Przetargi.pl
Przeprowadzenie na terenie zamawiającego kursów: Technolog robót wykończeniowych, Stolarz Meblowy, Fryzjer i aktywizacji zawodowej

Areszt Śledczy w Ostrołęce ogłasza przetarg

  • Adres: 07-410 Ostrołęka, ul. Romualda Traugutta 19
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-29 760 52 11 , fax. 0-29 760 52 12
  • Data zamieszczenia: 2009-10-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Areszt Śledczy w Ostrołęce
    ul. Romualda Traugutta 19 19
    07-410 Ostrołęka, woj. mazowieckie
    tel. 0-29 760 52 11, fax. 0-29 760 52 12
    REGON: 00032076200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka penitencjarna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie na terenie zamawiającego kursów: Technolog robót wykończeniowych, Stolarz Meblowy, Fryzjer i aktywizacji zawodowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych na jedną lub większą liczbę zadań - części zamówienia - zadania 1A, 2A, 3A, 1B, 2B, 3B IV.I)Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1A dotyczy: 1.Przedmiot zamówienia w zakresie Zadania nr 1A: Założenia organizacyjne kursu TECHNOLOG ROBÓT WYKOŃCZENIOWYCH DLA OSÓB ODBYWAJĄCYCH KARĘ POZBAWIENIA WOLNOŚCI Celem kursu jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie osób pozbawionych wolności do pracy w zawodzie zgodnym z tematyką kursu oraz nabycie umiejętności zawodowych. 1. Liczebność grupy: a)12 osób 2. Realizacja: 1)Listopad - grudzień 2009 r. 2)Dokładny termin realizacji kursu oraz harmonogram prowadzenia zajęć zostanie uzgodniony z wykonawcą. 3)Wykonawca przeprowadzi badania lekarskie uczestników kursu na koszt własny i przedstawi Zamawiającemu stosowne zaświadczenia (12 osób + 2 osoby z listy rezerwowej) informujące o dopuszczeniu do kursu każdego uczestnika, 4)Wykonawca wyposaży uczestników kursu w odzież ochronna na zajęcia praktyczne. 3. Miejsce realizacji: Areszt Śledczy w Ostrołęce; Zamawiający zapewnia w zakresie przeprowadzenia zajęć w ramach kursy pomieszczenia do przeprowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych, które znajdują się na terenie zamawiającego oraz zapewnia korzystanie ze sprzętu zakupionego w ramach projektu (młot udarowo - obrotowy, szlifierka tnąca, przecinarka stołowa do ceramiki, wiertarko - wkrętarka, wiertarka udarowa, szlifierka mimośrodowa, wyrzynarka, pilarka tarczowa, szlifierka kątowa). 4. Liczba godzin szkoleniowych: a)150 godzin lekcyjnych (w tym 30 godz. zajęć teoretycznych); Zajęcia odbywać się będą od poniedziałku do soboty włącznie. 5. Zakres części teoretycznej kursu powinien obejmować zagadnienia m.in.: 1)Bezpieczeństwo i higiena pracy; 2)Materiałoznawstwo - ocenianie przydatności materiałów i ich przechowywanie; 3)Maszyny, sprzęt i narzędzia pomocnicze - dobór właściwych narzędzi do rodzaju wykonywanej pracy; 4)Dokumentacja techniczna i rysunek zawodowy; 5)Zasady organizacji pracy i obmiaru; 6)Technologia robót; 7)Technologie wykonywania prac wykończeniowych. 6. Zakres części praktycznej kursu powinien obejmować zagadnienia m.in.: 1) Technologie robót przy budowie lekkich przegród, ścian, sufitów; Prace wykończeniowe z zastosowaniem płyt kartonowo - gipsowych; Wykonanie ścianek działowych; Montaż sufitów podwieszanych; 2) Technologie robót tynkarskich i okładzinowych; Wykonanie tynków wraz z przygotowaniem podłoża; Wykonanie okładzin ściennych z różnych materiałów; 3) Technologie robót stolarskich; 4)Osadzanie, mocowanie, uszczelnianie stolarki drzwiowej; 4) Technologie robót malarskich; 1)Malowanie, prace dekoracyjne i wykończeniowe. 7. Zamawiający zapewnia możliwość korzystania z sprzętu zakupionego w ramach projektu na zajęciach praktycznych (młot udarowo - obrotowy, szlifierka tnąca, przecinarka stołowa do ceramiki, wiertarko - wkrętarka, wiertarka udarowa, szlifierka mimośrodowa, wyrzynarka, pilarka tarczowa, szlifierka kątowa). 8. Wykonawca zapewni pozostały sprzęt i materiały dydaktyczne do zajęć praktycznych, które będą niezbędne do przeprowadzenia zajęć praktycznych. 9. Kurs zakończy się egzaminem przeprowadzonym przez Wykonawcę oraz wydaniem zaświadczeń uczestnictwa. 10. Metodyka nauczania: Wykład metodą seminaryjną, Zajęcia praktyczne metodą wykonywania prac objętych kursem kod CPV 80530000-8 2.Przedmiot zamówienia w zakresie Zadania nr 2A dotyczy: Założenia organizacyjne kursu Stolarz meblowy dla osób odbywających karę pozbawienia wolnośći Celem kursu jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie osób pozbawionych wolności do pracy w zawodzie zgodnym z tematyką kursu oraz nabycie umiejętności zawodowych. 1.Liczebność grupy: b)12 osób 2.Realizacja: 1.Listopad - grudzień 2009 r. 2.Dokładny termin realizacji kursu oraz harmonogram prowadzenia zajęć zostanie uzgodniony z wykonawcą. 3.Wykonawca przeprowadzi badania lekarskie uczestników kursu na koszt własny i przedstawi Zamawiającemu stosowne zaświadczenia (12 osób + 2 osoby z listy rezerwowej) informujące o dopuszczeniu do kursu każdego uczestnika, 4.Wykonawca wyposaży uczestników kursu w odzież ochronna na zajęcia praktyczne. 3.Miejsce realizacji: Oddział Zewnętrzny Aresztu Śledczego w Ostrołęce; Zamawiający zapewnia w zakresie przeprowadzenia zajęć w ramach kursy pomieszczenia do przeprowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych, które znajdują się na terenie zamawiającego oraz zapewnia korzystanie ze sprzętu zakupionego w ramach projektu (wiertarko - wkrętarka, wyrzynarka, maszyna stolarska, komplet noży do maszyny stolarskiej, okleiniarza ręczna). 4.Liczba godzin szkoleniowych: 150 godzin lekcyjnych (w tym 30 godz. zajęć teoretycznych); Zajęcia odbywać się będą od poniedziałku do soboty włącznie. 5.Zakres części teoretycznej kursu powinien obejmować zagadnienia m.in.: 1.Bezpieczeństwo i higiena pracy; 2.Materiałoznawstwo - ocenianie przydatności materiałów i ich przechowywanie ; 3.Maszyny, sprzęt i narzędzia pomocnicze - dobór właściwych narzędzi do rodzaju wykonywanej pracy; 4.Dokumentacja techniczna i rysunek zawodowy; 5.Zasady organizacji pracy i obmiaru, projektowanie; 6.Rodzaje i zastosowanie płyt meblowych; 7.Stosowanie tworzyw sztucznych w meblarstwie; 8.Wykańczanie powierzchni; 9.Dobieranie materiałów montażowych; 10. Stosowanie narzędzi, elektronarzędzi i maszyn; 11.Zasady montażu meblowego. 6.Zakres części praktycznej kursu powinien obejmować zagadnienia m.in.: 1)Przygotowanie stanowiska pracy; 2)Odczytywanie projektu i przygotowanie elementów do montażu; 3)Montowanie zespołów konstrukcyjnych; 4)Wykonywanie montażu kompletu meblowego; 5)Wyposażenie i wykańczanie kompletu meblowego. 7.Zamawiający zapewnia możliwość korzystania z sprzętu zakupionego w ramach projektu na zajęciach praktycznych (wiertarko - wkrętarka, wyrzynarka, maszyna stolarska, komplet noży do maszyny stolarskiej, okleiniarza ręczna). 8.Wykonawca zapewni pozostały sprzęt i materiały dydaktyczne do zajęć praktycznych, które będą niezbędne do przeprowadzenia zajęć praktycznych. 9.Kurs zakończy się egzaminem przeprowadzonym przez Wykonawcę oraz wydaniem zaświadczeń uczestnictwa. 10.Metodyka nauczania: Wykład metodą seminaryjną, Zajęcia praktyczne metodą wykonania prac objętych kursem. kod CPV 80530000-8 1)Opis przedmiotu zamówienia 3.Przedmiot zamówienia w zakresie Zadania nr 3A dotyczy Założenia organizacyjne kursu Fryzjer dla osób odbywających karę pozbawienia wolnośCi Celem kursu jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie osób pozbawionych wolności do pracy w zawodzie zgodnym z tematyką kursu oraz nabycie umiejętności zawodowych. 1.Liczebność grupy: c)12 osób 2.Realizacja: 1.Listopad - grudzień 2009 r. 2.Dokładny termin realizacji kursu oraz harmonogram prowadzenia zajęć zostanie uzgodniony z wykonawcą. 3.Wykonawca przeprowadzi badania lekarskie uczestników kursu na koszt własny i przedstawi Zamawiającemu stosowne zaświadczenia (12 osób + 2 osoby z listy rezerwowej) informujące o dopuszczeniu do kursu każdego uczestnika, 4.Wykonawca wyposaży uczestników kursu w odzież ochronna na zajęcia praktyczne. 3.Miejsce realizacji: Oddział Zewnętrzny Aresztu Śledczego w Ostrołęce; Zamawiający zapewnia w zakresie przeprowadzenia zajęć w ramach kursy pomieszczenia do przeprowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych, które znajdują się na terenie zamawiającego oraz zapewnia korzystanie ze sprzętu zakupionego w ramach projektu (maszynka bezprzewodowa - 2 szt., nożyczki do strzyżenia - 2 szt., nożyczki degażówki - 2 szt., suszarka - 2 szt., grzebień silikonowy - 2 szt., spryskiwacz - 2 szt.). 4.Liczba godzin szkoleniowych: 2)150 godzin lekcyjnych (w tym 30 godz. zajęć teoretycznych); 3)Zajęcia odbywać się będą od poniedziałku do soboty włącznie. 5.Zakres części teoretycznej kursu powinien obejmować zagadnienia m.in.: 1)Bezpieczeństwo i higiena pracy; 2)Przepisy sanitarne i zasady w zawodzie fryzjera; 3)Zasady obsługi aparatów, narzędzi i przyborów fryzjerskich; 4)Wyposażenie; 5)Profesjonalna obsługa klienta; 6)Budowa i fizjologia włosów 7)Higiena i pielęgnacja włosów; 8)Zabiegi chemiczne; 9)Metody i techniki strzyżenia; 10)Stylizacja fryzur; 11)Zabiegi końcowe. 6.Zakres części praktycznej kursu powinien obejmować zagadnienia powiązane z częścią teoretyczną kursu. 7.Zamawiający zapewnia możliwość korzystania z sprzętu zakupionego w ramach projektu na zajęciach praktycznych (maszynka bezprzewodowa - 2 szt., nożyczki do strzyżenia - 2 szt., nożyczki degażówki - 2 szt., suszarka - 2 szt., grzebień silikonowy - 2 szt., spryskiwacz - 2 szt.). 8.Wykonawca zapewni pozostały sprzęt i materiały dydaktyczne do zajęć praktycznych, które będą niezbędne do przeprowadzenia zajęć praktycznych. 9.Kurs zakończy się egzaminem przeprowadzonym przez Wykonawcę oraz wydaniem zaświadczeń uczestnictwa. 10.Metodyka nauczania: Wykład metodą seminaryjną, Zajęcia praktyczne metodą wykonywania prac objętych kursem kod CPV 80530000-8 1.Opis przedmiotu zamówienia 1.Przedmiot zamówienia w zakresie Zadania nr 1B, 2B, 3B dotyczy: Założenia organizacyjne zajęć aktywizacyjnych dla osób odbywających karę pozbawienia wolnośCi Celem Zajęć aktywizacyjnych jest zdobycie wiedzy i praktycznych umiejętności w zakresie poruszania się po rynku pracy po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności. 1.Liczebność grupy: Aktywizacja zawodowa dla uczestników kursu Technolog robót wykończeniowych - 12 osób; Aktywizacja zawodowa dla uczestników kursu Stolarz Meblowy - 12 osób; Aktywizacja zawodowa dla uczestników kursu Fryzjer - 12 osób. 2.Realizacja: 1.Planowany termin - grudzień 2009 r. 2.Dokładny termin realizacji zajęć aktywizacyjnych oraz harmonogram prowadzenia zajęć zostanie uzgodniony z wykonawcą; 3.Zamawiający przewiduje połączenie, w przypadku wygrania przetargu przez jednego wykonawcę , Zajęć aktywizacyjnych dla uczestników kursów : Stolarz Meblowy i Fryzjer i przeprowadzenie ich w grupie 24 osób. 4.Wykonawca przeprowadzi badania lekarskie uczestników zajęć aktywizacyjnych na koszt własny i przedstawi Zamawiającemu stosowne zaświadczenia (12 osób + 2 osoby z listy rezerwowej) informujące o dopuszczeniu do zajęć aktywizacyjnych każdego uczestnika. 3.Miejsce realizacji: Areszt Śledczy w Ostrołęce - Aktywizacja zawodowa dla kursu Technolog robót wykończeniowych Oddział Zewnętrzny Aresztu Śledczego w Ostrołęce - aktywizacja zawodowa dla kursów Stolarz Meblowy i Fryzjer Zamawiający zapewnia pomieszczenie w zakresie przeprowadzenia zajęć aktywizacyjnych oraz na wcześniejszy wniosek wykonawcy salę wyposażoną w 11 stanowisk komputerowych, współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, zlokalizowaną w Oddziale Zewnętrznym Aresztu Śledczego w Ostrołęce w Przytułach Starych. 4.Liczba godzin zajęć aktywizacyjnych: 40 godz. lekcyjnych, dla uczestników każdego kursu, w tym zajęcia indywidualne i zajęcia grupowe 5.Zakres zajęć aktywizacyjnych powinien obejmować m.in.: 1)Zajęcia indywidualne Dokonanie analizy potrzeb - określenie trudności zawodowych; Ocena samego siebie - indywidualna ocena zawodowa, sprecyzowanie celów zawodowych, samoocena skazanego jako pracownika; Określenie stopnia motywacji - określenie gotowości osadzonego do podjęcia pracy. 2)Zajęcia grupowe 1.Wprowadzenie w zagadnienie bezrobocia, wskazanie trudności wejścia na rynek pracy osoby po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności; 2.Warsztat Samopoznanie problematyka samooceny, zainteresowań, uzdolnienia, wartości, umiejętności i doświadczeń życiowych. 3.Warsztat Rynek pracy sytuacja na rynku pracy i jej rozwój; oczekiwanie pracodawców; ocena przydatności i radzenia sobie na rynku pracy; trafność wyboru zawodu; właściwe przygotowanie się do rozmowy kwalifikacyjnej; metody poszukiwania pracy i analizowanie ofert pracy. 3)Stworzenie indywidualnego planu działania. Kod CPV 80500000-9
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4. 2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych przez wykonawców dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: 2.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.2)Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 2.3)Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. 2.4)Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym. 2.5)Zaświadczenie o wpisie do Rejestru Instytucji Szkoleniowych. 2.6)Oświadczenie Wykonawcy, o posiadaniu uprawnień oraz odpowiednich kwalifikacji i warunków do należytego wykonania przedmiotu umowy zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (DZ.U. nr 31, poz.216). 2.7)Oświadczenie Wykonawcy, o zapoznaniu się z Rozporządzeniem Ministra Sprawiedliwości z dnia 3 lutego 2004 r. w sprawie szczegółowych zasad i trybu prowadzenia nauczania w zakładach karnych. 2.8)Oświadczenie Wykonawcy o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji, sprawozdawczości i kontroli projektu - zgodnie z ustawą O ochronie danych osobowych. 2.9)Oświadczenie Wykonawcy - zobowiązanie do zachowania w tajemnicy i nie ujawnianie danych osobowych, do których Wykonawca uzyskał dostęp w związku z uczestnictwem w projekcie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach