Przetargi.pl
Przeprowadzenie kursu przyuczającego do pracy w zawodzie:malarz-tapeciarz wraz z aktywizacją zawodową, dla skazanych odbywających karę pozbawienia wolności w Areszcie Śledczym w Warszawie Białołęce, finansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 1.3.4 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013, w związku z realizacją projektu Cykl szkoleniowo - aktywizacyjny służący podniesieniu kwalifikacji zawodowych osób pozbawionych wolności oraz przygotowaniu ich do powrotu na rynek pracy po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności

Areszt Śledczy w Warszawie Białołęce ogłasza przetarg

  • Adres: 03-016 Warszawa, ul. Ciupagi 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 3217650 , fax. 022 8111537, 8110052
  • Data zamieszczenia: 2011-09-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Areszt Śledczy w Warszawie Białołęce
    ul. Ciupagi 1 1
    03-016 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 3217650, fax. 022 8111537, 8110052
    REGON: 00032049500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości -wymiar sprawiedliwości

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie kursu przyuczającego do pracy w zawodzie:malarz-tapeciarz wraz z aktywizacją zawodową, dla skazanych odbywających karę pozbawienia wolności w Areszcie Śledczym w Warszawie Białołęce, finansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 1.3.4 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013, w związku z realizacją projektu Cykl szkoleniowo - aktywizacyjny służący podniesieniu kwalifikacji zawodowych osób pozbawionych wolności oraz przygotowaniu ich do powrotu na rynek pracy po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przeprowadzenie kuru przyuczającego do pracy w zawodzie: malarz-tapeciarz wraz z aktywizacją zawodową, dla skazanych odbywających karę pozbawienia wolności w Areszcie Śledczym Warszawa Białołęka, finansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 1.3.4 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, w związku z realizacją projektu Cykl szkoleniowo - aktywizacyjny służący podniesieniu kwalifikacji zawodowych osób pozbawionych wolności oraz przygotowaniu ich do powrotu na rynek pracy po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności. Kurs powinien obejmować 12 skazanych i trwać 104 godziny - 15 kolejnych dni roboczych, zakres wiadomości teoretycznych w ilości 14 godz. i umiejętności praktycznych w ilości 70 godz. oraz zajęcia z aktywizacji zawodowej w ilości 20 godzin (przez godzinę należy rozumieć godzinę lekcyjną czyli 45 minut). Dzienna liczba godzin szkolenia nie może przekroczyć 7 godzin lekcyjnych. Zajęcia odbywać się będą w siedzibie zamawiającego tj. Areszt Śledczy Warszawa Białołęka ul. Ciupagi 1- w dni powszednie w godz. 9.00 do 15.00 z wyłączeniem sobót i dni ustawowo wolnych od pracy. Kurs musi zakończyć się wydaniem dokumentu potwierdzającego nabycie umiejętności. 2.Cele kursu- nabycie umiejętności wykonywania prac malarskich i tapeciarskich. Przygotowanie uczestników do prawidłowego i sprawnego poruszania się na rynku pracy w tym min. umiejętność prowadzenia rozmów z pracodawcami, przygotowywanie CV i listów motywacyjnych itd. 3. Jako zamawiający zapewniamy:- salę szkoleniową do zajęć teoretycznych, aktywizacji zawodowej (wyposażoną w ekran projekcyjny,telewizor. Odtwarzacz DVD)-pomieszczenie przeznaczone do zajęć praktycznych;4. Wykonawca szkolenia musi posiadać:-wpis do rejestru instytucji szkoleniowych Wojewódzkiego Urzędu Pracy. -sprzęt (laptop, projektor) do wykorzystania w trakcie prowadzenia części teoretycznej lub aktywizacyjnej szkolenia,5. Od Wykonawcy kursu będziemy wymagali:-prowadzenia dokumentacji szkoleniowej, na podstawie § 32 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 marca 2007r w sprawie szczegółowych warunków prowadzenia przez publiczne służby zatrudnienia usług rynku pracy (DZ.U. 07. nr 47. poz. 315 ), którą stanowić będą:-program kursu wraz z aktywizacją zawodową (zawierający w szczególności nazwę i zakres kursu, czas trwania i sposób organizacji szkolenia, wymagania wstępne dla uczestników, cele kształcenia, plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar z uwzględnieniem części teoretycznej i praktycznej, treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych, wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych, określenie sposobu sprawdzania efektów szkolenia ); stanowi załącznik;-dziennik zajęć edukacyjnych zawierający: imienną listę obecności podpisywaną przez kursantów długopisem koloru niebieskiego lub zielonego; wymiar godzin zajęć edukacyjnych, tematy zajęć edukacyjnych -protokół z egzaminu końcowego,-zaświadczenia i certyfikat potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji na podstawie Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216) oraz certyfikat opatrzony właściwymi logotypami Unii Europejskiej i Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki,dodatkowo Wykonawca pozostawi dwie kopie ksero poświadczone za zgodność z oryginałem ww wymienionych dokumentów dotyczących każdego osadzonego, które pozostaną w dokumentacji Zamawiającego - Wykonawca dostarczy wzór stanowiący wzór do umowy;-harmonogramu kursu wraz z aktywizacją zawodową;- stanowi załącznik do umowy;-kalkulacji poniesionych kosztów wraz z kopią rachunków zakupionych materiałów do praktycznej nauki zawodu-oznaczania dokumentacji i materiałów kursów znakami, logotypami zgodnymi z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. -zapewnienia w ramach realizacji kursu instruktora do praktycznej nauki zawodu,-zakupu i dostarczenia do Zamawiającego na własny koszt :- 13 kompletów materiałów dydaktycznych (podręczniki, broszury, zeszyty, długopisy) do teoretycznej nauki zawodu i aktywizacji zawodowej,z których 12 szt. uczestnicy szkolenia otrzymają na własność , 1 sztuka dodatkowego kompletu materiałów dydaktycznych (broszury, podręczniki) pozostanie w dokumentacji Zamawiającego. Na ww materiałach instytucja szkoleniowa zawrze informację o źródłach finansowania oraz opatrzy obowiązującymi logotypami Kapitał Ludzki i Unia Europejska; - narzędzi niezbędnych do nauki praktycznej zawodu; - materiałów niezbędnych do nauki praktycznej zawodu, w 40% ogólnego kosztu usługi przeprowadzenia kursu, według asortymentu wskazanego przez Zamawiającego w uzgodnieniu z Wykonawcą;- odzieży ochronnej i obuwia roboczego (w ramach zajęć praktycznych)dostosowanych do pory roku oraz warunków atmosferycznych, a także środków ochrony indywidualnej.- przeprowadzenia na własny koszt badań lekarskich dopuszczających do udziału w szkoleniu i dostarczenie oryginałów odpowiednich zaświadczeń (12 osadzonych uczestników szkolenia + 2 osadzonych rezerwowych).Badania lekarskie odbywać się będą na terenie jednostki. ubezpieczenia na własny koszt uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków na czas trwania kursu i dostarczenie Zamawiającemu (przed rozpoczęciem kursu),kopii polisy ubezpieczeniowej poświadczonej za zgodność z oryginałem, wraz z imienną listą osób ubezpieczonych.-przeprowadzenia pisemnej ankiety ewaluacyjnej oceny szkolenia wśród uczestników kursu - po zakończeniu szkolenia i pozostawieniu jej oryginałów w dokumentacji Zamawiającego ( Zamawiający dostarczy wzór ankiety stanowiący załącznik do umowy).- przestrzegania przepisów Ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r(Dz.U.2002 r Nr 101, poz 926)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.sw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach