Przetargi.pl
Przeprowadzenie kursu języka angielskiego i egzaminu TELC lub równoważnego dla 25 beneficjentów ostatecznych projektu pn. Możemy Więcej. PCFE.272.98.2011

Powiatowe Centrum Funduszy Europejskich ogłasza przetarg

  • Adres: 33-300 Nowy Sącz, ul. Nawojowska 118
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 547 67 36 , fax. 18 547 67 36
  • Data zamieszczenia: 2011-07-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Funduszy Europejskich
    ul. Nawojowska 118 118
    33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie
    tel. 18 547 67 36, fax. 18 547 67 36
    REGON: 12109129100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcfe.powiat-ns.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie kursu języka angielskiego i egzaminu TELC lub równoważnego dla 25 beneficjentów ostatecznych projektu pn. Możemy Więcej. PCFE.272.98.2011
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu kursu języka angielskiego przygotowującego do egzaminu The European Language Certificates Communication & Competence (TELC) lub równoważnego, na poziomie A1, A2 lub B1 w zależności od stopnia zaawansowania uczestników oraz przeprowadzenia egzaminu TELC (lub równoważnego) dla 25 beneficjentów ostatecznych projektu pn.: Możemy więcej- uczniów liceów ogólnokształcących z terenu Powiatu Nowosądeckiego, w tym: a) Liceum Ogólnokształcące w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych im. Jana Pawła II w Krynicy Zdroju, b) Liceum Ogólnokształcące im. Jana Kochanowskiego w Muszynie, c) Liceum Ogólnokształcące im. A. Grottgera w Grybowie, d) Liceum Ogólnokształcące im. M. Skłodowskiej - Curie w Starym Sączu, e) Liceum Ogólnokształcące w Zespole Szkół Zawodowych im. Wł. Orkana w Starym Sączu, f) Liceum Ogólnokształcące w Zespole Szkół im. Wł. Orkana w Marcinkowicach, g) Liceum Ogólnokształcące w Zespole Szkół im. Św. Kingi w Łącku. 1) Zajęcia (w tym również egzamin) odbędą się w terminie od dnia przekazania listy uczestników Wykonawcy do 15 listopada 2011 r. 2) Utworzone grupy mogą liczyć od 5 - 10 osób. Liczba utworzonych grup będzie uzależniona od wyników rekrutacji uczestników kursu. Każda grupa realizuje 100 godzin programu zajęć. Wykonawca ma obowiązek przed rozpoczęciem zajęć dokonać podziału uczestników na grupy w zależności od poziomu zaawansowania umiejętności językowych (na podstawie wybranych przez Wykonawcę metod). Po dokonaniu podziału obowiązkiem Wykonawcy będzie ustalenie harmonogramu zajęć (uwzględniającego liczebność grupy oraz miejsce realizacji zajęć), w porozumieniu z uczestnikami oraz Koordynatorem szkolnym projektu. Wykonawca ma obowiązek przedłożyć harmonogram do akceptacji przedstawicielowi Zamawiającego na 2 dni przed rozpoczęciem realizacji kursu. 3) Z uwagi na założenia projektu i specyfikę grupy docelowej kurs należy przeprowadzić na terenie powiatu nowosądeckiego, w szkołach objętych projektem. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji kursu w innej lokalizacji, wówczas Wykonawca wskaże do akceptacji Zamawiającemu propozycję miejsca realizacji zajęć w terminie 3 dni przed ich rozpoczęciem. Szkoły udostępniają nieodpłatnie sale do prowadzenia zajęć, w przypadku innej lokalizacji Wykonawca jest zobowiązany do pokrycia wszystkich kosztów związanych z zapewnieniem odpowiedniej ich ilości. Wykonawca nie pokrywa kosztów dojazdu uczestników na zajęcia. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany miejsca realizacji zajęć (po ich rozpoczęciu): a) z inicjatywy Wykonawcy pod warunkiem uzyskania zgody wszystkich uczestników kursu oraz Zamawiającego, b) z inicjatywy Zamawiającego pod warunkiem uzyskania zgody Wykonawcy. 4) Zamawiający przekaże Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, listy beneficjentów ostatecznych, zakwalifikowanych do udziału w projekcie wraz z listą rezerwową. 5) Kurs obejmuje 100 godzin na grupę [1 godzina lekcyjna = 45 minut]. 6) Zajęcia muszą być prowadzone z wykorzystaniem pomocy multimedialnych (projektor, rzutnik, magnetofon itp.). Wykonawca jest zobowiązany do ich zapewnienia. 7) Dla każdego uczestnika Wykonawca zapewnia podręcznik i inne niezbędne pomoce dydaktyczne (w szczególności: skrypty, kserokopie, ćwiczenia, słownictwo - w zależności od potrzeb i metodyki prowadzenia zajęć) do prowadzenia zajęć. Wyboru pomocy dydaktycznych dokonuje Wykonawca. 8) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany uczestników w trakcie realizacji zajęć, związanej z sytuacjami losowymi. Beneficjent ostateczny, skreślony z listy uczestników albo rezygnujący w trakcie trwania kursu z dalszego udziału w projekcie zastąpiony będzie osobą z listy rezerwowej, pod warunkiem, że nie zostało zrealizowanych więcej niż 70% przewidzianych zajęć lub beneficjent zastępujący wyrazi zgodę na uczestniczenie w mniejszej ilości zajęć i zobowiąże się do samodzielnego opanowania materiału będącego przedmiotem wcześniejszych zajęć oraz zaliczenia go w terminie określonym przez wykonawcę. Decyzja o zastąpieniu uczestnika innym beneficjentem ostatecznym będzie każdorazowo konsultowana przez Wykonawcę z przedstawicielem Zamawiającego. Beneficjent ostateczny, skreślony z listy uczestników albo rezygnujący w trakcie trwania kursu obowiązany będzie do zwrotu otrzymanego podręcznika oraz otrzymanych pomocy dydaktycznych. 9) W przypadku zmian wynikających z zastępowania uczestników, Wykonawca zobowiązuje się do oceny poziomu zaawansowania umiejętności językowych beneficjenta zastępującego oraz uwzględnienia ewentualnej zmiany w harmonogramie. 10) Wykonawca przydzieli jako wykładowców - lektorów o odpowiednich kwalifikacjach merytorycznych i dydaktycznych. Wyznaczeni przez Wykonawcę do realizacji umowy lektorzy powinni posiadać minimum 2 lata doświadczenia w nauczaniu języka angielskiego oraz minimum wykształcenie wyższe kierunkowe w zakresie nauczania języka angielskiego. Listę lektorów wraz z przyporządkowaniem do danej grupy oraz dokumenty pozwalające ocenić spełnianie warunku wykształcenia i doświadczenia lektorów, wykonawca przedłoży Zamawiającemu dzień przed rozpoczęciem zajęć. 11) W celu monitorowania obecności uczestników na zajęciach Wykonawca zobowiązany jest do przesyłania Zamawiającemu w wersji elektronicznej skanu list obecności w dniu następnym po każdych zrealizowanych zajęciach. 12) Po zakończeniu kursu Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia egzaminu wewnętrznego, tylko pozytywny wynik egzaminu wewnętrznego daje możliwość uczestnictwa w egzaminie zewnętrznym. 13) Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia egzaminu zewnętrznego z języka angielskiego TELC lub równoważnego na poziomie A1 lub A2 lub B1 oraz zapewnienia wydania Certyfikatu TELC lub równoważnego przez uprawnioną instytucję certyfikującą. 14) Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia egzaminu TELC lub równoważnego dla beneficjentów ostatecznych, którzy uczestniczyli min. w 80% przeprowadzonych zajęć. Faktyczna ilość przystępujących do egzaminu możliwa będzie do określenia po zrealizowaniu kursu. 15) Egzamin TELC lub równoważny winien odbyć się w miejscu i terminie wskazanym przez Wykonawcę, uzgodnionym z Zamawiającym. 16) Wykonawca winien przeprowadzić kurs języka angielskiego w sposób rzetelny, ze szczególną starannością, tak aby jak największa liczba beneficjentów ostatecznych przystąpiła do egzaminu i zdała go z pozytywnym rezultatem. 17) Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania różnych egzaminów (TELC lub równoważnego) w zależności od stopnia zaawansowania językowego (A1, A2 lub B1). 18) Wykonawca przeprowadzi testy diagnozujące umiejętności językowe uczestników - co najmniej dwa - na wejściu i na wyjściu w formie pisemnej i /lub ustnej. Wyniki przeprowadzonego testu diagnozującego wraz z protokołem i jednym egzemplarzem testu, powinny być dostarczone Zamawiającemu w terminie 4 dni od daty zakończenia testu. 19) Szkolenia nie mogą się odbywać w trybie e-learningu. 20) Dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie umowy są: a) w oryginale: dzienniki zajęć, listy obecności, potwierdzenia odbioru materiałów dydaktycznych, zaświadczeń, certyfikatu TELC (lub równoważnego), protokołów z egzaminów wewnętrznych wraz z przykładowym zestawem pytań, sprawozdanie z realizacji kursu, analiza frekwencji za cały okres umowy. b) kserokopie, potwierdzone za zgodność z oryginałem: protokołów z egzaminów zewnętrznych wraz z przykładowym zestawem pytań, zaświadczeń, certyfikatów TELC (lub równoważnych). 21) Dokumenty, o których mowa w punkcie 20 Zleceniobiorca przekaże Zleceniodawcy w terminie 3 dni po zakończeniu realizacji przedmiotu umowy. 22) Podstawą wystawienia faktury jest podpisany przez strony protokół odbioru usługi, którego wzór jest zawarty w załączniku do projektu umowy. 23) Zleceniodawca zobowiązuje się dokonać zapłaty należności przelewem na konto bankowe w terminie 21 dni od daty dostarczenia rachunku/faktury VAT wystawionej na podstawie zaakceptowanych przez Zleceniobiorcę dokumentów, o których mowa w punkcie 12 ppkt 20 siwz oraz na podstawie protokołu odbioru usługi. 24) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji zgodnie z podanymi przez Zamawiającego wzorami. Zamawiający przekaże Wykonawcy wzory następujących dokumentów: listy obecności, protokoły z egzaminów wewnętrznych, potwierdzenie odbioru materiałów dydaktycznych oraz zaświadczeń i/lub certyfikatów. 25) Zaświadczenie wydane przez Wykonawcę powinno być zgodne z Załącznikiem nr 1 do Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3.02.2006 r. Zamawiający dopuszcza możliwość wydania zaświadczenia (według ww. wzoru), na którym dodatkowo zostaną umieszczone logotypy Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego oraz informacja o współfinansowaniu zadania ze środków unijnych. Certyfikat wewnętrzny wymagany jest tylko i wyłącznie wtedy, gdy na zaświadczeniu nie zostaną umieszczone w/w logotypy oraz informacja dot. współfinansowania realizowanego kursu ze środków unijnych. 26) Przedmiot zamówienia będzie wykonywany zgodnie z umową, której projekt stanowi załącznik nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805800003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Z uwagi na wartość przedmiotu zamówienia Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcfe.powiat-ns.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach