Przetargi.pl
Przeprowadzenie kursu komputerowego w ramach zadania Aktywna Integracja dla uczestników projektu Prosto przed siebie współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Siedlcach ogłasza przetarg

  • Adres: 08-110 Siedlce, ul. M. Asłanowicza 10
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 25 633 09 64 , fax. 25 633 17 90
  • Data zamieszczenia: 2014-05-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Siedlcach
    ul. M. Asłanowicza 10 10
    08-110 Siedlce, woj. mazowieckie
    tel. 25 633 09 64, fax. 25 633 17 90
    REGON: 00518366600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie kursu komputerowego w ramach zadania Aktywna Integracja dla uczestników projektu Prosto przed siebie współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis Przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie, organizacja i przeprowadzenie kursu komputerowego dla 10 uczestników projektu Prosto przed siebie skierowanych przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Siedlcach. Minimalne wymagania realizacji Przedmiotu zamówienia. Liczba godzin: 90 godzin lekcyjnych Zajęć grupowych dla 10 uczestników Projektu 1 godz. lekcyjna tj. 45 min. Zajęcia będą odbywać się w miejscu ustalonym z Zamawiającym, w dni: od poniedziałku do piątku, w terminach ustalonych z Zamawiającym, w wymiarze nie większym niż 5 godzin dziennie. Zakres Zajęć powinien obejmować między innymi następujące zagadnienia: budowa i obsługa komputera, systemy operacyjne ze szczególnym uwzględnieniem systemu Microsoft Windows, edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, prezentacja multimedialna, podstawy użytkowania sieci, Internet, zakładanie i korzystanie z poczty elektronicznej. W ramach realizacji Przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do: przedłożenia Zamawiającemu przy podpisaniu umowy uzgodnionego z Zamawiającym harmonogramu ramowego rozkładu Zajęć wraz z lokalizacją miejsca realizacji Przedmiotu umowy oraz 1 kompletu materiałów szkoleniowych, przekazania każdemu uczestnikowi 1 kompletu materiałów szkoleniowych oznakowanych w logotypy UE, EFS, PO KL, prowadzenie dziennika Zajęć, list obecności, bieżącego informowania Zamawiającego o przypadkach nieobecności uczestników na Zajęciach, zapewnienia materiałów dydaktycznych niezbędnych do przeprowadzenia Zajęć, wydania oryginałów i kserokopii zaświadczeń, certyfikatów ukończenia Zajęć oznakowanych logo EFS, PO KL, UE w terminie 7 dni od zakończenia realizacji Przedmiotu zamówienia, zapewnienia przerw kawowych z poczęstunkiem w postaci: kawa, herbata, soki owocowe, woda, ciastka, cukier, śmietanka itp., ubezpieczenia uczestników od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z uczestnictwem w Zajęciach, wykonania dokumentacji fotograficznej z realizacji Przedmiotu zamówienia min.15 zdjęć, ponoszenia wszelkich kosztów niezbędnych w celu prawidłowej realizacji Przedmiotu zamówienia, nie przewidzianych w umowie jako leżące po stronie Zamawiającego, złożenia Zamawiającemu w terminie 7 dni po zakończeniu realizacji Przedmiotu zamówienia: dziennika zajęć, kompletu list obecności, potwierdzenie korzystania z cateringu, potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych, zaświadczeń, certyfikatów ukończenia Zajęć, kserokopii ww zaświadczeń, certyfikatów, kserokopii ubezpieczenia NNW, dokumentacji fotograficznej z realizacji przedmiotu zamówienia w formie elektronicznej. Wymagania dla pomieszczeń szkoleniowych. Miejsce realizacji Przedmiotu zamówienia: lokal odpowiednio przystosowany do prowadzenia Zajęć, zapewniony przez Wykonawcę na terenie miasta. Miejsce realizacji Przedmiotu zamówienia będzie oznakowane przez cały czas trwania umowy w sposób wskazany przez Zamawiającego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805331000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gops.gminasiedlce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach