Przetargi.pl
Przeprowadzenie kursu pn. Konserwator terenów zielonych dla skazanych odbywających karę pozbawienia wolności w Zakładzie Karnym w Medyce

Zakład Karny ogłasza przetarg

  • Adres: 37-732 Medyka, N/N N/N
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 0-16 671 57 44 , fax. 0-16 671 53 80
  • Data zamieszczenia: 2012-04-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Karny
    N/N N/N N/N
    37-732 Medyka, woj. podkarpackie
    tel. 0-16 671 57 44, fax. 0-16 671 53 80
    REGON: 00032037700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa jednostka budżetowa nie posiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie kursu pn. Konserwator terenów zielonych dla skazanych odbywających karę pozbawienia wolności w Zakładzie Karnym w Medyce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi zorganizowania i przeprowadzenia kursu pn. Konserwator terenów zielonych dla 10 skazanych odbywających karę pozbawienia wolności w Zakładzie Karnym w Medyce. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przez Wykonawcę usługi w zakresie przeprowadzenia kursu pn. Konserwator terenów zielonych dla 10 skazanych odbywających karę pozbawienia wolności w Zakładzie Karnym w Medyce. 2. Celem kursu jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników kursu do zadań związanych z prowadzeniem prac konserwatorskich na obszarze terenów zielonych, w tym w szczególności: zapoznanie się z podstawowymi wiadomościami z botaniki, roślinoznawstwa, uprawy gleby i nawożenia roślin, ochrony roślin; elementy projektowania ogrodów, urządzania i pielęgnacji terenów zieleni, przygotowywanie dokumentacji technicznej; prace porządkowe i roboty ziemne; mała architektura ogrodowa; zajęcia praktyczne z zakładania i pielęgnacji powierzchni trawiastej, rabat kwiatowych, drzew i krzewów, koszenie trawy itp. oraz zapoznaniu z ogólnymi zagadnieniami związanymi z tematyką prawa pracy. 3. Kurs obejmować będzie swym zakresem zajęcia teoretyczne i praktyczne zgodnie z programem i harmonogramem kursu opracowanymi i przekazanymi Zamawiającemu do akceptacji, najpóźniej w dniu podpisania umowy. 4. Kurs realizowany będzie w siedzibie Zamawiającego. 5. Liczba uczestników kursu: 10 osób 6. Liczba godzin dydaktycznych - łączna liczba godzin zajęć teoretycznych i praktycznych powinna wynosić min. 95 godzin dydaktycznych dla każdego uczestnika (1 godzina dydaktyczna to 45 minut), w tym zajęcia teoretyczne powinny obejmować min. 20 godzin, zajęcia praktyczne powinny obejmować min. 70 godzin, oraz 5 godzin prawa pracy. 7. Kurs powinien odbywać się codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00, za wyjątkiem świąt, nie więcej niż 8 godzin dydaktycznych dziennie, z przerwą na obiad. 8. Zamawiający może wyrazić zgodę na realizację kursu w soboty w godzinach wymienionych w pkt.7. 9. Kurs powinien zakończyć się egzaminem, który przeprowadzi komisja powołana przez Wykonawcę. Czas trwania egzaminu nie wlicza się do liczby godzin kursu. Koszt przeprowadzenia egzaminu pokrywa Wykonawca. 10. Zamawiający zastrzega, że materiały wymienione w §2 ust. od 7 do 9 i 11 umowy, stają się własnością zamawiającego po zakończeniu kursu. 11. Wszelkie dane osobowe uczestników kursu, niezbędne do organizacji i prowadzenia zajęć, Wykonawca winien gromadzić bezpośrednio od osadzonych, będących uczestnikami kursu, od momentu rozpoczęcia realizacji przedmiotu zamówienia. Gromadząc, przetwarzając i przechowując dane osobowe uczestników kursu, Wykonawca zobowiązany będzie przestrzegać Ustawę z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002, Nr 101, poz. 926 z późn. zm.). 12. Wykonawca oświadcza, że działa na zasadach określonych w Rozporządzeniu Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskania i uzupełnienia przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. nr 31, poz. 216). Wykonawca jest zobowiązany do: 1. przestrzegania przepisów obowiązujących w jednostkach organizacyjnych więziennictwa, 2. prowadzenia dokumentacji przebiegu kształcenia zgodnie z §4 Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2006r. Nr 31 poz. 216), 3. przedstawienia Zamawiającemu do akceptacji program i harmonogram kursu, spełniające wymagania określone w §5 w/w Rozporządzeniu Ministra Edukacji i Nauki w sprawie uzyskania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych i prowadzenia kursu zgodnie z tym programem i harmonogramem, 4. wykonania uczestnikom kursu badań lekarskich, o których mowa w §35 ust.1 Rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 13 lutego 2004 r. (Dz. U. Nr 37 poz.337 z późn. zm.) w sprawie szczegółowych zasad i trybu prowadzenia nauczania w zakładach karnych, 5. ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków, na czas realizacji kursu, wszystkich jego uczestników oraz kadrę prowadzącą zajęcia praktyczne i teoretyczne, 6. zapewnienia wykwalifikowanej kadry do prowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych, posiadającej odpowiednie wykształcenie w zakresie tematyki prowadzonego kursu, 7. zapewnienia uczestnikom kursu materiałów dydaktycznych oraz artykułów piśmienniczych niezbędnych do prowadzenia notatek, 8. wyposażenia każdego uczestnika kursu, najpóźniej w dniu rozpoczęcia zajęć praktycznych, w komplet odzieży roboczej i ochronnej tj.: obuwie, rękawice, kaszkietówkę, spodnie, bluzę lub koszulę z długim rękawem i koszulkę z krótkim rękawem, 9. zapewnienia uczestnikom kursu narzędzi ogrodniczych takich jak: grabie, motyki, pazurki, łopatki do sadzenia, sekatory, nożyce i piaskówki oraz środki ochrony roślin i nawozy, 10. przedstawienie do akceptacji zamawiającemu projektu/planu nasadzeń przewidzianych w realizacji części praktycznej kursu, z wyszczególnieniem nazw i zdjęć planowanych do zasadzenia kwiatów, roślin, drzew czy krzewów, 11. zapewnienia uczestnikom kursu sadzonek kwiatów, roślin, krzewów i drzew w tym: minimum 20 drzewek i 40 krzewów ozdobnych oraz nasion trawy na obsianie 400 m2 terenu, 12. nadzoru i dbałości nad prawidłowym przebiegiem kursu, 13. konsultowania z osobami wyznaczonymi przez zamawiającego wszelkich uwag, spostrzeżeń i problemów wynikających podczas trwania kursu, 14. wystawienie zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie kursu i uzyskanie kwalifikacji, 15. prowadzenia wykazu wydatków przeznaczonych na realizację kursu. 16. dostarczenia Zamawiającemu w terminie do 5 dni od zakończenia realizacji umowy kserokopie podpisane na każdej stronie za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę z uwzględnieniem zasad ochrony danych osobowych: a) dziennika zajęć, b) listy obecności uczestników kursu, c) listy potwierdzających odbiór materiałów szkoleniowych i piśmienniczych, d) listę potwierdzającą odbiór zaświadczenia ukończenia kursu, e) protokół z egzaminu końcowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.sw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach