Areszt Śledczy w Ostrołęce ogłasza przetarg
- Adres: 07-410 Ostrołęka, ul. Romualda Traugutta 19
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 0-29 760 52 11 , fax. 0-29 760 52 12
- Data zamieszczenia: 2010-06-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Areszt Śledczy w Ostrołęce
ul. Romualda Traugutta 19 19
07-410 Ostrołęka, woj. mazowieckie
tel. 0-29 760 52 11, fax. 0-29 760 52 12
REGON: 00032076200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka penitencjarna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przeprowadzenie na terenie Zamawiającego kursu brukarz i aktywizacji zawodowej dla uczestników tego kursu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
ZADANIE 1 Przeprowadzenie na terenie Zamawiającego Kursu Brukarz - monter nawierzchni drogowych, dla osób odbywających karę pozbawienia wolności - założenia organizacyjne. Celem kursu jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie osób pozbawionych wolności do pracy w zawodzie zgodnym z tematyką kursu oraz nabycie umiejętności zawodowych. 1.Liczebność grupy - 16 osób. 2.Realizacja - sierpień 2010. Dokładny termin realizacji kursu oraz harmonogram prowadzenia zajęć zostanie uzgodniony z Wykonawcą. 3.Miejsce realizacji - Oddział Zewnętrzny Aresztu Śledczego w Ostrołęce w Przytułach Starych. Zamawiający zapewnia miejsce do przeprowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych kursu. 4.Liczba godzin szkoleniowych - 96 godzin lekcyjnych ( w tym zajęcia teoretyczne i praktyczne) po 8 godzin dziennie. Zajęcia odbywać się będą od poniedziałku do piątku, od godz. 9.00 do 16.00, z przerwą obiadową. 5.Zakres kursu powinien obejmować zagadnienia m.in.: Przepisy BHP, Podstawowe wiadomości o robotach ziemnych, Podstawowe zagadnienia materiałoznawstwa, Rozróżnianie podstawowych materiałów robót brukarskich, Ocena stanu technicznego nawierzchni brukowych, prace naprawcze, Wykonywanie procesu prac brukarskich 6.Zamawiający zapewnia możliwość korzystania z sprzętu zakupionego w ramach projektu na zajęciach praktycznych - zagęszczarki. 7.Wykonawca zapewni pozostały sprzęt i materiały dydaktyczne do zajęć praktycznych, które będą niezbędne do przeprowadzenia zajęć praktycznych. 8.Kurs zakończy się egzaminem przeprowadzonym przez Wykonawcę oraz wydaniem zaświadczeń uczestnictwa. 9.Metodyka nauczania - wykład metodą seminaryjną z zastosowaniem środków informatycznych. Zajęcia praktyczne metodą wykonywania prac objętych kursem. Wykonawca przed rozpoczęciem zajęć przeprowadzi badania lekarskie uczestników kursu na koszt własny i przedstawi Zamawiającemu stosowne zaświadczenia (16 osób + 2 osoby z listy rezerwowej) informujące o dopuszczeniu do kursu każdego uczestnika; Wykonawca ubezpieczy uczestników (16 osób + 2 osoby z listy rezerwowej) od następstw nieszczęśliwych wypadków na czas trwania kursu w niezbędnym zakresie przed rozpoczęciem zajęć; Wykonawca powinien spełniać warunki określone w § 1 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych - wymagane oświadczenie; Wykonawca winien być wpisany do rejestru instytucji szkoleniowych - wymagane zaświadczenie; Wykonawca zobowiązany będzie zapoznać się i przeprowadzić kurs zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Sprawiedliwości z dnia 13 lutego 2004 r. w sprawie szczegółowych zasad i trybu prowadzenia nauczania w zakładach karnych - wymagane oświadczenie; Wykonawca zobowiązany będzie do wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji, sprawozdawczości i kontroli projektu - zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych - wymagane oświadczenie; Wykonawca zobowiązany będzie zachować w tajemnicy i nie ujawniać danych osobowych, do których Wykonawca uzyskał dostęp w związku z uczestnictwem w projekcie - wymagane oświadczenie; Wykonawca załączy do swojej oferty program kursu, który powinien być zgodny z wymaganiami określonymi w przepisie § 32 rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 marca 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków prowadzenia przez publiczne służby zatrudnienia usług rynku pracy (Dz. U. Nr 47, poz. 315) oraz wzór zaświadczenia o ukończeniu kursu; Wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania i prowadzenia dokumentacji kursu, która powinna być zgodna z wymaganiami określonymi w przepisie § 32 rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 marca 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków prowadzenia przez publiczne służby zatrudnienia usług rynku pracy; Wykonawca wyposaży uczestników kursu w odzież ochronna i środki ochrony indywidualnej na zajęcia praktyczne; Zamawiający i Wykonawca przed rozpoczęciem kursu ustalą harmonogram określający dni i godziny prowadzenia zajęć; Wykonawca każdemu uczestnikowi przekaże komplet materiałów szkoleniowych (skrypt - podręcznik, notatnik, długopis) i jeden dodatkowy komplet przekaże zamawiającemu; Zamawiający zapewni pomieszczenie do przeprowadzenia kursu oraz zakupioną w ramach projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego zagęszczarkę: Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić materiały niezbędne do prawidłowego przeprowadzenia zajęć praktycznych w wysokości nie mniejszej niż 30% i nie większej 40% kosztu ogólnego usługi szkoleniowej; Wykonawca zobowiąże się do umieszczenia informacji o współfinansowaniu przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego wraz odpowiednimi logotypami na wszystkich dokumentach w ramach kursu oraz materiałach Szkoleniowych, zgodnie z Załącznikiem nr 1 do Planu Komunikacji POKL (Wytyczne dotyczące oznakowania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki znajduję się na stronie internetowej Centrum Rozwoju Zasobów Ludzkich - www.crzl.gov.pl); Wykonawca zobowiązany będzie przeprowadzić egzamin i wydać zaświadczenia uczestnikom wg wzorów wynikających z Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskania i uzupełnienia przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216); Wydane absolwentom dokumenty ukończenia kursu winny zawierać informację o realizowaniu szkolenia w ramach projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego; Wykonawca zapewni wykładowców instruktorów posiadających kwalifikacje do przeprowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych kursu; Wykonawcy zostanie wypłacona należność na rachunek bankowy na podstawie prawidłowo wystawionej faktury VAT (rachunku) oraz po przekazaniu dokumentacji kursowej oraz protokołu odbioru wykonania przedmiotu zamówienia; Wykonawca zobowiązany będzie do przechowywania dokumentacji szkoleniowej do końca 2020 r.; Wykonawca zobowiązany będzie do umożliwienia uprawnionym instytucjom zewnętrznym kontroli kursu współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w zakresie i na zasadach wynikających z obowiązujących przepisów. Kod CPV - 80500000-9 Zadanie 2 Przeprowadzenie na terenie Zamawiającego zajęć aktywizacji zawodowej dla uczestników Kursu Brukarz - monter nawierzchni drogowych - założenia organizacyjne. Celem zajęć aktywizacji zawodowej jest zdobycie wiedzy i praktycznych umiejętności w zakresie poruszania się po rynku pracy po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności. 1.Liczebność grupy - aktywizacja zawodowa dla uczestników kursu Brukarz - Monter nawierzchni drogowych - planowana grupa 16 osób, 2.Realizacja - planowany termin - zajęcia aktywizacji zawodowej odbędą się przed rozpoczęciem kursu Brukarz - Monter nawierzchni drogowych (realizacja kursu - sierpień 2010). Dokładny termin realizacji zajęć aktywizacyjnych oraz harmonogram prowadzenia zajęć zostanie uzgodniony z Wykonawcą, 3.Miejsce realizacji - Oddział Zewnętrzny Aresztu Śledczego w Ostrołęce w Przytułach Starych. Zamawiający zapewnia pomieszczenie w zakresie przeprowadzenia zajęć aktywizacji zawodowej oraz rzutnik multimedialny, drukarkę, kopiarkę - sprzęt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 4.Liczba godzin zajęć aktywizacyjnych - 30 godzin lekcyjnych (zajęcia indywidualne 24 godz. - po 1,5 godz. na osobę i zajęcia grupowe 6 godz.). Zajęcia odbywać się będą od poniedziałku do piątku, od godz. 9.00 do 16.00 z przerwą obiadową. 5.Zakres zajęć aktywizacyjnych powinien obejmować m.in.: Zajęcia indywidualne: a) Dokonanie analizy potrzeb - określenie trudności zawodowych, b) Ocena samego siebie - indywidualna ocena zawodowa, sprecyzowanie celów zawodowych, samoocena skazanego jako pracownika, c) określenie stopnia motywacji - określenie gotowości osadzonego do podjęcia pracy. Zajęcia grupowe: a) Rynek pracy: - sytuacja na rynku pracy i jej rozwój, - oczekiwanie pracodawców, - ocena przydatności i radzenia sobie na rynku pracy, - trafność wyboru zawodu, - właściwe przygotowanie się do rozmowy kwalifikacyjnej, - metody poszukiwania pracy i analizowanie ofert pracy. Stworzenie indywidualnego planu działania. 6.Zajęcia aktywizacyjne zakończą się wydaniem przez Wykonawcę zaświadczeń uczestniczenia w zajęciach. 7.Metodyka nauczania: - Zajęcia grupowe metoda seminaryjną z wykorzystaniem środków informatycznych, - Zajęcia indywidualne metodą pracy doradcy zawodowego z uczestnikiem. Wykonawca powinien spełniać warunki określone w § 1 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych - wymagane oświadczenie; Wykonawca winien być wpisany do rejestru instytucji szkoleniowych - wymagane zaświadczenie; Wykonawca zobowiązany będzie zapoznać się i przeprowadzić zajęcia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Sprawiedliwości z dnia 13 lutego 2004 r. w sprawie szczegółowych zasad i trybu prowadzenia nauczania w zakładach karnych - wymagane oświadczenie; Wykonawca zobowiązany będzie do wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji, sprawozdawczości i kontroli projektu - zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych - wymagane oświadczenie; Wykonawca zobowiązany będzie zachować w tajemnicy i nie ujawniać danych osobowych, do których Wykonawca uzyskał dostęp w związku z uczestnictwem w projekcie - wymagane oświadczenie; Wykonawca załączy do swojej oferty program zajęć aktywizacyjnych, który powinien być zgodny z wymaganiami określonymi w przepisie § 32 rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 marca 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków prowadzenia przez publiczne służby zatrudnienia usług rynku pracy (Dz. U. Nr 47, poz. 315) oraz wzór zaświadczenia o ukończeniu zajęć; Zamawiający i Wykonawca przed rozpoczęciem zajęć aktywizacyjnych ustalą harmonogram określający dni i godziny prowadzenia zajęć; Wykonawca przed rozpoczęciem zajęć ubezpieczy uczestników zajęć od następstw nieszczęśliwych wypadków na czas trwania zajęć aktywizacyjnych w niezbędnym zakresie; Wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania i prowadzenia dokumentacji zajęć, która powinna być zgodna z wymaganiami określonymi w przepisie § 32 rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 marca 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków prowadzenia przez publiczne służby zatrudnienia usług rynku pracy; Wykonawca każdemu uczestnikowi przekaże komplet materiałów do pracy na zajęciach (skrypt podręcznik, notatnik, długopis) i jeden komplet przekaże zamawiającemu; Wykonawca zobowiąże się do umieszczenia informacji o współfinansowaniu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego wraz odpowiednimi logotypami na wszystkich dokumentach w ramach zajęć aktywizacyjnych oraz materiałach dydaktycznych, zgodnie z Załącznikiem nr 1 do Planu Komunikacji POKL (Wytyczne dotyczące oznakowania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki znajduję się na stronie internetowej Centrum Rozwoju Zasobów Ludzkich -www.crzl.gov.pl); Wykonawca zapewni przeprowadzenie zajęć aktywizacyjnych przez doradcę zawodowego; Wykonawca zobowiązany będzie wydać uczestnikom zaświadczenie, na koniec zajęć aktywizacyjnych, potwierdzające udział w zajęciach, wg wzorów wynikających z Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskania i uzupełnienia przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216); Wykonawcy zostanie wypłacona należność na rachunek bankowy na podstawie prawidłowo wystawionej faktury VAT (rachunku) oraz po przekazaniu dokumentacji z zajęć oraz protokołu odbioru wykonania przedmiotu zamówienia; Wykonawca zobowiązany będzie o przechowywania dokumentacji z zrealizowanych zajęć do końca 2020 r.; Wykonawca zobowiązany będzie do umożliwienia uprawnionym instytucjom zewnętrznym kontroli zajęć aktywizacyjnych współfinansowanych przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w zakresie i na zasadach wynikających z obowiązujących przepisów. Kod CPV - 80500000-9 Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, odrębnie na każde zadanie 1 i 2. Terminy realizacji poszczególnych kursów, jak również ilość uczestników mogą ulec zmianie z przyczyn niezależnych od Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Działania seminaryjne dla ZSK - Trenerzy. Znak sprawy: IBE/2/2016
Dodano: 2016-07-27 - Organizacja i przeprowadzenie szkolenia z zakresu hortiterapii w ramach projektu AGE - Działania na rzecz aktywnego i godnego starzenia się w Warszawie dofinansowanego ze środków Mechanizmu Finansowego EOG 2009-2014 i Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014
Dodano: 2016-07-26 - Przeprowadzenie szkoleń dla pracowników Sieci PIFE
Dodano: 2016-07-26 - Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu AGE - Działania na rzecz aktywnego i godnego starzenia się w Warszawie
Dodano: 2016-07-12 - Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu AGE - Działania na rzecz aktywnego i godnego starzenia się w Warszawie
Dodano: 2016-06-30 - Przetarg nieograniczony na aktywizację uczestników projektu pn. Moje najważniejsze miejsce - rodzina,
Dodano: 2016-06-03 - Organizacja szkoleń dla potencjalnych beneficjentów POIiŚ 2014-2020 (działanie 2.4 w zakresie typów projektów 2.4.1 a oraz 2.4.2 a)
Dodano: 2016-05-05 - Organizacja warsztatów szkoleniowych z zakresu metodyki zarządzania projektami wg PRINCE2, w tym projektami realizowanymi w ramach instrumentu ZIT w ramach projektu pn.: Stworzenie warunków do sprawnego wdrażania instrumentu Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych dla Warszawskiego Obszaru Funkcjonalnego, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014-2020
Dodano: 2016-05-05 - Szkolenia okresowe z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy dla pracowników branży budowlanej zatrudnionych na stanowiskach robotniczych
Dodano: 2016-05-02 - Szkolenia osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Radomiu w ramach w ramach projektu Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie radomskim i m. Radom
Dodano: 2016-04-29