Przetargi.pl
Przeprowadzenie kursu w ramach realizacji projektu pn.: Aktywizacja społeczno - zawodowa Brama Perspektyw współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet VII, Działanie 7.1, Poddziałanie 7.1.2. - Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ogłasza przetarg

  • Adres: 84-300 Lębork, ul. Czołgistów 5
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 59 8628 106 , fax. 59 8628 106
  • Data zamieszczenia: 2013-10-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
    ul. Czołgistów 5 5
    84-300 Lębork, woj. pomorskie
    tel. 59 8628 106, fax. 59 8628 106
    REGON: 77098326500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcprlebork.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie kursu w ramach realizacji projektu pn.: Aktywizacja społeczno - zawodowa Brama Perspektyw współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet VII, Działanie 7.1, Poddziałanie 7.1.2. - Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przeprowadzenie kursu w ramach realizacji projektu pn.: Aktywizacja społeczno - zawodowa - Brama Perspektyw współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet VII, Działanie 7.1, Poddziałanie 7.1.2. - Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Kurs księgowości z obsługą programu Symfonia - finanse i księgowość - dla 3 osób. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczono w załącznikach do SIWZ - Załącznik nr 1: 1a. Istnieje możliwość zmniejszenia lub zwiększenia ilości uczestników-czek w zależności od zdiagnozowanych bieżących potrzeb adresatów zadania, z tym, że płatność nastąpi za wartość zamówienia, którą stanowić będzie jednostkowa cena ofertowa brutto za 1 osobę razy ilość osób uczestniczących w kursie, z uwzględnieniem ilości godzin odbytego kursu. Adresaci zadania: osoby bezrobotne, nieaktywne zawodowo lub zatrudnione, będące w wieku aktywności zawodowej, korzystające z pomocy społecznej, zagrożone wykluczeniem społecznym, należące do grupy osób niepełnosprawnych, z tym że nie ma konieczności likwidacji barier architektonicznych czy komunikacyjnych pod kątem schorzeń tych osób. Przedmiot zamówienia obejmuje: zorganizowanie i przeprowadzenie wszystkich zajęć kursu dostosowanych do jego uczestników-uczestniczek zgodnie z załącznikami odpowiednio nr 1: 1a , w tym w szczególności zabezpieczenie, dostosowanych do uczestników-uczestniczek sal, wyposażenia, toku prowadzonych zajęć przeprowadzenia godzin zajęć teoretycznych przeprowadzenia godzin zajęć praktycznych zapewnienie niezbędnych materiałów do nauki i przekazanie materiałów szkoleniowych każdemu uczestnikowi/uczestniczce na własność oraz jednego egzemplarza materiałów lub ich kopi lub zdjęć Zamawiającemu; przeprowadzenie egzaminów - teoretycznych i praktycznych; wydanie zaświadczeń o ukończeniu kursu zgodne z rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych Dz. U. Nr 31, poz. 216; wydanie certyfikatów uczestnictwa w kursie zawierające w szczególności: imię i nazwisko uczestnika-uczestniczki, termin odbywania kursu, łączną ilość godzin zajęć kursu, dane Wykonawcy kursu, dane Zamawiającego kurs, informację o współfinansowaniu kursu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, logotypy UE EFS i POKL, podpisy i pieczątki Wykonawcy. Czas trwania kursu na 1 osobę każdego uczestniczkę-uczestnika: 180 godzin, w tym: 100 godzin zajęć teoretycznych dydaktycznych i 80 godzin zajęć praktycznych - zegarowych. Ramowy program kursu, tematy zajęć: Podstawy prowadzenia księgowości Podatek dochodowy od osób fizycznych Podatek VAT Zasady rachunkowości Podatkowa księga przychodów i rozchodów Przychody i koszty Przychody i koszty Prowadzenie ewidencji ryczałtu. Karta podatkowa Płace Rozliczenia ZUS i US Obowiązki pracodawcy i pracownika Obsługa programu Płatnik Obsługa programu Symfonia finanse i księgowość - min. 40 godz. Praktyka zawodowa u pracodawcy - 80 godz. EGZAMIN wewnętrzny Zamawiający dopuszcza organizację i przeprowadzenie realizacji zadania przez połączenie grupy uczestników/uczestniczek kursu z ogólnodostępnym kursem organizowanym przez Wykonawcę poza niniejszym zamówieniem, pod warunkiem, że nie będzie to miało wpływu, na jakość i terminowość świadczonych usług na rzecz Zamawiającego. Wykonawca nie ma obowiązku informowania Zamawiającego o zaistnieniu tych okoliczności Materiały szkoleniowe dla uczestniczek-uczestników: pendrive lub płyta CD z wgranymi materiałami z zajęć - ćwiczenia, obsługa programu, notatnik, długopis. Materiały szkoleniowe przeznaczone na potrzeby kursu powinny zapewnić wysoki poziom merytoryczny, przejrzystość i spójność zawartych informacji oraz rzeczowość i kompleksowość. Materiały winny być przekazane na stałe uczestnikom/uczestniczkom kursu oraz 1 komplet lub kserokopia lub zdjęcia dla Zamawiającego. Wykonawca powinien udokumentować przekazanie kursantom/kursantkom materiałów szkoleniowych przez ich sfotografowanie, sporządzenie ich wykazu oraz dokumentu potwierdzającego ich odebranie przez właściwe osoby. Materiały winny być oznakowane zgodnie z wytycznymi dostępnymi na stronie internetowej http:www.efs.gov.pl, zakładka Dokumenty nt.: Wytyczne dotyczące oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcprlebork.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach