Przetargi.pl
Przeprowadzenie okresowych kontroli technicznych lokali/budynków mieszkalnych będących w użytkowaniu Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Olsztynie

Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Olsztynie ogłasza przetarg

  • Adres: 10-448 Olsztyn, Głowackiego
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. (89) 524-88-04, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2020-06-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Olsztynie
    Głowackiego 6
    10-448 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. (89) 524-88-04, , fax. -
    REGON: 36784953800106
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.kowr.gov.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa osoba prawna / Agencja wykonawcza

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie okresowych kontroli technicznych lokali/budynków mieszkalnych będących w użytkowaniu Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Olsztynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie okresowych kontroli technicznych odpowiednio: rocznych, pięcioletnich wraz z instalacją elektryczną i piorunochronną, rocznych gazowych oraz przewodów kominowych (spalinowych, wentylacyjnych i dymowych) lokali/budynków, będących w użytkowaniu KOWR OT Olsztyn (SZ: Morąg, Lidzbark Warmiński, Bartoszyce, Korsze, Działdowo, Elbląg, Grabin, Olsztyn oraz Ełk, Bystry i Olecko) zgodnie z przepisami prawa ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo Budowlane (t.j. Dz.U. z 2019 r., poz. 1186 późn. zm.) oraz zapisami zawartymi w istotnych postanowieniach umowy wraz z jej załącznikami. 2. Łączna ilość obiektów/lokali przewidzianych do kontroli wynosi: kontrole roczne i 5 letnie kominiarskie a) teren SZ Bartoszyce - 21 19 - koordynator Jerzy Bachar b) teren SZ Bystry - 26 26 - koordynator Roman Predko c) teren SZ Działdowo – 66 60 - koordynator Jan Nawrocki d) teren SZ Elbląg – 85 86 - koordynator Maciej Zaleski e) teren SZ Ełk – 36 34 - koordynator Albert Zabielski f) teren SZ Grabin – 88 75 - koordynator Jarosław Barczykowski g) teren SZ Korsze – 108 101 - koordynator Jerzy Bachar h) teren SZ Lidzbark Warmiński – 23 19 - koordynator Antoni Wyszomirski i) teren SZ Morąg – 12 10 - koordynator Antoni Wyszomirski j) teren SZ Olecko – 51 43 - koordynator Aneta Kielich k) teren Olsztyn-Klewki – 5 3 - st. specjalista Zbigniew Ratajczyk l) teren Kamionek 1 1 - koordynator Tomasz Żuchowski RAZEM : 522 lokali 477 lokali oraz budynki gospodarcze na terenach Sekcji Zamiejscowych w ogólnej ilości 80: Budynki: Olsztyn: ul. Głowackiego 6, ul. Bałtycka 63 Elbląg: ul. Nowodworska 10B Jastarnia: ul. Ks. Sychty 41 Kotłownie gazowe: (roczna kontrola inst. gazowej oraz przewodów kominowych: spalinowych i wentylacyjnych) Korsze: Biuro Terenowe SZ Al. Wojska Polskiego 41A Nidzica: byłe Biuro Terenowe SZ ul. Mickiewicza 9 Morąg: Biuro Terenowe SZ ul. Dworcowa 13 Olsztyn: ul. Bałtycka 63 Elbląg: Biuro Terenowe SZ ul. Nowodworska 10B Grabin: Biuro Terenowe SZ Grabin 17 Jastarnia: ul. Ks. Sychty 41 UWAGA: Ilość obiektów/lokali w trakcie realizacji zamówienia może ulec zmianie ze względu na sprzedaż lub inną formę trwałego rozdysponowania lokalu albo ujawnienia. Wykaz obiektów przeznaczonych do okresowych kontroli technicznych stanowi załącznik Nr 1 i 1A (przeglądy przewodów kominowych) do istotnych postanowień umowy, które stanowią załącznik Nr 6 do SIWZ. 3. Do obowiązków Wykonawcy należy wykonanie, zgodnie z art. 62 ust. 1 ustawy Prawo Budowlane (Dz.U. z 2019 r. poz. 1186 z późn. zm.): 1) Okresowej rocznej kontroli, polegającej na sprawdzeniu stanu technicznego: a) elementów budynków/lokali i instalacji narażonych na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działania czynników występujących podczas użytkowania obiektu, b) instalacji i urządzeń służących ochronie środowiska, c) instalacji gazowych (także zestawu „kuchenka gazowa + butla”) oraz przewody kominowe (wentylacyjne, spalinowe, dymowe). W pomieszczeniach z zestawem „kuchenka gazowa + butla” – sprawdzić obecność kratki wentylacyjnej (ująć w protokole). 2) Okresowej pięcioletniej kontroli polegającej na sprawdzeniu stanu estetyki wraz z badaniem instalacji elektrycznej i piorunochronnej w zakresie połączeń, osprzętu, zabezpieczeń od porażeń, oporności izolacji przewodów oraz uziemień instalacji i aparatów. 3) Jednorazowa kontrola roczna i okresowa stanu technicznego lokalu mieszkalnego winna być przeprowadzona możliwie analogicznie jak dla całego obiektu budowlanego. 4) Zakres badań technicznych kominów i przewodów/kanałów kominowych powinien obejmować: a) badanie drożności i szczelności przewodów/kanałów kominowych, b) badanie ciągu kominowego oraz prawidłowości podłączeń i wylotów, c) badanie stanu technicznego kominów w części strychowej i ponad dachem (w tym czap kominowych), d) badanie prawidłowości dostępu do przeprowadzenia w/w kontroli, stanu technicznego: wyłazów, drabin i ław kominiarskich. 4. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca winien także: 1) Sporządzić i przekazać Zamawiającemu po 2 egzemplarze protokołów pokontrolnych, 2) W trakcie przeglądów należy dokonać sprawdzenia zaleceń z poprzedniej kontroli, o ewentualnych nieprawidłowościach poinformować Zamawiającego i koordynatora Sekcji Zamiejscowej (SZ). 5. Informacja dodatkowa dotycząca wykonania przedmiotu zamówienia: 1) Protokoły kontroli powinny być potwierdzone własnoręcznym podpisem przez najemcę lokalu lub koordynatora w przypadku pustostanu oraz sprawdzone przez Zamawiającego. 2) W przypadku zagrożenia życia lub zdrowia ludzi należy natychmiast przekazać protokół Zamawiającemu i koordynatorowi SZ. 6. Dodatkowo opis przedmiotu zamówienia został uszczegółowiony w istotnych postanowieniach umowy, które stanowią załącznik Nr 6 do SIWZ oraz w załącznikach do ww. istotnych postanowień umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71356100-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 3.000,00 zł (słownie złotych: trzy tysiące złotych), przed upływem określonego w SIWZ terminu składania ofert. 2. Szczegółowe wymagania dot. wadium zostały opisane w Rozdziale XI SIWZ
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, o którym mowa w Rozdziale IX ust. 8 SIWZ. 2. Powyższe zobowiązanie musi określać w szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi lub roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą (patrz Rozdział VIII ust. 10 SIWZ). Przedmiotowe zobowiązanie (oświadczenie podmiotu trzeciego), wykonawca składa w oryginale. 2. Ponadto do oferty należy załączyć: 1) formularz ofertowy, 2) niezbędne pełnomocnictwa, 3) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia, 4) formularz cenowy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach