Przetargi.pl
„Przeprowadzenie prac remontowo-adaptacyjnych w obiekcie Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Ciechanowie, ul Wojska Polskiego 51, 06-400 Ciechanów, w związku z realizacją projektu pn. „Centrum Symulacji Medycznej PWSZ w Ciechanowie” realizowanego w ramach Programu operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, działanie 5.3. Wysoka jakość kształcenia na kierunkach medycznych. POWR 05.03.00-IP.05-00-0004/17.

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Ciechanowie ogłasza przetarg

  • Adres: 06-400 Ciechanów, Narutowicza
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 236722050
  • Data zamieszczenia: 2018-04-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Ciechanowie
    Narutowicza 9
    06-400 Ciechanów, woj. mazowieckie
    tel. 236722050
    REGON: 130869208
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwszciechanow.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Sektora Finansów Publicznych

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przeprowadzenie prac remontowo-adaptacyjnych w obiekcie Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Ciechanowie, ul Wojska Polskiego 51, 06-400 Ciechanów, w związku z realizacją projektu pn. „Centrum Symulacji Medycznej PWSZ w Ciechanowie” realizowanego w ramach Programu operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, działanie 5.3. Wysoka jakość kształcenia na kierunkach medycznych. POWR 05.03.00-IP.05-00-0004/17.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    „Przeprowadzenie prac remontowo-adaptacyjnych w obiekcie Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Ciechanowie, ul Wojska Polskiego 51, 06-400 Ciechanów, w związku z realizacją projektu pn. „Centrum Symulacji Medycznej PWSZ w Ciechanowie” realizowanego w ramach Programu operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, działanie 5.3. Wysoka jakość kształcenia na kierunkach medycznych. POWR 05.03.00-IP.05-00-0004/17. W ramach robót należy wykonać niezbędne prace w zakresie: • przebudowy ścian, wymiany stolarki drzwiowej, posadzek, podokienników, wykonania obudowy instalacji, roboty malarskie i okładzinowe, • wykonania instalacji wod.-kan. i klimatyzacji pomieszczeń, • wykonanie instalacji elektrycznej zasilającej i oświetleniowej , uziemiającej, • instalacji teletechnicznej z wydzieleniem serwerowni w pom. nr 311 (zaplecze sali), • wykonanie instalacji niskoprądowych - system wideo, interkomowy, nagłośnienia i rejestracji audio, system sterowania, • wykonanie instalacji gazów medycznych, • inne prace związane z przystosowaniem w/w pomieszczeń dla zapewnienia bezpiecznej i higienicznej pracy wykładowcom i nauki studentom w CSM, opisane w dokumentacji projektowej, STWiOR, przedmiarach, opisie zawartym w SIWZ Przeprowadzone prace remontowo – adaptacyjne mają zapewnić utworzenie: sali wysokiej wierności, sali OSCE, pomieszczenia sterowni, sali niskiej wierności ALS/BLS, sal do nauki umiejętności pielęgniarskich A i B, serwerowni wraz z niezbędnym sprzętem technicznym, medycznym i pomocniczym, zapewniającym dostawę mediów i techniki strukturalnej, w tym monitorowania procesów dydaktycznych i sprawdzających. Zakres prac remontowo – adaptacyjnych określają: • projekty : architektoniczny, instalacji sanitarnych, instalacji elektrycznych, instalacji niskoprądowych, instalacji gazów medycznych; • specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium na okres związania ofertą na kwotę/wartość: 10.000,- zł (słownie dziesięć tysięcy złotych 00/100); 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o któ¬rych mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r., poz. 359 t.j. z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego: 63 1020 1592 0000 2302 0084 5701. 4. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu uznaje się termin wpływu pieniędzy na rachunek Zamawiającego. Przelew powinien więc być dokonany w takim terminie, aby Zamawiający mógł uzyskać potwierdzenie z banku, w którym posiada rachunek, że do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 27.04.2018r. do godz. 14:00) kwota wadium wpłynęła na rachunek bankowy Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający dokonanie przelewu. 5. Potwierdzeniem wniesienia wadium w formach określonych w ust. 3 pkt 2-5 jest oryginalny dokument wystawiony przez ubezpieczyciela, bank, poręczyciela – dokument powinien zostać umieszczony w ofercie w sposób umożliwiający jego bezproblemowe wyjęcie celem dokonania zwrotu. 6. Wadium wniesione w formie gwarancji lub poręczeń muszą zawierać w swojej treści oznaczenie Wykonawcy, oznaczenie postępowania oraz zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela, w okresie związania ofertą, do nieodwołalnej, bezwarunkowej, płatne na pierwsze żądanie Zamawiającego wpłaty wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 pkt 1-3 ustawy Pzp. 7. W przypadku składania oferty wspólnej, wadium wniesione przez jednego z Wykonawców uważa się za wniesione prawidłowo. 8. Pozostałe postanowienia dotyczące wadium, w tym zasad jego zatrzymania i zwrotu określa ustawa Pzp, w szczególności art. 46.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego, dotyczące: a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający określa, że Wykonawca musi mieć kompetencje i uprawnienia do wykonywania robót opisanych w zakresie rzeczowym wyszczególnionym w Rozdz. IV pkt 1 ppkt 7. Wystarczającym będzie złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ; b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej, tj. Zamawiający określa minimalne wymagania w zakresie ww. warunku: Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną, co najmniej 800.000,00 zł oraz posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę łączną nie mniejszą niż 700.000,00 zł; c) zdolności technicznej lub zawodowej, tj. Zamawiający określa minimalne wymagania w zakresie ww. warunku: Wykonawca wykaże, że: - dysponuje co najmniej jedną osobą, która będzie pełniła obowiązki kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno – budowlanej oraz co najmniej 5-letnie doświadczenie na stanowisku, co najmniej kierownika budowy (licząc od daty uzyskania odpowiednich uprawnień), - dysponuje co najmniej jedną osobą, która będzie pełniła obowiązki kierownika robót w branży instalacyjnej- elektrycznej posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz co najmniej 5-letnie doświadczenie na stanowisku, co najmniej kierownika robót elektrycznych (licząc od daty uzyskania odpowiednich uprawnień); - dysponuje co najmniej jedną osobą, która będzie pełniła obowiązki kierownika robót w branży instalacyjnej – sanitarnej posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami sanitarnymi bez ograniczeń w specjalności sanitarnej oraz co najmniej 5-letnie doświadczenie na stanowisku, co najmniej kierownika robót sanitarnych (licząc od daty uzyskania odpowiednich uprawnień); d) Osoby pełniące funkcje kierowników w/w robót powinny posiadać aktualne zaświadczenie z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa; e) Wykonawca spełni warunek udziału o postępowaniu jeśli wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum dwa zamówienia w czynnym obiekcie, w tym: - co najmniej dwa zadania o wartości brutto nie niższej niż 700.000.00 zł każde wykonane było w czynnym budynku i w ramach tego zadania wykonano roboty związane z kompleksową modernizacją pomieszczeń, a w tym: • budowlane z kompleksowym wykończeniem pomieszczeń, • instalacji elektrycznych silnoprądowych i niskoprądowych, • instalacji sygnalizacji pożaru, • instalacji okablowania strukturalnego, • instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej, • wentylacji mechanicznej i klimatyzacji, • instalacji gazów medycznych, Zamawiający uzna za właściwe, jeśli Wykonawca złoży dokumenty potwierdzające wykonawstwo w dwóch obiektach szpitalnych lub dwóch obiektach dydaktycznych lub użyteczności publicznej. f) Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę listów referencyjnych, poświadczenia lub innych dokumentów jednoznacznie potwierdzających wykonanie wymaganych zakresów prac. Wykaz robót stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu zostanie zastosowana procedura wynikająca z art. 24 aa ustawy Pzp (tzw. procedura odwrócona). Zgodnie z nią Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najwyżej, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. W celu wstępnego wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz 24 ust. 5 ustawy Pzp Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą oświadczenia – wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do SIWZ. 3. W celu wstępnego wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b Pzp Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą oświadczenia – wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ. 4. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust.5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 (Załącznik Nr 6 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Ze złożoną ofertą Wykonawca może złożyć oświadczenie, że nie należy do żadnej grupy kapitałowej. 5. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania: 1) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 4) oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne; 5) oświadczenia Wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy Pzp; 6) oświadczenia Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991r. o podatkach i opłatach lokalnych ( Dz. U. z 2016 r. poz. 716).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach