Przetargi.pl
Przeprowadzenie kursu pn. fakturzysta komputerowy z podstawami obsługi komputera, dla skazanych odbywających karę pozbawienia wolności w Zakładzie Karnym w Medyce, w ramach projektu: Cykl szkoleniowo - aktywizacyjny służący podniesieniu kwalifikacji zawodowych osób pozbawionych wolności oraz przygotowaniu ich do powrotu na rynek pracy po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności, współfinansowanego ze środków EFS w ramach Poddziałania 1.3.4 PO KL

Zakład Karny ogłasza przetarg

  • Adres: 37-732 Medyka, N/N N/N
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 0-16 671 57 44 , fax. 0-16 671 53 80
  • Data zamieszczenia: 2012-01-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Karny
    N/N N/N N/N
    37-732 Medyka, woj. podkarpackie
    tel. 0-16 671 57 44, fax. 0-16 671 53 80
    REGON: 00032037700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa jednostka budżetowa nie posiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie kursu pn. fakturzysta komputerowy z podstawami obsługi komputera, dla skazanych odbywających karę pozbawienia wolności w Zakładzie Karnym w Medyce, w ramach projektu: Cykl szkoleniowo - aktywizacyjny służący podniesieniu kwalifikacji zawodowych osób pozbawionych wolności oraz przygotowaniu ich do powrotu na rynek pracy po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności, współfinansowanego ze środków EFS w ramach Poddziałania 1.3.4 PO KL
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi zorganizowania i przeprowadzenia kursu pn. fakturzysta komputerowy z podstawami obsługi komputera, dla 12 skazanych odbywających karę pozbawienia wolności w Zakładzie Karnym w Medyce, w ramach projektu: Cykl szkoleniowo - aktywizacyjny służący podniesieniu kwalifikacji zawodowych osób pozbawionych wolności oraz przygotowaniu ich do powrotu na rynek pracy po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności, współfinansowanego ze środków EFS w ramach Poddziałania 1.3.4 PO KL. 1. Celem kursu jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników kursu do zadań związanych z fakturowaniem przy użyciu programu komputerowego oraz zaznajomienie z podstawami obsługi komputera. 2. Kurs obejmować będzie swym zakresem zajęcia teoretyczne i praktyczne zgodnie z programem i harmonogramem kursu opracowanymi i przekazanymi Zamawiającemu do akceptacji, najpóźniej w dniu podpisania umowy. 3. Kurs realizowany będzie w siedzibie Zamawiającego. 4. Liczba uczestników kursu: 12 osób. 5. Liczba godzin dydaktycznych - łączna liczba godzin zajęć teoretycznych i praktycznych powinna wynosić min. 90 godzin dydaktycznych dla każdego uczestnika (1 godzina dydaktyczna to 45 minut), w tym zajęcia teoretyczne powinny obejmować min. 20 godzin, zajęcia praktyczne powinny obejmować min. 70 godzin. 6. Kurs powinien odbywać się codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00, za wyjątkiem świąt, nie więcej niż 8 godzin dydaktycznych dziennie, z przerwą na obiad. 7. Zamawiający może wyrazić zgodę na realizację kursu w soboty, w godzinach wymienionych w pkt.6. 8. Wykonawca zapewni materiały dydaktyczne i materiały przeznaczone do realizacji praktycznej części kursu. 9. Materiały użyte do realizacji kursu, po jego zakończeniu, przechodzą na własność Zamawiającego. 10. Materiały dydaktyczne i dokumentacja powinny zawierać aktualny logotyp Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i Unii Europejskiej oraz zapis umożliwiający identyfikację źródeł jego finansowania, zgodnie z obowiązującymi wytycznymi. Wymóg ten dotyczy również materiałów dydaktycznych przekazywanych przez Wykonawcę uczestnikom kursu. 11. Kurs powinien zakończyć się egzaminem, który przeprowadzi komisja powołana przez Wykonawcę. Czas trwania egzaminu nie wlicza się do liczby godzin kursu. Koszt przeprowadzenia egzaminu pokrywa Wykonawca. 12. Wszelkie dane osobowe uczestników kursu, niezbędne do organizacji i prowadzenia zajęć, Wykonawca winien gromadzić bezpośrednio od osadzonych, będących uczestnikami kursu, od momentu rozpoczęcia realizacji przedmiotu zamówienia. Gromadząc, przetwarzając i przechowując dane osobowe uczestników kursu, Wykonawca zobowiązany będzie przestrzegać Ustawę z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002, Nr 101, poz. 926 z późn. zm.). 13. Zamawiający oraz instytucje nadzorujące realizację Projektu zastrzegają sobie prawo do dokonywania kontroli sposobu prowadzenia kursu. 14. Wykonawca zobowiązuje się umożliwić uprawnionym instytucjom zewnętrznym kontrolę kursu, w zakresie i na zasadach wynikających z obowiązujących przepisów, zarówno w siedzibie Wykonawcy jak i w miejscu przeprowadzania kursu. 15. Wykonawca zobowiązany jest do przechowywania dokumentacji przebiegu kursu oraz dokumentacji księgowo - finansowej, dotyczącej realizacji przedmiotu zamówienia, do końca 2020 roku. 16. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotu zamówienia na zasadach określonych w Rozporządzeniu Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskania i uzupełnienia przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. nr 31, poz. 216). 17. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia. 18. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za przestrzeganie przepisów BHP i ochrony p.poż. podczas realizacji przedmiotu zamówienia. 19. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis jego wykonania oraz pozostałe obowiązki wykonawcy zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 6 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.sw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach