oświadczenie, o którym mowa w pkt. 1) i 2), dotyczące tych podmiotów. - dotyczy zarówno sytuacji, gdy podmiot trzeci nie będzie podwykonawcą w trakcie realizacji zamówienia, jak i sytuacji gdy takim podwykonawcą będzie; 3) pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego, na którego zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nim stosunku prawnego, do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji niniejszego zamówienia-jeśli dotyczy, 4) pełnomocnictwo– jeśli uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestracyjnych. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, dotyczących: 1) kwoty jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, 2) firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, 3) ceny, 4) terminu wykonania zamówienia, 5) okresu gwarancji, 6) warunków płatności - zawartych w ofertach, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust 1, pkt 23 Pzp stanowi – wzór Załącznik nr 5 do SIWZ;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach