Przetargi.pl
Przeprowadzenie kursu w zakresie niezbędnym do uzyskania prawa jazdy kategorii B dla uczniów Zespołu Szkół Żeglugi Śródlądowej im. Bohaterów Westerplatte w Kędzierzynie-Koźlu

Zespół Szkół Żeglugi Śródlądowej im. Bohaterów Westerplatte ogłasza przetarg

  • Adres: 47-200 Kędzierzyn-Koźle, Bohaterów Westerplatte
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 774 061 650, , fax. 774 061 652
  • Data zamieszczenia: 2019-12-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Żeglugi Śródlądowej im. Bohaterów Westerplatte
    Bohaterów Westerplatte 1
    47-200 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie
    tel. 774 061 650, , fax. 774 061 652
    REGON: 12633300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zegluga.edu.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie kursu w zakresie niezbędnym do uzyskania prawa jazdy kategorii B dla uczniów Zespołu Szkół Żeglugi Śródlądowej im. Bohaterów Westerplatte w Kędzierzynie-Koźlu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Tryb udzielenia zamówienia publicznego oraz miejsca, w których zostało zamieszczone ogłoszenie o zamówieniu 1) Postępowanie o udzielanie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz., 759 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą oraz aktów wykonawczych do ustawy. 2) Podstawa prawna opracowania specyfikacji istotnych warunków zamówienia: • Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.). • Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r . w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r. Nr 000, poz.231), 3) Miejsce publikacji ogłoszenia o przetargu: • Biuletyn Zamówień Publicznych: • strona internetowa Zamawiającego – www.zegluga.edu.pl, http://zegluga.szkolnybip.pl/ • tablica ogłoszeń w miejscu publicznie dostępnym w siedzibie Zamawiającego. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursów na prawo jazdy kategorii B dla 18 uczestników- uczniów Zespołu Szkół Żeglugi Śródlądowej w Kędzierzynie-Koźlu. CPV: 80411200-0 Usługi szkół nauki jazdy Minimalne wymagania realizacji przedmiotu zamówienia: 1) Szkolenie musi być przeprowadzone w języku polskim, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa z szczególnym uwzględnieniem poniżej zamieszczonych wymagań: 1 Termin rozpoczęcia kursu: 9 dni od zawarcia umowy, nie później niż od 08.01.2020 r. Dopuszcza się organizację kursu w 4 grupach i etapowo. Warunkiem jest zatwierdzenie przez zamawiającego harmonogramu. 2 Termin zakończenia kursu: najpóźniej 31 grudnia 2020 r., po wystawieniu zaświadczenia o uczestnictwie poszczególnych kursantów w szkoleniu. 3 Ilość uczestników kursu: 18 osób 4 Przedmiot szkolenia obejmuje • Zajęcia dydaktyczne (teoretyczne): 30 godzin dydaktycznych zajęć teoretycznych (1 godzina zajęć dydaktycznych = 45 minut plus przerwa 15 minut) • Zajęcia praktyczne: 30 godzin zajęć praktycznych (1 godzina zajęć praktycznych = 60 minut) • zapewnienie wszelkich niezbędnych materiałów szkoleniowych. 5 Miejsce szkolenia: • dla zajęć teoretycznych: siedziba wykonawcy lub inne miejsce spełniające wymagania na potrzeby szkolenia na terenie miasta Kędzierzyna-Koźla, • dla zajęć praktycznych : plac manewrowy oraz zwyczajowo przyjęte trasy w obrębie powiatu kędzierzyńsko-kozielskiego. 2) Lista uczestników kursu zostanie dostarczona po podpisaniu umowy. 3) Wykonawca zobowiązuje się do opracowania i przedłożenia Zamawiającemu programu kursu w części teoretycznej i praktycznej. 4) Cena przeprowadzonego kursu obejmuje wszelkie niezbędne koszty, związane z jego organizacją i realizacją. 5) Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych zgodnie ze sporządzonym w uzgodnieniu z Zamawiającym harmonogramem. 6) Zamawiający wymaga, aby zajęcia teoretyczne i wykłady odbywały się w sposób gwarantujący dobre przygotowanie do egzaminu państwowego, ćwiczenia odbywały się w sposób tożsamy jak na egzaminie państwowym, natomiast zajęcia praktyczne były prowadzone na placu manewrowym oraz w ruchu drogowym w mieście i poza miastem. 7) Zamawiający wymaga, aby zajęcia były przeprowadzone przez wykładowców (instruktorów) posiadających odpowiednie kwalifikacje, zasób wiedzy, doświadczenie zawodowe i przygotowanie dydaktyczne, zapewniające właściwą realizację programu kursu zgodnie z wymogami określonymi przepisami prawa polskiego. Nie dopuszcza się prowadzenia zajęć drogą elektroniczną, metodą e-lerningu, w formie eksternistycznej itp. 8) Zamawiający wymaga, aby zajęcia były prowadzone zgodnie z przepisami oraz zasadami bezpieczeństwa i higieny pracy. 9) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia ochrony danych osobowych uczestników kursu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 10) Wykonawca indywidualnie ustali z uczestnikami terminy zajęć praktycznych w ramach uzgodnionych harmonogramów. 11) Wykonawca zobowiązany jest do dokumentowania obecności uczniów na zajęciach teoretycznych ich podpisami na listach obecności (przygotowanych przez zamawiającego), prowadzenia dziennika zajęć teoretycznych (przygotowanego przez zamawiającego) oraz pozostałej dokumentacji wymaganej zgodnie z przepisami właściwymi do realizacji omawianego kursu. 12) Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego informowania Zamawiającego o niezgłaszaniu się któregokolwiek uczestnika kursu, przerwania odbywania kursu lub rezygnacji z uczestnictwa oraz innych sytuacjach, które mogą wpływać na realizację kursu. 13) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić odpowiednie warunki do przeprowadzenia kursu oraz niezbędny sprzęt i materiały szkoleniowe. 14) Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia kursu z należytą starannością, zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy i obowiązującymi przepisami. 15) Wykonawca zapewni realizację zamówienia w sposób rzetelny, tak aby jak największa liczba uczestników zdała egzamin z pozytywnym rezultatem. 16) Wykonawca zobowiązuje się do zorganizowania i przeprowadzenia po zakończeniu zajęć teoretycznych próbnego egzaminu oceniającego poziom przygotowania uczestników do egzaminu państwowego. 17) Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia na żądanie Zamawiającego informacji dotyczących stanu realizacji zamówienia zarówno w zakresie przedmiotowym jak i podmiotowym. 18) Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania i przeprowadzenia ankiety ewaluacyjnej po każdorazowym zakończeniu szkolenia dla poszczególnych grup uczestników. 19) Zamawiający przekaże Wykonawcy w terminie do 3 dni kalendarzowych od podpisania umowy: a) imienną listę uczestników kursu, b) wzór listy obecności na zajęciach, c) dziennik zajęć W terminie do 10 dni kalendarzowych od podpisania umowy Wykonawca zobowiązuje się do przedłożenia Zamawiającemu propozycji harmonogram zajęć w ramach kursu. Wykonawca przystąpi do realizacji przedmiotu umowy nie później niż w ciągu 9 dni kalendarzowych od podpisania umowy. W terminie do 5 dni kalendarzowych od dnia zakończenia zajęć dla poszczególnych grup, Wykonawca przekaże Zamawiającemu: a) kopie zaświadczeń o ukończonym kursie, b) listy wykazu uczestników, którzy ukończyli szkolenie wraz z potwierdzeniem odbioru w/w zaświadczeń, podpisanej przez uczestników c) podpisane przez uczniów uczestniczących w zajęciach teoretycznych listy obecności z każdego dnia szkolenia oraz dziennik zajęć teoretycznych, d) protokół wyników z egzaminu próbnego e) ankiet ewaluacyjnych wypełnionych przez uczestników potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię dokumentów potwierdzających realizację zajęć praktycznych przez poszczególnych uczestników kursu w oparciu o w/w dokumenty po zakończonym kursie ( dla każdej grupy), zostanie sporządzony protokół odbioru usługi, podpisany przez Wykonawcę i Zamawiającego. Podpisanie bez zastrzeżeń przez obie Strony protokołu odbioru z wykonania usługi jest podstawą do wystawienia faktury/ rachunku. 3. Oferty częściowe Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 4. Oferty wariantowe Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 5. Termin wykonania zamówienia Nie później niż do dnia 31 grudnia 2020r. 6. Informacja o podwykonawcach Zamawiający zgodnie z art. 36 ust. 5 Ustawy Pzp, nie dopuszcza powierzenia podwykonawcom, zamówienia w zakresie szkolenia teoretycznego i praktycznego kursu na prawo jazdy kategorii B. 7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie 1) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie: a) ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania, b) zobowiązani są ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich dokumentów; c) pełnomocnictwo musi wynikać z umowy lub z innej czynności prawnej, mieć formę pisemną; fakt ustanowienia Pełnomocnika musi wynikać z załączonych do oferty dokumentów, wszelka korespondencja prowadzona będzie z Pełnomocnikiem; d) jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający może przed zawarciem umowy wezwać pełnomocnika do przedstawienia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 2) Składając ofertę wspólnie (art.23 ustawy Prawo zamówień publicznych) przez dwóch lub więcej Wykonawców należy zwrócić uwagę w szczególności na wymagane dokumenty i oświadczenia, które muszą złożyć wszyscy wykonawcy: a) oświadczenie o spełnianiu warunków podanych w art. 22 ust. 1 ustawy oraz oświadczenie w związku z art. 24 ust. 1 podpisują wszyscy członkowie konsorcjum lub Pełnomocnik w imieniu całego konsorcjum. b) oraz dokumenty wymienione poniżej w pkt 10 i 11 niniejszej SIWZ. 8. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: 1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 9. Rozliczenia finansowe pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą Wszelkie rozliczenia związane z realizacją niniejszego zamówienia dokonywane będą w złotych polskich PLN na podstawie wystawionej faktury VAT/ rachunku. Podstawą do wystawienia faktury jest rzeczywiste wykonanie usługi oraz podpisany protokół. 10. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp tzn: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia c) Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia d) Sytuacja ekonomiczna i finansowa pozwala na zapewnienie wykonania zamówienia 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków z pkt 1 : ad a) Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena tego warunku będzie dokonana na podstawie właściwego oświadczenia stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. ad b) Wykonawca wykaże, że w okresie 1 roku przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie zrealizował co najmniej 1 usługę polegającą na zorganizowaniu i przeprowadzeniu kursu prawa jazdy dla minimum 20 osób . Załącznik nr 4 Ponad to Wykonawca przedkłada zaświadczenie z Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego o średniej zdawalności egzaminu państwowego osób szkolonych przez Wykonawcę w okresie 1 roku poprzedzającego ubieganie się o zamówienie. ad c) Wykonawca wykaże iż posiada co najmniej 1 samochód szkoleniowy tożsamy z pojazdami egzaminacyjnymi wykorzystywanymi na egzaminie państwowym w WORD w Opolu oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena tego warunku będzie dokonana na podstawie właściwego oświadczenia stanowiącego załącznik nr 3 oraz 6 do SIWZ. ad d) Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena tego warunku będzie dokonana na podstawie właściwego oświadczenia stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. 11. Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków w niniejszym postępowaniu 1) W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu do oferty należy załączyć: a) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 – 4 oraz według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do niniejszej SIWZ. b) Dokumenty potwierdzające, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie zrealizował co najmniej 1 usługę polegającą na zorganizowaniu i przeprowadzeniu kursu prawa jazdy dla minimum 10 osób (np. referencje lub protokoły odbioru) wraz z wykazem wykonanych usług – załącznik nr 4 do SIWZ. (W przypadku oferty składanej przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu składa co najmniej jeden z tych wykonawców albo wszyscy wykonawcy wspólnie). 2) W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy należy złożyć następujące dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem: a) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania wg wzoru – załącznik nr 2 do SIWZ. b) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Dodatkowo do oferty należy dołączyć: a) Wypełniony w formie oryginału druk „Formularz ofertowy” – załącznik nr 1 b) Oświadczenia wykonawcy stanowiące załącznik nr 4 i 6 do niniejszej SIWZ c) Projekt umowy zaakceptowany (zaparafowany) - załącznik nr 5 do SIWZ d) Pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy), e) Pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (jeśli uprawnienie tych osób nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty). 4) Wszystkie w/w dokumenty winny być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę (-y) uprawnioną (-e) do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. 5) Zgodnie z art. 26 ust. 2b Prawa zamówień publicznych wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu oraz osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, tj. przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 6) Zamawiający wezwie w trybie art. 26 ust. 3 Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 12. Wymagania dotyczące wadium Nie dotyczy 13. Termin związania ofertą a) Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. b) W uzasadnionych przypadkach, na co najmniej 3 dni przed upływem terminu związania ofertą Zamawiający może zwrócić się do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni. 14. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów, a także wskazanie osoby uprawnionej do porozumiewania się z Wykonawcami 1) W niniejszym postępowaniu wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane będą w formie • pisemnej, • drogą elektroniczną (adres: sekretariat@zegluga.edu.pl ) przy czym zawsze dopuszczalna jest forma pisemna. 2) Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują korespondencję elektronicznie – każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania (art. 27 ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych). W przypadku braku potwierdzenia otrzymania wiadomości przez wykonawcę zamawiający domniemywa, że pismo wysłane przez zamawiającego na numer faksu podany przez wykonawcę zostało mu doręczone w sposób umożliwiający zapoznanie się wykonawcy z treścią pisma. 3) Wykonawca może zwrócić się (pisemnie, e-mailem) do Zamawiającego o przekazanie SIWZ. We wniosku należy podać: • nazwę i adres Wykonawcy, • nr telefonu i faksu, e-mail • imię i nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów z Zamawiającym w sprawach dotyczących niniejszego postępowania, • znak postępowania: ZSŻŚ.DG.26.27.2019 4) SIWZ można także odebrać w siedzibie Zamawiającego – Zespół Szkół Żeglugi Śródlądowej ul.Bohaterów Westerplatte 1, 47-200 Kędzierzyn-Koźle w sekretariacie szkoły w godzinach urzędowania Zamawiającego lub otrzymać drogą elektroniczną zgłaszając zapotrzebowanie na adres: sekretariat@zegluga.edu.pl 5) Wykonawca może zwracać się pisemnie do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SIWZ. Zamawiający niezwłocznie udzieli wyjaśnień pod warunkiem, że prośba o wyjaśnienie treści SIWZ wpłynie do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert. Jednocześnie Zamawiający prosi o przesyłanie treści pytań również w wersji elektronicznej na adres: sekretariat@zegluga.edu.pl 6) W uzasadnionych przypadkach Zamawiający ma prawo zmiany treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, Zmiana może nastąpić w każdym czasie, przed upływem terminu do składania ofert. W przypadku wprowadzenia takiej zmiany, informacja o tym zostanie zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego – www.zegluga.edu.pl a także w Biuletynie Zamówień Publicznych. 7) Jeżeli w wyniku zmiany treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia niezbędny będzie do¬datko¬wy czas na wprowadzenie zmian w ofertach, Zamawiający przedłuży termin składania ofert i poinformuje o tym wykonawców na stronie internetowej. 8) Osoby upoważnione do kontaktowania się z Wykonawcami : 1. Justyna Szynal tel./fax (77) 4061650 , e-mail: jszynal@zegluga.edu.pl 2. Grzegorz Nadolski , e-mail: gnadolski@zegluga.edu.pl
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80411200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 Termin rozpoczęcia kursu: 9 dni od zawarcia umowy, nie później niż od 08.01.2020 r. Dopuszcza się organizację kursu w 4 grupach i etapowo. Warunkiem jest zatwierdzenie przez zamawiającego harmonogramu. 2 Termin zakończenia kursu: najpóźniej 31 grudnia 2020 r., po wystawieniu zaświadczenia o uczestnictwie poszczególnych kursantów w szkoleniu. 3 Ilość uczestników kursu: 18 osób 4 Przedmiot szkolenia obejmuje • Zajęcia dydaktyczne (teoretyczne): 30 godzin dydaktycznych zajęć teoretycznych (1 godzina zajęć dydaktycznych = 45 minut plus przerwa 15 minut) • Zajęcia praktyczne: 30 godzin zajęć praktycznych (1 godzina zajęć praktycznych = 60 minut) • zapewnienie wszelkich niezbędnych materiałów szkoleniowych. 5 Miejsce szkolenia: • dla zajęć teoretycznych: siedziba wykonawcy lub inne miejsce spełniające wymagania na potrzeby szkolenia na terenie miasta Kędzierzyna-Koźla, • dla zajęć praktycznych : plac manewrowy oraz zwyczajowo przyjęte trasy w obrębie powiatu kędzierzyńsko-kozielskiego. 2) Lista uczestników kursu zostanie dostarczona po podpisaniu umowy. 3) Wykonawca zobowiązuje się do opracowania i przedłożenia Zamawiającemu programu kursu w części teoretycznej i praktycznej. 4) Cena przeprowadzonego kursu obejmuje wszelkie niezbędne koszty, związane z jego organizacją i realizacją. 5) Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych zgodnie ze sporządzonym w uzgodnieniu z Zamawiającym harmonogramem. 6) Zamawiający wymaga, aby zajęcia teoretyczne i wykłady odbywały się w sposób gwarantujący dobre przygotowanie do egzaminu państwowego, ćwiczenia odbywały się w sposób tożsamy jak na egzaminie państwowym, natomiast zajęcia praktyczne były prowadzone na placu manewrowym oraz w ruchu drogowym w mieście i poza miastem. 7) Zamawiający wymaga, aby zajęcia były przeprowadzone przez wykładowców (instruktorów) posiadających odpowiednie kwalifikacje, zasób wiedzy, doświadczenie zawodowe i przygotowanie dydaktyczne, zapewniające właściwą realizację programu kursu zgodnie z wymogami określonymi przepisami prawa polskiego. Nie dopuszcza się prowadzenia zajęć drogą elektroniczną, metodą e-lerningu, w formie eksternistycznej itp. 8) Zamawiający wymaga, aby zajęcia były prowadzone zgodnie z przepisami oraz zasadami bezpieczeństwa i higieny pracy. 9) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia ochrony danych osobowych uczestników kursu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 10) Wykonawca indywidualnie ustali z uczestnikami terminy zajęć praktycznych w ramach uzgodnionych harmonogramów. 11) Wykonawca zobowiązany jest do dokumentowania obecności uczniów na zajęciach teoretycznych ich podpisami na listach obecności (przygotowanych przez zamawiającego), prowadzenia dziennika zajęć teoretycznych (przygotowanego przez zamawiającego) oraz pozostałej dokumentacji wymaganej zgodnie z przepisami właściwymi do realizacji omawianego kursu. 12) Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego informowania Zamawiającego o niezgłaszaniu się któregokolwiek uczestnika kursu, przerwania odbywania kursu lub rezygnacji z uczestnictwa oraz innych sytuacjach, które mogą wpływać na realizację kursu. 13) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić odpowiednie warunki do przeprowadzenia kursu oraz niezbędny sprzęt i materiały szkoleniowe. 14) Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia kursu z należytą starannością, zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy i obowiązującymi przepisami. 15) Wykonawca zapewni realizację zamówienia w sposób rzetelny, tak aby jak największa liczba uczestników zdała egzamin z pozytywnym rezultatem. 16) Wykonawca zobowiązuje się do zorganizowania i przeprowadzenia po zakończeniu zajęć teoretycznych próbnego egzaminu oceniającego poziom przygotowania uczestników do egzaminu państwowego. 17) Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia na żądanie Zamawiającego informacji dotyczących stanu realizacji zamówienia zarówno w zakresie przedmiotowym jak i podmiotowym. 18) Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania i przeprowadzenia ankiety ewaluacyjnej po każdorazowym zakończeniu szkolenia dla poszczególnych grup uczestników. 19) Zamawiający przekaże Wykonawcy w terminie do 3 dni kalendarzowych od podpisania umowy: a) imienną listę uczestników kursu, b) wzór listy obecności na zajęciach, c) dziennik zajęć W terminie do 10 dni kalendarzowych od podpisania umowy Wykonawca zobowiązuje się do przedłożenia Zamawiającemu propozycji harmonogram zajęć w ramach kursu. Wykonawca przystąpi do realizacji przedmiotu umowy nie później niż w ciągu 9 dni kalendarzowych od podpisania umowy. W terminie do 5 dni kalendarzowych od dnia zakończenia zajęć dla poszczególnych grup, Wykonawca przekaże Zamawiającemu: a) kopie zaświadczeń o ukończonym kursie, b) listy wykazu uczestników, którzy ukończyli szkolenie wraz z potwierdzeniem odbioru w/w zaświadczeń, podpisanej przez uczestników c) podpisane przez uczniów uczestniczących w zajęciach teoretycznych listy obecności z każdego dnia szkolenia oraz dziennik zajęć teoretycznych, d) protokół wyników z egzaminu próbnego e) ankiet ewaluacyjnych wypełnionych przez uczestników potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię dokumentów potwierdzających realizację zajęć praktycznych przez poszczególnych uczestników kursu w oparciu o w/w dokumenty po zakończonym kursie ( dla każdej grupy), zostanie sporządzony protokół odbioru usługi, podpisany przez Wykonawcę i Zamawiającego. Podpisanie bez zastrzeżeń przez obie Strony protokołu odbioru z wykonania usługi jest podstawą do wystawienia faktury/ rachunku.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach