Areszt Śledczy w Ostrołęce ogłasza przetarg
- Adres: 07-410 Ostrołęka, ul. Romualda Traugutta 19
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 0-29 760 52 11 , fax. 0-29 760 52 12
- Data zamieszczenia: 2009-03-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Areszt Śledczy w Ostrołęce
ul. Romualda Traugutta 19 19
07-410 Ostrołęka, woj. mazowieckie
tel. 0-29 760 52 11, fax. 0-29 760 52 12
REGON: 00032076200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka penitencjarna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przeprowadzenie kursu obsługi komputera i aktywizacji zawodowej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
a)Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 dotyczy: Przeprowadzenie na terenie Zamawiającego kursu obsługi komputera dla skazanych Liczebność grupy: 12 osób Realizacja: Kwiecień-maj 2009 r. Dokładny termin realizacji kursu oraz harmonogram prowadzenia zajęć zostanie uzgodniony z wykonawcą. Miejsce realizacji: Oddział Zewnętrzny Aresztu Śledczego w Ostrołęce - Przytuły Stare 13A, 07-411 Rzekuń. Zajęcia odbywać się będą w Sali komputerowej z wykorzystaniem stanowisk komputerowych i sprzętu komputerowego, rzutnika multimedialnego, zakupionych w ramach projektu współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Liczba godzin szkoleniowych: 80 godzin lekcyjnych Zakres kursu powinien obejmować zagadnienia m.in.: 1)BHP na stanowisku komputerowym; Informacje o komputerze - elementy systemu komputerowego: a)Urządzenia wewnętrzna; Urządzenia zewnętrzna; Jednostka pamięci, pamięć masowa; Oprogramowanie. 3)Wprowadzenie do systemu WINDOWS: a)Główne elementy systemu; Pliki i foldery, drzewo folderów - zarządzanie plikami i dyskami; Tworzenie, zapisywanie i usuwanie dokumentów; Pasek zadań i przycisk start, uruchomianie programów; Eksplorator WINDOWS; Odnajdowanie programów i dokumentów; Dostosowanie do swoich potrzeb wyglądu ekranu. 4)Edytor tekstu MS WORD: a)Wprowadzanie tekstu, wybieranie różnych opcji pisania korzystanie z pasków narzędzi; Zaznaczanie , przenoszenie i kopiowanie tekstu; Otwieranie i zapisywanie dokumentów; Formatowanie tekstu; Wstawianie do tekstu rysunków, wzorów i innych obiektów - program graficzny PAINT; Drukowanie dokumentów, ustawianie marginesów, rozmiaru strony i jej położenia, podgląd wydruku; Sprawdzanie pisowni i gramatyki; Tworzenie nagłówków i stopek; Korzystanie z szablonów i formularzy; Tworzenie i formatowanie tabel. 5)Arkusz kalkulacyjny MS EXCEL: a)Excel - wyjaśnienie pojęć; Zapoznanie z oknem i paskami zadań Excela; Poruszanie się po skoroszycie i arkuszu roboczym; Wprowadzanie i usuwanie danych; Otwieranie i zapisywanie pliku skoroszytu; Auto uzupełnianie; Auto wypełnianie; Kopiowanie i wklejanie; Przenoszenie i usuwanie komórek i arkuszy; Projektowanie skoroszytu - nadawanie nazw, ustalanie szerokości kolumn i wierszy, formatowanie komórek i zakresów komórek; Pisanie formuł dokonujących obliczeń na danych; Sortowanie danych; Prezentowanie danych - tworzenie wykresów; Drukowanie całego arkusza oraz wybranych danych z arkusza. 6) MS Power Point: a)Zasady tworzenia prezentacji multimedialnych; Personalizacja programu; Tworzenie prezentacji z szablonu i za pomocą kreatora prezentacji; Tekst i grafika prezentacji; Przygotowanie prezentacji do pokazu i prezentacja. Uczestnicy kursu w ramach ćwiczeń przygotują dokumenty niezbędne do ubiegania się o pracę (SV i list motywacyjny). Kurs zakończy się egzaminem oraz wydaniem zaświadczeń uczestnictwa. Metodyka nauczania: Wykład metodą seminaryjną, prezentacji z zastosowaniem stanowisk komputerowych, rzutnika multimedialnego, możliwość korzystania z drukarki i ksero. Zajęcia praktyczne metodą ćwiczeń. Wspólny Słownik Zamówień: 80533200-1 b) Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 dotyczy: Przeprowadzenie na terenie Zamawiającego zajęć aktywizacyjnych dla skazanych 1.Liczebność grupy: 12 osób 2.Realizacja: Planowany termin - maj 2009 r. Dokładny termin realizacji zajęć aktywizacyjnych oraz harmonogram prowadzenia zajęć zostanie uzgodniony z wykonawcą. 3.Miejsce realizacji: Oddział Zewnętrzny Aresztu Śledczego w Ostrołęce - Przytuły Stare 13A, 07-411 Rzekuń. 4.Liczba godzin zajęć aktywizacyjnych: 45 godz. lekcyjnych w tym zajęcia indywidualne i zajęcia grupowe. 5.Zakres zajęć aktywizacyjnych powinien obejmować m.in.: 1)Zajęcia indywidualne a)Dokonanie analizy potrzeb - określenie trudności zawodowych; Ocena samego siebie - indywidualna ocena zawodowa, sprecyzowanie celów zawodowych, samoocena skazanego jako pracownika; Określenie stopnia motywacji - określenie gotowości osadzonego do podjęcia pracy. 2)Zajęcia grupowe Wprowadzenie w zagadnienie bezrobocia, wskazanie trudności wejścia na rynek pracy osoby po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności; Warsztat Samopoznanie problematyka samooceny, zainteresowań, uzdolnienia, wartości, umiejętności i doświadczeń życiowych. Warsztat Rynek pracy sytuacja na rynku pracy i jej rozwój; oczekiwanie pracodawców; ocena przydatności i radzenia sobie na rynku pracy; trafność wyboru zawodu; właściwe przygotowanie się do rozmowy kwalifikacyjnej; metody poszukiwania pracy i analizowanie ofert pracy. 3)Stworzenie indywidualnego planu działania. Wspólny Słownik Zamówień: 80500000-9 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805332001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4. 2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych przez wykonawców dokumentów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. B.3) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. B.4) Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym. B.5) Zaświadczenie o wpisie do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzonych przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej. B.6) Oświadczenie Wykonawcy, o posiadaniu uprawnień oraz odpowiednich kwalifikacji i warunków do należytego wykonania przedmiotu umowy zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (DZ.U. nr 31, poz.216) B.7) Oświadczenie Wykonawcy, o zapoznaniu się z Rozporządzeniem Ministra Sprawiedliwości z dnia 3 lutego 2004 r. w sprawie szczegółowych zasad i trybu prowadzenia nauczania w zakładach karnych. B.8) Oświadczenie Wykonawcy o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji, sprawozdawczości i kontroli projektu - zgodnie z ustawą O ochronie danych osobowych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Sochaczewie
Dodano: 2016-06-30 - Przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Sochaczewie.
Dodano: 2016-04-15 - Szkolenia informatyczne
Dodano: 2015-09-29 - Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń informatycznych dla pracowników KRUS
Dodano: 2015-05-26 - Zorganizowanie i przeprowadzenie 64 godzin lekcyjnych (tj. 45-minutowych) kursu ECDL Base dla 100 uczestników projektu /Podnieś kompetencje na Mokotowie/ współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 9.6.2, na podstawie umowy o dofinansowanie nr UDA-POKL.09.06.02-14-251-14-00 z dnia 23.12.2014r, oraz Aneksu nr UDA-POKL.09.06.02-14-251/14-01 z dnia 23.01.2015r.
Dodano: 2015-02-27 - Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów komputerowych w 2014 roku dla uczestników projektu systemowego Twoja przyszłość w Twoich rękach
Dodano: 2014-06-20 - Usługa organizacji i przeprowadzenia kursów komputerowych dla uczestników realizowanego przez Zamawiającego projektu Integracja dla samodzielności, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII / Działanie 7.1 / Poddziałanie 7.1.2
Dodano: 2014-04-15 - Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń informatycznych dla pracowników KRUS
Dodano: 2014-04-14 - Przeprowadzenie kursu komputerowego ECDL - Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych dla uczestników projektu systemowego Dobra marka - OPS Ursynów budzi do życia. Nr postępowania: OPS.DA.2711.18.2013
Dodano: 2013-09-19 - Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń informatycznych dla pracowników KRUS.
Dodano: 2013-09-02