Przetargi.pl
przeprowadzenie kursu przyuczającego do zawodu posadzkarz monter paneli podłogowych i kucharz małej gastronomii oraz szkoleń w zakresie aktywizacji zawodowej podstawy obsługi komputera. Nr 220/02/10/POKL

Areszt Śledczy w Warszawie-Grochów ogłasza przetarg

  • Adres: 04-275 Warszawa, ul. Chłopickiego 71A
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6105541 , fax. 022 6734501
  • Data zamieszczenia: 2010-03-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Areszt Śledczy w Warszawie-Grochów
    ul. Chłopickiego 71A 71A
    04-275 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6105541, fax. 022 6734501
    REGON: 00032124700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Areszt Śledczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    przeprowadzenie kursu przyuczającego do zawodu posadzkarz monter paneli podłogowych i kucharz małej gastronomii oraz szkoleń w zakresie aktywizacji zawodowej podstawy obsługi komputera. Nr 220/02/10/POKL
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie przeprowadzenia kursów zawodowych i zajęć aktywizacyjnych (CPV 80.53.00.00-8, 80.57.00.00-0) Kurs Posadzkarz - monter paneli podłogowych: - ilość instruktorów prowadzących zajęcia teoretyczne w pierwszym dniu - 1 - ilość instruktorów prowadzących zajęcia teoretyczne w drugim dniu i zajęcia praktyczne - 2 - ilość osób na jednym kursie - 12 osób; - ilość kursów - 1; - ilość godzin na kursie - 80 godzin(zajęcia teoretyczne - 16 godzin, zajęcia praktyczne - 64 godziny); - miejsce prowadzenia kursu - Areszt Śledczy Warszawa - Grochów; - termin realizacji kursu - marzec kwiecień 2010 roku, od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 16.00 z uwzględnieniem wymaganych przerw międzylekcyjnych (godzinę lekcyjną należy traktować jako jednostkę 45-cio minutową) oraz z wyłączeniem świąt. Program kursu: - posługiwanie się dokumentacją techniczną dla oceny zakresu planowanych robót, - obsługa maszyn i dobór właściwych narzędzi do rodzaju wykonywanej pracy, - organizacja toku pracy zgodnie z zasadami bhp i ppoż., - obmiar wykonywanych robót, - przygotowywanie powierzchni i podkładów pod posadzki z paneli podłogowych i innych materiałów, - układanie paneli podłogowych i montaż listw przypodłogowych. Zamawiający zapewnia: - salę szkoleniową; - sprzęt audiowizualny (komputer-y, rzutnik multimedialny, ekran projekcyjny, telewizor, odtwarzacz DVD); Od wykonawcy wymaga się: 1. Materiałów szkoleniowych z wykorzystaniem nowoczesnych metod nauczania w formie prezentacji multimedialnych oraz wyposażenie w niezbędne materiały dydaktyczne (skrypt lub podręcznik zgodnie z tematyką kursu oraz artykuły piśmiennicze niezbędne do prowadzenia notatek); 2. Prowadzić odrębną dokumentacje przebiegu kształcenia: - program nauczania, zawierający w szczególności nazwę i zakres kursu, czas trwania i sposób organizacji, wymagania wstępne dla uczestników, cele kształcenia, plan nauczania określający nazwę zajęć edukacyjnych z uwzględnieniem części teoretycznej i praktycznej, treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych, wykaz literatury oraz niezbędnych środków oraz materiałów dydaktycznych, określenie sposobu sprawdzania efektów szkolenia; - dziennik zajęć edukacyjnych zawierający listę uczestników i listę obecności, wymiar godzin zajęć edukacyjnych i tematy zajęć edukacyjnych; - protokół z egzaminu; - rejestr wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających uczestnictwo w kursie i uzyskanie kwalifikacji; 3. Dokumentacja szkoleniowa powinna zawierać logo firmy prowadzącej kurs oraz źródła jej finansowania(zapis: Szkolenie zostało sfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 1.3.4 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013 oraz być opatrzona odpowiednimi logotypami.); 4. Materiały biurowe niezbędne przy zajęciach teoretycznych (długopis oraz notatnik lub zeszyt); 5. Materiałów do przeprowadzenia zajęć praktycznych - kurs posadzkarz - monter paneli podłogowych: - ilość paneli podłogowych - 110 m2, - ilość foli i gąbki - 102 m2, - kolor paneli podłogowych - BUK, wzór - drewna, - rodzaj paneli podłogowych wg. normy EN 13329 - AC4, - grubość paneli podłogowych - 8 mm, - grubość gąbki - 3 mm, - ilość listw przypodłogowych PVC o długości 2,5 m - 46 szt., - ilość łączników do listw przypodłogowych - 29 szt., - ilość kątowników wewnętrznych do listw przypodłogowych - 41 szt., - ilość kątowników zewnętrznych do listw przypodłogowych - 22 szt., - ilość zakończeń prawych do listw przypodłogowych - 8 szt., - ilość zakończeń lewych do listw przypodłogowych - 8 szt., - kolor listw, łączników, kątowników i zakończeń - w kolorze paneli podłogowych, - kołki rozporowe do montażu listw przypodłogowych o średnicy i w ilości niezbędnej do prawidłowego ich montażu 6. Koszty materiałów niezbędnych do przeprowadzenia zajęć praktycznych ww kursu nie mogą przekroczyć 40% wartości całkowitej kursu; 7. Materiały niezbędne do przeprowadzenia zajęć praktycznych po ich zakończeniu przechodzą na własność Aresztu Śledczego; 8. Wykonania badań lekarskich dla wszystkich uczestników szkolenia oraz zobowiązuje się do ich ubezpieczenia od NNW podczas trwania szkolenia; 9. Pisemnego oświadczenia Wykonawcy o posiadaniu zdolności do przeprowadzania kursów przyuczających do zawodu na podstawie Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 roku w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych; 10. Programu szkolenia wraz z listami uczestników, listami obecności uczestników kursu, notatki z wykonania przedmiotu zamówienia, protokołu z egzaminu końcowego; 11. Wzoru zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskania kwalifikacji; 12. Każdy uczestnik po ukończeniu kursu otrzyma zaświadczenie o ukończeniu kursu, według wzoru w załączniku nr 1 do Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz.216); 13. Wydanie uczestnikom kursu dokumentu o ukończeniu szkolenia powinno zawierać informację o realizowaniu kursu w ramach projektu współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki; 14. Przetwarzania danych osobowych zgodnie z przepisami wynikającymi z Ustawy o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku; 15. Warunkiem ukończenia kursu jest min. 80% frekwencja uczestnika kursu w zajęciach; 16. Otrzymanie tego zaświadczenia przez osobę przeszkoloną jest warunkiem zapłaty za jej przeszkolenie; 17. Elementem oferty jest preliminarz kursu obejmujący szczegółowy kosztorys oraz zawartość programową; 18. Cena kursu powinna zawierać podatek VAT i obejmować koszty osobowe, badań lekarskich i ubezpieczenia, materiałów, pomocy dydaktycznych; 19. Umożliwia się wykonawcy zamówienia powierzenie realizacji części przedmiotu zamówienia innym podmiotom - umowa taka powinna zawierać dodatkowe postanowienia zobowiązujące wykonawcę zamówienia do umieszczenia w treści umów zawieranych z podwykonawcami następujących postanowień: - zobowiązania podwykonawcy do przechowywania dokumentacji dotyczącej realizowanego zamówienia do końca 2020 r.; - postanowienia o możliwości kontroli prawidłowości realizacji zamówienia przez instytucje zewnętrzne uprawnione do kontroli beneficjenta; - postanowienia o możliwości kontroli prawidłowości realizacji zamówienia przez jednostkę organizacyjną SW, okręgowy inspektorat SW lub Centralny Zarząd; - identyfikacji źródeł finansowania umowy lub opatrzenia jej logotypami umożliwiającymi taką identyfikację; 20. Wykonawca zapewni wywóz wszelkich odpadów pozostałych po zakończeniu kursu (m.in. stare panele, gąbka, folia itp.) 21. Wykonawca zapewni dwa zestawy niezbędnych narzędzi do wykonania części praktycznej kursu tak, aby instruktorzy mogli realizować montaż paneli podłogowych w dwóch grupach. Kurs Kucharz małej gastronomii: - ilość osób na jednym kursie - 12 osób; - ilość kursów - 1; - ilość godzin na kursie - 80 godzin(zajęcia teoretyczne - 16 godzin, zajęcia praktyczne - 64 godziny); - miejsce prowadzenia kursu - Areszt Śledczy Warszawa - Grochów; - termin realizacji kursu - marzec kwiecień 2010 roku, od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 16.00 z uwzględnieniem wymaganych przerw międzylekcyjnych (godzinę lekcyjną należy traktować jako jednostkę 45-cio minutową) oraz z wyłączeniem świąt. Program kursu: - bezpieczeństwo i higiena pracy w zawodzie kucharz - obsługa maszyn i urządzeń - przechowywanie surowców, półproduktów, gotowych wyrobów kulinarnych i napojów - planowanie i organizowanie produkcji gastronomicznej - sporządzanie potraw, półproduktów i napojów kulinarnych z uwzględnieniem wiedzy o żywności i żywieniu Zamawiający zapewnia: - salę szkoleniową; - sprzęt audiowizualny (komputer-y, rzutnik multimedialny, ekran projekcyjny, telewizor, odtwarzacz DVD); - pomieszczenie przeznaczone do zajęć praktycznych w ramach kursu Kucharz małej gastronomii, na wyposażeniu której będzie kuchenka elektryczna czteropalnikowa z piekarnikiem; Od wykonawcy wymaga się: 1. Materiałów szkoleniowych z wykorzystaniem nowoczesnych metod nauczania w formie prezentacji multimedialnych oraz wyposażenie w niezbędne materiały dydaktyczne (skrypt lub podręcznik zgodnie z tematyką kursu oraz artykuły piśmiennicze niezbędne do prowadzenia notatek); 2. Prowadzić odrębną dokumentacje przebiegu kształcenia: - program nauczania, zawierający w szczególności nazwę i zakres kursu, czas trwania i sposób organizacji, wymagania wstępne dla uczestników, cele kształcenia, plan nauczania określający nazwę zajęć edukacyjnych z uwzględnieniem części teoretycznej i praktycznej, treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych, wykaz literatury oraz niezbędnych środków oraz materiałów dydaktycznych, określenie sposobu sprawdzania efektów szkolenia. - dziennik zajęć edukacyjnych zawierający listę uczestników i listę obecności, wymiar godzin zajęć edukacyjnych i tematy zajęć edukacyjnych; - protokół z egzaminu; - rejestr wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających uczestnictwo w kursie i uzyskanie kwalifikacji; 3. Dokumentacja szkoleniowa powinna zawierać logo firmy prowadzącej kurs oraz źródła jej finansowania(zapis: Szkolenie zostało sfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 1.3.4 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013 oraz być opatrzona odpowiednimi logotypami.); 4. Materiały biurowe niezbędne przy zajęciach teoretycznych (długopis oraz notatnik lub zeszyt); 5. Narzędzi i materiałów do przeprowadzenia zajęć praktycznych w postaci produktów spożywczych zgodnych z założonym harmonogramem zajęć oraz w ilości umożliwiającej prawidłowe przygotowanie potraw - kurs kucharza małej gastronomii; 6. Koszty materiałów niezbędnych do przeprowadzenia zajęć praktycznych ww kursów nie mogą przekroczyć 40% wartości całkowitej kursu; 7. Odzieży ochronnej dla kursu Kucharz małej gastronomii; 8. Do kosztów materiałów do zajęć praktycznych nie wlicza się kosztów odzieży ochronnej; 9. Odzież ochronna oraz materiały niezbędne do przeprowadzenia zajęć praktycznych po ich zakończeniu przechodzą na własność Aresztu Śledczego; 10. Wykonania badań lekarskich dla wszystkich uczestników szkolenia oraz zobowiązuje się do ich ubezpieczenia od NNW podczas trwania szkolenia; 11. Wykonania badań na nosicielstwo SS niezbędnych do przeprowadzenia kursu Kucharz małej gastronomii dla 18 osób; 12. Pisemnego oświadczenia Wykonawcy o posiadaniu zdolności do przeprowadzania kursów przyuczających do zawodu na podstawie Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 roku w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych; 13. Programu szkolenia wraz z listami uczestników, listami obecności uczestników kursu, notatki z wykonania przedmiotu zamówienia, protokołu z egzaminu końcowego; 14. Wzoru zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskania kwalifikacji; 15. Każdy uczestnik kursu otrzyma zaświadczenie o ukończeniu kursu, według wzoru w załączniku nr 1 do Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz.216); 16. Wydanie uczestnikom kursu dokumentu o ukończeniu szkolenia powinno zawierać informację o realizowaniu kursu w ramach projektu współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki; 17. Przetwarzania danych osobowych zgodnie z przepisami wynikającymi z Ustawy o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku; 18. Warunkiem ukończenia kursu jest min. 80% frekwencja uczestnika kursu w zajęciach; 19. Otrzymanie tego zaświadczenia przez osobę przeszkoloną jest warunkiem zapłaty za jej przeszkolenie; 20. Elementem oferty jest preliminarz kursu obejmujący szczegółowy kosztorys oraz zawartość programową; 21. Cena kursu powinna zawierać podatek VAT i obejmować koszty osobowe, badań lekarskich (dopuszczających do kursu i na nosicielstwo SS) i ubezpieczenia, materiałów, pomocy dydaktycznych oraz odzieży ochronnej; 22. Umożliwia się wykonawcy zamówienia powierzenie realizacji części przedmiotu zamówienia innym podmiotom - umowa taka powinna zawierać dodatkowe postanowienia zobowiązujące wykonawcę zamówienia do umieszczenia w treści umów zawieranych z podwykonawcami następujących postanowień: - zobowiązania podwykonawcy do przechowywania dokumentacji dotyczącej realizowanego zamówienia do końca 2020 r.; - postanowienia o możliwości kontroli prawidłowości realizacji zamówienia przez instytucje zewnętrzne uprawnione do kontroli beneficjenta; - postanowienia o możliwości kontroli prawidłowości realizacji zamówienia przez jednostkę organizacyjną SW, okręgowy inspektorat SW lub Centralny Zarząd; - identyfikacji źródeł finansowania umowy lub opatrzenia jej logotypami umożliwiającymi taką identyfikację. Aktywizacja zawodowa Podstawy obsługi komputera: - ilość osób na jednym kursie - 12 osób; - ilość kursów - 2; - ilość godzin na kursie - 24 godzin; - miejsce prowadzenia kursu - Areszt Śledczy Warszawa - Grochów; - termin realizacji kursu - marzec kwiecień 2010 roku, od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 16.00 z uwzględnieniem wymaganych przerw międzylekcyjnych (godzinę lekcyjną należy traktować jako jednostkę 45-cio minutową) oraz z wyłączeniem świąt. Zamawiający zapewnia: - salę szkoleniową; - sprzęt audiowizualny (rzutnik multimedialny, ekran projekcyjny, telewizor, odtwarzacz DVD); - pomieszczenie przeznaczone do zajęć praktycznych. - 11 stanowisk komputerowych wraz z komputerami i stanowisko komputerowe dla prowadzącego. Od wykonawcy wymaga się: 1. Materiałów szkoleniowych z wykorzystaniem nowoczesnych metod nauczania w formie prezentacji multimedialnych oraz wyposażenie w niezbędne materiały dydaktyczne; 2. Prowadzić odrębną dokumentacje przebiegu kształcenia: - program nauczania, zawierający w szczególności nazwę i zakres kursu, czas trwania i sposób organizacji, wymagania wstępne dla uczestników, cele kształcenia, plan nauczania określający nazwę zajęć edukacyjnych z uwzględnieniem części teoretycznej i praktycznej, treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych, wykaz literatury oraz niezbędnych środków oraz materiałów dydaktycznych, określenie sposobu sprawdzania efektów szkolenia. - dziennik zajęć edukacyjnych zawierający listę uczestników i listę obecności, wymiar godzin zajęć edukacyjnych i tematy zajęć edukacyjnych; - protokół z egzaminu; - rejestr wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających uczestnictwo w kursie i uzyskanie kwalifikacji; 3. Dokumentacja szkoleniowa powinna zawierać logo firmy prowadzącej kurs oraz źródła jej finansowania (zapis: Szkolenie zostało sfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 1.3.4 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013 oraz być opatrzona odpowiednimi logotypami.); 4. Prowadzący we własnym zakresie zapewni sobie komputer do prowadzenia zajęć; 5. Materiały biurowe niezbędne przy zajęciach teoretycznych; 6. Koszty materiałów niezbędnych do przeprowadzenia zajęć praktycznych ww kursów nie mogą przekroczyć 40% wartości całkowitej kursu; 7. Kurs zostanie przeprowadzony w oparciu o wymagania wynikające ze stosownych przepisów i zakończony egzaminem; 8. Programu szkolenia wraz z listami uczestników, listami obecności uczestników kursu, notatki z wykonania przedmiotu zamówienia, protokołu z egzaminu końcowego; 9. Wzoru zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia; 10. Każdy uczestnik kursu otrzyma zaświadczenie o ukończeniu kursu, według wzoru w załączniku nr 1 do Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz.216); 11. Wydanie uczestnikom kursu dokumentu o ukończeniu szkolenia powinno zawierać informację o realizowaniu kursu w ramach projektu współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki; 12. Przetwarzania danych osobowych zgodnie z przepisami wynikającymi z Ustawy o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku; 13. Warunkiem ukończenia kursu jest min. 80% frekwencja uczestnika kursu w zajęciach; 14. Otrzymanie tego zaświadczenia przez osobę przeszkoloną jest warunkiem zapłaty za jej przeszkolenie; 15. Elementem oferty jest preliminarz kursu obejmujący szczegółowy kosztorys oraz zawartość programową; 16. Cena kursu powinna zawierać podatek VAT i obejmować koszty osobowe, materiałów, pomocy dydaktycznych; 17. Umożliwia się wykonawcy zamówienia powierzenie realizacji części przedmiotu zamówienia innym podmiotom - umowa taka powinna zawierać dodatkowe postanowienia zobowiązujące wykonawcę zamówienia do umieszczenia w treści umów zawieranych z podwykonawcami następujących postanowień: - zobowiązania podwykonawcy do przechowywania dokumentacji dotyczącej realizowanego zamówienia do końca 2020 r.; - postanowienia o możliwości kontroli prawidłowości realizacji zamówienia przez instytucje zewnętrzne uprawnione do kontroli beneficjenta; - postanowienia o możliwości kontroli prawidłowości realizacji zamówienia przez jednostkę organizacyjną SW, okręgowy inspektorat SW lub Centralny Zarząd; - identyfikacji źródeł finansowania umowy lub opatrzenia jej logotypami umożliwiającymi taką identyfikację.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach