Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Siedlcach ogłasza przetarg
- Adres: 08-110 Siedlce, ul. M. Asłanowicza 10
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 25 633 09 64 , fax. 25 633 17 90
- Data zamieszczenia: 2014-08-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Siedlcach
ul. M. Asłanowicza 10 10
08-110 Siedlce, woj. mazowieckie
tel. 25 633 09 64, fax. 25 633 17 90
REGON: 00518366600000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przeprowadzenie kursu zawodowego: kwalifikacja wstępna przyspieszona w zakresie przewozu rzeczy, w ramach zadania Aktywna Integracja dla uczestników projektu Prosto przed siebie współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu zawodowego: kwalifikacja wstępna przyspieszona w zakresie przewozu rzeczy dla 1 uczestnika projektu Prosto przed siebie skierowanego przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Siedlcach. Minimalne wymagania realizacji Przedmiotu zamówienia:Liczba godzin:130 godzin zajęć teoretycznych, 8 godzin zajęć praktycznych specjalistycznego szkolenia w ruchu drogowym, 2 godziny zajęć praktycznych szkolenia specjalistycznego z jazdy w warunkach specjalnych na płycie poślizgowej lub w symulatorze, w miejscu ustalonym z Zamawiającym w dni od poniedziałku do soboty w terminach ustalonych z Zamawiającym w wymiarze nie większym niż 7 godzin dziennie. Tematyka kursu powinna obejmować kształcenie zawodowe w zakresie: racjonalnego kierowania pojazdem, z uwzględnieniem przepisów bezpieczeństwa, w tym: znajomość właściwości technicznych i zasad działania elementów bezpieczeństwa pojazdu, umiejętność optymalizacji zużycia paliwa, umiejętność zapewnienia bezpieczeństwa w związku z przewożonym towarem, umiejętność zapewnienia bezpiecznego mocowania ładunków w przewozie drogowym rzeczy;umiejętności stosowania przepisów dotyczących wykonywania transportu drogowego, zagrożeń związanych z wykonywanym zawodem, w tym bezpieczeństwo na drodze i bezpieczeństwo dla środowiska, obsługi i logistyki, w tym kształtowanie wizerunku firmy oraz znajomość rynku w przewozie drogowym i jego organizacji. Program kursu musi być zgodny z obowiązującymi przepisami, a w szczególności z art. 39b1 ustawy o transporcie drogowym z dnia 06.09.2011 r.( tj.: Dz. U. 2012. Poz. 1265). W ramach realizacji Przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do: przedłożenia Zamawiającemu przy podpisaniu umowy uzgodnionego z Zamawiającym harmonogramu ramowego rozkładu Zajęć wraz z lokalizacją miejsca realizacji Przedmiotu umowy, przekazania uczestnikowi 1 kompletu materiałów szkoleniowych oznakowanych w logotypy UE, EFS, PO KL oraz 1 egzemplarza Zamawiającemu, zorganizowania i pokrycia kosztów badania lekarskiego i psychotechnicznego wraz z wydaniem orzeczenia lekarskiego i psychologicznego, prowadzenie dziennika Zajęć, list obecności, bieżącego informowania Zamawiającego o przypadkach nieobecności uczestnika na Zajęciach, zapewnienia materiałów dydaktycznych i zaplecza technicznego niezbędnych do przeprowadzenia kursu, zgłoszenia uczestnika na egzamin państwowy i opłacenia egzaminu państwowego, wydania oryginałów i kserokopii zaświadczeń, certyfikatów ukończenia Kursu oznakowanych logo EFS, PO KL, UE w terminie 7 dni od zakończenia realizacji Przedmiotu zamówienia, zapewnienia przerw kawowych z poczęstunkiem w postaci: kawa, herbata, soki owocowe, woda, ciastka, cukier, śmietanka itp., ubezpieczenia uczestnika od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z uczestnictwem w Kursie, wykonania dokumentacji fotograficznej z realizacji Przedmiotu zamówienia min.5 zdjęć, ponoszenia wszelkich kosztów niezbędnych w celu prawidłowej realizacji Przedmiotu zamówienia, nie przewidzianych w umowie jako leżące po stronie Zamawiającego, w szczególności ewentualnych kosztów badań dodatkowych, złożenia Zamawiającemu w terminie 7 dni po zakończeniu realizacji Przedmiotu zamówienia: dziennika zajęć, kompletu list obecności, potwierdzenie korzystania z cateringu, potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych, 1 egzemplarza materiałów szkoleniowych lub kserokopii, zaświadczeń, certyfikatów ukończenia Zajęć, kserokopii ww. zaświadczeń, certyfikatów, kserokopii ubezpieczenia NNW, dokumentacji fotograficznej z realizacji przedmiotu zamówienia w formie elektronicznej, kserokopii dowodu opłaty egzaminu państwowego. Wymagania dla pomieszczeń szkoleniowych: Miejsce realizacji Przedmiotu zamówienia: - lokal odpowiednio przystosowany do prowadzenia Zajęć teoretycznych zapewniony przez Wykonawcę na terenie miasta Siedlce, płyta poślizgowa lub symulator zapewniony przez Wykonawcę oraz teren zajęć praktycznych specjalistycznego szkolenia w ruchu drogowym: w obrębie województwa Mazowieckiego z zapewnieniem bezpłatnego dojazdu uczestnika Zajęć z miasta Siedlce do miejsca realizacji Przedmiotu Zamówienia oraz powrotu do miasta Siedlce. Miejsce realizacji Przedmiotu zamówienia będzie oznakowane przez cały czas trwania umowy w sposób wskazany przez Zamawiającego - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gops.gminasiedlce.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Szkolenia osób bezrobotnych - Spawanie metodą MAG 135
Dodano: 2016-07-14 - Przeprowadzenie szkolenia Spawanie blach i rur ze stali niestopowych spoinami pachwinowymi metodą MAG (135-1) oraz Spawanie blach ze stali niestopowych spoinami czołowymi metodą MAG (135-2) dla 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Sochaczewie
Dodano: 2016-07-04 - Szkolenia osób bezrobotnych - Spawanie metodą TIG 141
Dodano: 2016-05-20 - Usługa szkoleniowa w zakresie badań nieniszczących oraz kursów międzynarodowego inspektora spawalniczego, międzynarodowego inżyniera spawalnika, europejskiego specjalisty klejenia
Dodano: 2016-01-18 - Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń i kursów dla pracowników Mazowieckiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Warszawie
Dodano: 2015-10-12 - Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń w formie seminaryjno-warsztatowej pn. Planowanie rozwoju gospodarstwa rolnego, dla pracowników Mazowieckiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Warszawie
Dodano: 2015-10-05 - Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń i kursów dla pracowników Mazowieckiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Warszawie
Dodano: 2015-09-30 - Zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatu zawodowego z zakresu robót budowlano-wykończeniowych w formie warsztatów praktycznych dla uczestników projektu Schematom STOP! Wspólne działania instytucji pomocy społecznej i instytucji rynku pracy - pilotaż
Dodano: 2015-08-20 - Szkolenie osób bezrobotnych - Spawanie metodą TIG 141/111
Dodano: 2015-07-30 - Organizacja i przeprowadzenie szkolenia dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Płocku pn. Mała Przedsiębiorczość
Dodano: 2015-07-15