Przetargi.pl
przeprowadzenie kursu ogólnobudowlanego dla 3 uczestników projektu pn. PARTNERSTWO na rzecz poprawy warunków mieszkaniowych w Gminie Mikołów realizowanego w ramach Programu Ministra Pracy i Polityki Społecznej

Centrum Integracji Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 43-190 Mikołów, U. Kolejowa 2
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 738 11 45 , fax. 32 738 11 55
  • Data zamieszczenia: 2013-07-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Integracji Społecznej
    U. Kolejowa 2 2
    43-190 Mikołów, woj. śląskie
    tel. 32 738 11 45, fax. 32 738 11 55
    REGON: 24181949500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    przeprowadzenie kursu ogólnobudowlanego dla 3 uczestników projektu pn. PARTNERSTWO na rzecz poprawy warunków mieszkaniowych w Gminie Mikołów realizowanego w ramach Programu Ministra Pracy i Polityki Społecznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przeprowadzenie szkolenia obejmującego teorię i praktykę z zakresu murowania, tynkowania, wymiany stolarki okiennej i drzwi, gipsowania, szpachlowania oraz malowania dla 3 uczestników Projektu, 2. Łączna ilość godzin usługi szkoleniowej wynosi nie mniej niż 180 godzin lekcyjnych wykładów i ćwiczeń praktycznych łącznie, w tym godzin zajęć teoretycznych nie więcej niż 60. 3. Kurs powinien zakończyć się egzaminem, a nabyte umiejętności powinny być potwierdzone zaświadczeniem ukończenia kursu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa krajowego. 4. Zajęcia teoretyczne odbywać się będą w obiekcie szkoleniowym Wykonawcy przystosowanym do prowadzenia zajęć nie dalej niż 20 km od siedziby Zamawiającego, natomiast zajęcia praktyczne realizowane będą w obiektach znajdujących się w zasobach Gminy Mikołów, wskazanych przez Zamawiającego 5. W ramach prowadzonego kursu, Wykonawca w swoim zakresie organizuje narzędzia, sprzęt i materiały potrzebne do zajęć teoretycznych i praktycznych. a) Zajęcia praktyczne do wykonania: - malowanie klatek schodowych przy ul. Jana Pawła II 20 (2 klatki schodowe) b) Zajęcia praktyczne będą obejmowały przede wszystkim: - wyrównanie ścian i sufitów (w tym cekolowanie), - uzupełnienie braków i wymianę uszkodzonych tynków, - murowanie i tynkowanie powierzchni gładkich i nieregularnych. - pomalowanie ścian farbą emulsyjną, - pomalowanie sufitów. Materiał i sprzęt budowlany niezbędny do przeprowadzenia zajęć praktycznych zabezpiecza Wykonawca. Wykonawca zobowiązany jest do zakupienia materiałów budowlanych niezbędnych do realizacji zajęć praktycznych: - farba do metalu - 2 x 0,7L - emulsja do ścian - 50L - farba olejna beż - 25L - farba olejna brąz - 5L - klej gipsowy - 15 kg - zaprawa tynkowa gotowa - 4 x 25 kg - gładź gipsar Uni - 5 x 20kg - rozpuszczalnik - 3L - benzyn ekstr. - 1L - papier ścierny - 15 arkuszy - folie malarskie - 4mx5m - 10 sztuk - karton do zabezpieczenia - 2 x 20m2 - taśma malarska - 3 x 50m - zestaw do malowania emulsją - 3 kpl. - zestaw do malowania farbą olejną - 2 kpl. - pędzle - 4 szt. - unigrunt uniwersalny - 10L - szpachelka 40 - 4 szt. - szpachelka 100 - 4 szt. - kombinezon lakierniczy- 10 szt. - zestawy do sprzątania (wiadro, miotła, ścierki)- 3 kpl. - paca metalowa mała - 4 szt. - paca metalowa duża - 4 szt. Kurs odbywać się będzie zgodnie z harmonogramem przedstawionym przez Zamawiającego. Terminy realizacji poszczególnych zajęć, jak również ilość uczestników mogą ulec zmianie z przyczyn niezależnych od Zamawiającego. Obowiązki Wykonawcy: 1. zapoznanie się z dokumentacją niezbędną przy realizacji projektu (projektową, organizacyjną, itp.) 2. prowadzenie dokumentacji w zakresie ww. działania listy obecności uczestników szkolenia, dziennik zajęć zawierający listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych, oświadczenia uczestników potwierdzających odbiór materiałów dydaktycznych i biurowych, rejestr wydanych zaświadczeń potwierdzających ukończenie szkolenia. 3. współpraca z koordynatorem projektu pn. PARTNERSTWO na rzecz poprawy warunków mieszkaniowych w Gminie Mikołów i z innymi pracownikami zatrudnionymi w projekcie, 4. prowadzenie kursu na podstawie harmonogramem ustalonego z koordynatorem projektu po podpisaniu umowy, 5. przeprowadzenie wykładów w obiekcie szkoleniowym przystosowanym do prowadzenia zajęć nie dalej niż 20 km od siedziby Zamawiającego, natomiast zajęcia praktyczne odbywać się będą w obiektach budowlanych zlokalizowanych na terenie Gminy Mikołów. 6. uzyskanie niezbędnych zezwoleń oraz ubezpieczenia uczestników (od następstw nieszczęśliwych wypadków), 7. skierowanie na badania lekarskie, 8. zapewnienie uczestnikom: warunków w oparciu o zasady BHP, sale dydaktyczne powinny być wyposażone stosownie do potrzeb grupy słuchaczy, tj. w miejsca siedzące, ławki/stoliki, sprzęt audiowizualny, tablice szkolne i magnetyczne, niezbędnych materiałów, narzędzi, maszyn i produktów koniecznych do prawidłowego przeprowadzenia kursów, materiałów dydaktycznych i biurowych koniecznych do przeprowadzenia zajęć - odbiór materiałów dydaktycznych i biurowych potwierdzony zostanie przez każdego uczestnika podpisaniem stosownego oświadczenia, 9. przygotowywanie po zakończonym kursie protokołu odbioru wykonywanej pracy Wykonawca, pod rygorem utraty prawa do zapłaty za szkolenie, zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o: - niezgłoszeniu się uczestników na szkolenie, - przerwaniu szkolenia lub rezygnacji z uczestnictwa oraz każdorazowej nieobecności uczestników, - innych sytuacjach, które mają wpływ na realizację programu szkolenia i umowy. Zamawiający dopuszcza utworzenie miejsc dla uczestników wskazanych w projekcie do innej grupy szkoleniowej wskazanej przez Wykonawcę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.mikolow.eu/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach