Przetargi.pl
Przeprowadzenie przeglądów 5-cio letnich (zgodnie z art. 62 ust 1 pkt 2 ustawy Prawo budowlane Dz.U.06.156.1118 z póżn. zmianami) okresowej kontroli stanu sprawności technicznej, wartości użytkowej i estetyki budynków znajdujących się w nieruchomościach administrowanych przez Administrację Nieruchomościami Łódź - Śródmieście Centrum II a stanowiących własność Gminy, Skarbu Państwa, Osób Fizycznych oraz współwłasność Gminy i Osób Fizycznych - z podziałem na IX zadań

Administracja Nieruchomościami Łódź-Śródmieście "Centrum II" ogłasza przetarg

  • Adres: 90-019 Łódź, ul. Dowborczyków 5
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 2536419 , fax. 042 2536422
  • Data zamieszczenia: 2009-12-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Administracja Nieruchomościami Łódź-Śródmieście "Centrum II"
    ul. Dowborczyków 5 5
    90-019 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 2536419, fax. 042 2536422
    REGON: 47203521100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.centrum2.com3.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie przeglądów 5-cio letnich (zgodnie z art. 62 ust 1 pkt 2 ustawy Prawo budowlane Dz.U.06.156.1118 z póżn. zmianami) okresowej kontroli stanu sprawności technicznej, wartości użytkowej i estetyki budynków znajdujących się w nieruchomościach administrowanych przez Administrację Nieruchomościami Łódź - Śródmieście Centrum II a stanowiących własność Gminy, Skarbu Państwa, Osób Fizycznych oraz współwłasność Gminy i Osób Fizycznych - z podziałem na IX zadań
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przeprowadzenie przeglądów 5-cio letnich (zgodnie z art. 62 ust 1 pkt 2 ustawy Prawo budowlane Dz.U.06.156.1118 z póżn. zmianami) okresowej kontroli stanu sprawności technicznej, wartości użytkowej i estetyki budynków znajdujących się w nieruchomościach administrowanych przez Administrację Nieruchomościami Łódź - Śródmieście Centrum II a stanowiących własność Gminy, Skarbu Państwa, Osób Fizycznych oraz współwłasność Gminy i Osób Fizycznych - z podziałem na IX zadań : Zadanie I : Przeprowadzenie przeglądów 5-cio letnich okresowej kontroli stanu sprawności technicznej, wartości użytkowej i estetyki budynków znajdujących się w nieruchomościach zlokalizowanych w Łodzi : ul. Kilińskiego 94 ul. Kilińskiego 95 ul. Kilińskiego 96 ul. Kilińskiego 96a Zadanie II : Przeprowadzenie przeglądów 5-cio letnich okresowej kontroli stanu sprawności technicznej, wartości użytkowej i estetyki budynków znajdujących się w nieruchomościach zlokalizowanych w Łodzi : ul. Kilińskiego 108 ul. Kilińskiego 115 Plac Komuny Paryskiej 4 Plac Komuny Paryskiej 6 Zadanie III : Przeprowadzenie przeglądów 5-cio letnich okresowej kontroli stanu sprawności technicznej, wartości użytkowej i estetyki budynków znajdujących się w nieruchomościach zlokalizowanych w Łodzi : ul. Nawrot 29 ul. Nawrot 31 ul. Nawrot 38a ul. Nawrot 46 Zadanie IV : Przeprowadzenie przeglądów 5-cio letnich okresowej kontroli stanu sprawności technicznej, wartości użytkowej i estetyki budynków znajdujących się w nieruchomościach zlokalizowanych w Łodzi : ul. Nawrot 7 ul. Nawrot 49 ul. A Struga 6 ul. A Struga 14 Zadanie V : Przeprowadzenie przeglądów 5-cio letnich okresowej kontroli stanu sprawności technicznej, wartości użytkowej i estetyki budynków znajdujących się w nieruchomościach zlokalizowanych w Łodzi : ul. Piotrkowska 100 ul. Piotrkowska 102 ul. Piotrkowska 115 ul. Piotrkowska 118 Zadanie VI : Przeprowadzenie przeglądów 5-cio letnich okresowej kontroli stanu sprawności technicznej, wartości użytkowej i estetyki budynków znajdujących się w nieruchomościach zlokalizowanych w Łodzi : ul. Piotrkowska 110 ul. Piotrkowska 113 ul. Piotrkowska 117 ul. Piotrkowska 123 Zadanie VII : Przeprowadzenie przeglądów 5-cio letnich okresowej kontroli stanu sprawności technicznej, wartości użytkowej i estetyki budynków znajdujących się w nieruchomościach zlokalizowanych w Łodzi : ul. Piotrkowska 143a ul. Sienkiewicza 61 ul. Sienkiewicza 79 ul. Roosevelta 14 Zadanie VIII : Przeprowadzenie przeglądów 5-cio letnich okresowej kontroli stanu sprawności technicznej, wartości użytkowej i estetyki budynków znajdujących się w nieruchomościach zlokalizowanych w Łodzi : ul. Roosevelta 17 Al. Kościuszki 48 Al. Kościuszki 77 Al. Kościuszki 89a Zadanie VIII : Przeprowadzenie przeglądów 5-cio letnich okresowej kontroli stanu sprawności technicznej, wartości użytkowej i estetyki budynków znajdujących się w nieruchomościach zlokalizowanych w Łodzi : ul. Roosevelta 17 Al. Kościuszki 48 Al. Kościuszki 77 Al. Kościuszki 89a Zadanie IX : Przeprowadzenie przeglądów 5-cio letnich okresowej kontroli stanu sprawności technicznej, wartości użytkowej i estetyki budynków znajdujących się w nieruchomościach zlokalizowanych w Łodzi : ul. Wólczańska 76 ul. Wólczańska 94 ul. Wólczańska 98 ul. Wólczańska 108 ul. Wólczańska 112 ul. Wólczańska 116 ul. Wólczańska 118 1.1 Zakres prac obejmuje: Budynki stanowiące przedmiot zamówienia poddane zostaną przeglądom sprawdzającym stan sprawności technicznej i wartości użytkowej całego obiektu budowlanego oraz jego otoczenia. Przegląd nie będzie obejmował przewodów wentylacyjnych, dymowych, instalacji gazowych, instalacji elektrycznych i piorunochronnych, urządzeń w węzłach cieplnych. Dla każdego obiektu należy wypełnić kartę przeglądu stanu sprawności technicznej i wartości użytkowej obiektu budowlanego która stanowi załącznik nr 7 do niniejszej specyfikacji Szczegółowy zakres prac : 1.1.1 sporządzenie opisu ogólnego budynków 1.1.2 sporządzenie mapki sytuacyjnej 1.1.3 wypełnienie karty przeglądu stanu sprawności technicznej i wartości użytkowej obiektu -zał. Nr 7 1.1.4 Wypełnienie tabeli dotyczącej wyposażenia budynku w instalację - zał. nr 8 1.1.5 Ocenę stanu technicznego instalacji zimnej i ciepłej wody, kanalizacji sanitarnej w budynkach mieszkalnych 1.1.6 Wypełnienie protokółu z przeglądu stanu technicznego , wartości użytkowej i estetyki budynków z wnioskami i zaleceniami - zał. nr 9
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 740000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 3.1 O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 3.1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, 3.1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 3.1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 3.1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy) Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 4 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy P.z.p skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty lub oświadczenia: 4.1.1 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez uprawnionego oferenta, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4.1.2 oświadczenie Wykonawcy lub aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez uprawnionego oferenta 4.1.3 oświadczenie że: - wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy , zał. nr 5 do siwz - wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia publicznego zgodnie z art. 24 ust 1 i 2 ustawy P.z.p, zał. nr 5a do siwz 4.1.4 wykaz minimum dwóch osób, które będą realizować zamówienie wraz z zakresem wykonywanych przez nich czynności i posiadanych kwalifikacji zał. nr 4 - w formie oryginału oraz kserokopiami posiadanych aktualnych uprawnień w tym: - uprawnienia budowlane wykonawcze w specjalności architektonicznej lub konstrukcyjno-budowlanej- zgodnie z §16 ust 1 pkt.2 lub §17 ust 1. pkt. 2 Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28.04.2006 r w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U . z 2006 r, Nr 83 poz. 578) wraz z aktualnym wpisem na Listę Okręgowej Izby Inżynierów i Techników Budownictwa (jedna osoba odpowiedzialna za realizację zamówienia, może być właściciel ) poświadczonych za zgodność z oryginałem przez uprawnionego oferenta. 4.1.5 polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na minimalną łączną kwotę 40.000 zł, okres ważności polisy nie może być krótszy od terminu związania ofertą - kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez uprawnionego oferenta. 4.1.6 wykaz minimum trzech kontraktów odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości każdego kontraktu nie mniejszej niż 10.000,00 złotych w okresie ostatnich trzech lat tj. do terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy: w tym z podaniem jego wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców zał. nr 3 do siwz - oryginał oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługa ta została wykonana należycie. Referencje muszą być podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania podmiotu je wystawiającego oraz posiadać datę ich wystawienia. 4.1.7 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 4.1.1 i 4.1.2, składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4.1.8 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 4.1.7, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania . Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.centrum2.com3.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach